sejer 319 Skrevet 9. Oktober, 2019 https://annoncelight.dk/showad/281046 Er der nogen der har besøgt denne kvinde og vil berette om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 10. Oktober, 2019 Tror det er Frida fra Randers. Meget svær dame at få lavet aftaler med. Har selv forsøgt 2 gang . Og hver gang er det gået i vasken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 10. Oktober, 2019 Ud fra teksten kunne man godt tro at det er Frække Ida/Frida som er tilbage? /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 10. Oktober, 2019 Ja uden tvivl det kunne godt vær hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 10. Oktober, 2019 Har set hendes annoncer på det sidste og er enig med jer om at det må være Frida Hvis det er hende er hun en dejlig pige, jeg besøgte hende i Vejle for nogle år siden og det var en super oplevelse. Jeg kørte frem og tilbage fra Amager fik en parkeringsbøde under besøget og er sikker på jeg skrev en anmeldelse. Jeg kan ikke huske hvad hun hed, men køre gerne til Randers for at gentage besøget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 11. Oktober, 2019 Men det ligner hun har taget en smule på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 11. Oktober, 2019 Knægten skrev, for 13 timer siden: Men det ligner hun har taget en smule på Enig, men hvis hendes kunden og personlighed ikke har ændret dig(Hun havde en hård tid i Grækenland), så er jeg der igen. Jeg har kikket længe efter hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 15. Oktober, 2019 Knægten skrev, den 11.10.2019 at 08:16: Men det ligner hun har taget en smule på ca 10kg siden hun annoncerede i februar-ish ? Har forsøgt flere gange at fange hende , på hendes tidligere profiler, over en periode af 2 år. ingen held. Nu ved jeg ikke helt.. Hvis prisen er standart, så måske, og hvis der kommer en frisk anmeldelse, hvis nogen kan få kontakt vi ser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 4. November, 2019 Jeg var forbi for nyligt. Var lidt overrasket over hvor meget hun har taget på, men stadig en sød pige og en dejlig oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg