Guest Røvslikker Skrevet 10. Oktober, 2019 AalborgLook skrev, for 15 timer siden: Nogle indlæg fortjener ikke en kommentar. Hmmm...ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3423 Skrevet 10. Oktober, 2019 Misjo1 skrev, for 10 timer siden: Viste ikke at Volvo lavede knallerter nej men de lavede cykler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 10. Oktober, 2019 Ratata skrev, den 9.10.2019 at 20:02: Det er den der har grisen der bestemmer prisen - som vi siger her i Nørre Vorupør... Ville nu godt give 2500kr for en time i selskab med hende Sofie Altså det er mig der har pølsen og det kan godt være at den "ifølge flere af mine ekser" er lavet af svin , men den deler jeg sgu heller ikke ud af for hver en pris 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Oktober, 2019 Toddy skrev, den 10.10.2019 at 22:16: Altså det er mig der har pølsen og det kan godt være at den "ifølge flere af mine ekser" er lavet af svin , men den deler jeg sgu heller ikke ud af for hver en pris Jamen vil du ha bacon om pølsen, så må du betale for det.. For er du klar over hvor dyrt bacon er????????? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 12. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 24 minutter siden: Jamen vil du ha bacon om pølsen, så må du betale for det.. For er du klar over hvor dyrt bacon er????????? Uhhhhmmmmm bacon Hvad ville verden være uden 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 7 minutter siden: Uhhhhmmmmm bacon Hvad ville verden være uden Ja vi kan fanme ikke leve uden, men heller ikke med det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 12. Oktober, 2019 2500kr for en time. Ja det ikke uhørt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 12. Oktober, 2019 Ej okay, sammenligner i mig seriøst med bacon?? 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 12. Oktober, 2019 Sofie Brandvarm skrev, for 47 minutter siden: Ej okay, sammenligner i mig seriøst med bacon?? Jaeh hvis du er en lille bollegris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 12. Oktober, 2019 Runaldo skrev, for 5 minutter siden: Jaeh hvis du er en lille bollegris Hihi, det kan jeg nok ikke løbe fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 12. Oktober, 2019 Kære @Sofie Brandvarm. Du har nået det ultimative niveau: At blive sammenlignet med Bacon er det ypperste en kvinde kan opnå. OG blot lige en idé til et koncept du kunne implementere: "Morgensex med bacon". Jeg melder mig gerne som testperson, hvis du mangler én Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Oktober, 2019 Sofie Brandvarm skrev, for 3 timer siden: Ej okay, sammenligner i mig seriøst med bacon?? Jep, og et a de RIGTIG GODE fra slagteren.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Oktober, 2019 Sofie Brandvarm skrev, for 13 timer siden: Ej okay, sammenligner i mig seriøst med bacon?? Tro mig Sofie så bliver det ikke bedre!! Bacon dufter skønt Kan "indtages" på alle tider af døgnet Hvis man varmer det op på den rigtige måde, udstråler det den skønneste duft og får den smukkeste farve Kan med stor fordel bruges til både foret, hovedret og dessert Er virkelig lækkert at spise o'naturel, men har en stærk mistanke om at det ville være fantastisk i en cocktail Bør være et grundstof i en hver mands liv (ok du får sgu travlt) Er fantastisk som midtpunkt i en sandwich Osv osv Toddy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 13. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 10 minutter siden: Tro mig Sofie så bliver det ikke bedre!! Bacon dufter skønt Kan "indtages" på alle tider af døgnet Hvis man varmer det op på den rigtige måde, udstråler det den skønneste duft og får den smukkeste farve Kan med stor fordel bruges til både foret, hovedret og dessert Er virkelig lækkert at spise o'naturel, men har en stærk mistanke om at det ville være fantastisk i en cocktail Bør være et grundstof i en hver mands liv (ok du får sgu travlt) Er fantastisk som midtpunkt i en sandwich Osv osv Toddy Du er kreativ, det må jeg sige! Tror sgu jeg skifter navn til Sofie bacon 1 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Oktober, 2019 Sofie Brandvarm skrev, for 9 minutter siden: Du er kreativ, det må jeg sige! Tror sgu jeg skifter navn til Sofie bacon Kommer sgu lige til at tænke på den scene i Hot Shots, hvor sheene steger bacon og æg på maven af pigen Jeg er sikker på at du ville have været fantastisk i den scene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 13. