Hop til indhold
Curiosity

Google-translate på syre?

Recommended Posts

Mange sjove formuleringer som følge af "maskin-oversættelser", er blevet delt på forum - MEN... aldrig har jeg dog set mage til denne, fra 38-årige "Lolitaa", aka LOLA HOT HOT i Dybvad. Dét er sgu ikk' helt til at regne ud, hvad man kan købe i Lola's butik... :blink:

Jeg opgiver at citere... Bare læs... og forstå... :

https://annoncelight.dk/showad/282268

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er SÅ vild :lol: Intet giver mening. Hun må have formuleret sig udelukkende i slang da de fleste sprog jo trods alt lader sig oversætte bare nogenlunde forståligt.

God weekend og tak for at lade den starte med et grin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg holder særligt af dette afsnit :

Jeg ELSKER AT FØLLE DIN FØLELSE INDENFOR MIG SÆRLIGT,

HVIS JEG ER I KNYNE,

OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN

OG NED MED GRINTA OG PASSION

Det er jo næsten poetisk smukt i al sin uforståelighed :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, 1 time siden:

Jeg holder særligt af dette afsnit :

Jeg ELSKER AT FØLLE DIN FØLELSE INDENFOR MIG SÆRLIGT,

HVIS JEG ER I KNYNE,

OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN

OG NED MED GRINTA OG PASSION

Det er jo næsten poetisk smukt i al sin uforståelighed :lol:

Der vidst det man kalder "sort snak"... :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

.. STOR NATURLIG SUCKER MED 100% INGOUM - Jeg RENGØRER DE I SPIRITS, ETTER JEG GAVER I I MUTTEN DIN NEKTAR MED EN MOOK LANG SPLIT ... MEGET LANG GULD REGIN ... KISSER I fransk ...

Tror jeg tager fire af dem, tak.. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er ikke en oversættelse. Derimod bare regulær sjusk samt elendig dansk grammatik 

https://annoncelight.dk/showad/284898

Overskriften og første afsnit desuden skrevet med CAPS LOCK. Er en "FULL ON" oplevelse det samme som en fp i thai verdenen? Og har nogen overhovedet været der og givet en omgang OIK? :lol:

EKSKLUSIVE SLUTS KAN IKKE FÅ OIK NOK - VI LEVERER FULL ON OPLEVELSER

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er da gået helt galt:

Info

Køn:Kvinde (40 år)

Område:København

Service:Massage

Om mig

Hejsa Nå, jeg er tilbage for dig min elskede, min elskede, jeg savner dig med den samme struktur som altid den samme kærlighed og den samme tid og høflighed, som du fortjener. Jeg er en 40-årig cubansk kvinde, billederne er lige som jeg fortalte dig, når jeg først har udført de tjenester, du kan lide, men hovedsageligt i din krop, hvad du har brug for, hvad du siger, jeg gør, hvis du vil have mig Jeg lagde min hånd i din røv, og jeg lagde den til dig. Hvis du vil have mig til at gøre dig en dyb hals, gør jeg det mod dig, hvis du vil have mig til at kneppe dig som guld, jeg kommer tæt på Lambadaen. Jeg vinkler rytmen i Lambadaen. Jeg vil gøre dig lykkelig skat, jeg vil gøre alt hvad du vil, jeg går at kysse Jeg vil kramme dig. Jeg vil elske dig som ingen nogensinde har elsket dig, hvis det er det, du har brug for der hjemme

God morgen, jeg vil fortælle dig, at mine priser er fra 800 kroner og fremefter. Jeg stiller kun 3 klienter om dagen, og jeg har brug for dig til at spørge mig i nogen tid og fortælle mig, hvilken service du ønsker, og der sender jeg dig adressen, når du ringer til mig, jeg giver dig min mundadresse og hvor jeg Jeg er placeret.

Nå, jeg vil fortælle dig, at jeg vil modtage dig som en hvid frakke ganske enkelt. Jeg er en kvinde i mit hus, jeg er ikke den samme som de andre, jeg vil modtage dig med meget, kærlighed og meget, kærlighed og ro uden at haste langsomt, da du kan lide mange knus en masse, kærlighed og en masse ro og hvad vi har brug for derfor de Manu Jeg er som de andre, der vil modtage dig med dyre lingeri. Jeg er enkel og naturlig af naturen.

Jeg betjener min klient fra 800 kroner, hvad er en halv time i timen 1500. Jeg udfører de inkluderede tjenester, som du kan lide

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...