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 34 minutter siden: Tro mig Sofie så bliver det ikke bedre!! Bacon dufter skønt Kan "indtages" på alle tider af døgnet Hvis man varmer det op på den rigtige måde, udstråler det den skønneste duft og får den smukkeste farve Kan med stor fordel bruges til både foret, hovedret og dessert Er virkelig lækkert at spise o'naturel, men har en stærk mistanke om at det ville være fantastisk i en cocktail Bør være et grundstof i en hver mands liv (ok du får sgu travlt) Er fantastisk som midtpunkt i en sandwich Osv osv Toddy Kan IKKE siges bedre.. Må jeg husker. Sofie Brandvarm skrev, for 19 minutter siden: Du er kreativ, det må jeg sige! Tror sgu jeg skifter navn til Sofie bacon Så varmer jeg dig sq gerne op og får dig dejlig sprød.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 7 minutter siden: Kan IKKE siges bedre.. Må jeg husker. Så varmer jeg dig sq gerne op og får dig dejlig sprød.. Syntes faktisk at Sofie ser ganske sprød ud, selv uden din opvarmning Men ok, du varmer, så spiser jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 13. Oktober, 2019 Toddy skrev, 1 time siden: Syntes faktisk at Sofie ser ganske sprød ud, selv uden din opvarmning Men ok, du varmer, så spiser jeg Se det var IKKE nogen skidt tanke. Ku faktisk gå hen og blive et super setup.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 13. Oktober, 2019 Hun er da super fin! Er ikke et sekund i tvivl om at hendes priser ligger som de gør, fordi at hun er det værd og folk der sætter pris på hende ikke tøver med at betale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 13. Oktober, 2019 (edited) Hvis jeg er sulten, så kan jeg gå på McDonalds eller gå på Noma. Hvis jeg vil have en øl, så kan jeg drikke en Pripps eller drikke en Westvleteren nr 12 Hvis jeg vil have mit behov for kvindeligt selskab dækket, så gælder det samme. Man kan vælge i flere prisklasser. Om der er kvalitetsforskel, dét kan man jo for det første ikke vide før man har prøvet det. Om det er pengene værd, dét ved man jo heller ikke før man selv har prøvet det. Markedsøkonomi og den frie prisdannelse er bare så dejligt enkelt skruet sammen. Betal prisen eller lad være. Det er jo kunden, der bestemmer om man vil købe eller ej. Redigeret 13. Oktober, 2019 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 13. Oktober, 2019 Emmalie skrev, 1 time siden: Hun er da super fin! Er ikke et sekund i tvivl om at hendes priser ligger som de gør, fordi at hun er det værd og folk der sætter pris på hende ikke tøver med at betale Det er jeg heller ikke og heller ikke med dig.. Dig vil jeg sq gerne betale noget for at hygge med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1266 Skrevet 14. Oktober, 2019 Sofie Brandvarm skrev, den 12/10/2019 at 21:22: Ej okay, sammenligner i mig seriøst med bacon?? Det sq da en kompliment - alt bliver bedre med bacon. Livet er generelt for kort at leve, hvis man ikke kan få bacon. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 22. Oktober, 2019 Den flittige skrev, den 9.10.2019 at 18:56: Sofie Brandvarm, ja det er hendes priser også. Tsk , tsk (!!!) Der er vist en der har fået bitterhed og sure opstød til morgenmad ... Eftersom den pige du omtaler , er den mest omtalte pige i Danmark i denne branche så viser hendes priser mig, at hun også er en af de kvikkeste . Alle piger i branchen ved at priserne , sorterer det værste skum fra fløden Lur mig , om der ikke er kommet en del mere skum i den omtalte piges fløde det sidste års tid , som vi andre piger ikke har , som er nødvendigt for hende , at hun sorterer fra , grundet omstændighederne. Din uvidenhed om hvordan det er at være pige i denne branche , den skinner i sandelighed stærkt igennem med din kommentar , @Den flittige Bon appetit, mester ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 22. Oktober, 2019 kamilla K skrev, for 3 minutter siden: Tsk , tsk (!!!) Der er vist en der har fået bitterhed og sure opstød til morgenmad ... Eftersom den pige du omtaler , er den mest omtalte pige i Danmark i denne branche så viser hendes priser mig, at hun også er en af de kvikkeste . Alle piger i branchen ved at priserne , sorterer det værste skum fra fløden Lur mig , om der ikke er kommet en del mere skum i den omtalte piges fløde det sidste års tid , som vi andre piger ikke har , som er nødvendigt for hende , at hun sorterer fra , grundet omstændighederne. Din uvidenhed om hvordan det er at være pige i denne branche , den skinner i sandelighed stærkt igennem med din kommentar , @Den flittige Bon appetit, mester ! Jeg må jo så indrømme at jeg heller ikke ved så meget om at være pige i den her branche, men You rock girl PS.: Elsker flødeskum i en Irish coffee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 22. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 3 minutter siden: Jeg må jo så indrømme at jeg heller ikke ved så meget om at være pige i den her branche, men You rock girl PS.: Elsker flødeskum i en Irish coffee men det er da heller ikke rigtig Irish coffee , uden flødeskum ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg