Curiosity 541 Skrevet 10. Oktober, 2019 (edited) Mange sjove formuleringer som følge af "maskin-oversættelser", er blevet delt på forum - MEN... aldrig har jeg dog set mage til denne, fra 38-årige "Lolitaa", aka LOLA HOT HOT i Dybvad. Dét er sgu ikk' helt til at regne ud, hvad man kan købe i Lola's butik... Jeg opgiver at citere... Bare læs... og forstå... : https://annoncelight.dk/showad/282268 Redigeret 10. Oktober, 2019 af Curiosity 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 10. Oktober, 2019 Jeg elsker at den sætning man bedst forstår er :"med mig vil du ikke have noget" 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 11. Oktober, 2019 Den er SÅ vild Intet giver mening. Hun må have formuleret sig udelukkende i slang da de fleste sprog jo trods alt lader sig oversætte bare nogenlunde forståligt. God weekend og tak for at lade den starte med et grin 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doggeren 17212 Skrevet 11. Oktober, 2019 Billeder siger mere end ord 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Oktober, 2019 Hold nu kæft en gang volapyk.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 12. Oktober, 2019 Jeg holder særligt af dette afsnit : Jeg ELSKER AT FØLLE DIN FØLELSE INDENFOR MIG SÆRLIGT, HVIS JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG NED MED GRINTA OG PASSION Det er jo næsten poetisk smukt i al sin uforståelighed 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Oktober, 2019 Midtvestagurken skrev, 1 time siden: Jeg holder særligt af dette afsnit : Jeg ELSKER AT FØLLE DIN FØLELSE INDENFOR MIG SÆRLIGT, HVIS JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG NED MED GRINTA OG PASSION Det er jo næsten poetisk smukt i al sin uforståelighed Der vidst det man kalder "sort snak"... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StåDrengen 67 Skrevet 14. Oktober, 2019 .. STOR NATURLIG SUCKER MED 100% INGOUM - Jeg RENGØRER DE I SPIRITS, ETTER JEG GAVER I I MUTTEN DIN NEKTAR MED EN MOOK LANG SPLIT ... MEGET LANG GULD REGIN ... KISSER I fransk ... Tror jeg tager fire af dem, tak.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 16. Oktober, 2019 Dette er ikke en oversættelse. Derimod bare regulær sjusk samt elendig dansk grammatik https://annoncelight.dk/showad/284898 Overskriften og første afsnit desuden skrevet med CAPS LOCK. Er en "FULL ON" oplevelse det samme som en fp i thai verdenen? Og har nogen overhovedet været der og givet en omgang OIK? EKSKLUSIVE SLUTS KAN IKKE FÅ OIK NOK - VI LEVERER FULL ON OPLEVELSER 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 31. Oktober, 2019 https://annoncelight.dk/showad/271572 Så er den da hel gal igen.......LOOOOL Jeg er en 29 årig ,frisk, sexglad kræftig kvinde med store bryster fra Indien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2019 Det her er da gået helt galt: Info Køn:Kvinde (40 år) Område:København Service:Massage Om mig Hejsa Nå, jeg er tilbage for dig min elskede, min elskede, jeg savner dig med den samme struktur som altid den samme kærlighed og den samme tid og høflighed, som du fortjener. Jeg er en 40-årig cubansk kvinde, billederne er lige som jeg fortalte dig, når jeg først har udført de tjenester, du kan lide, men hovedsageligt i din krop, hvad du har brug for, hvad du siger, jeg gør, hvis du vil have mig Jeg lagde min hånd i din røv, og jeg lagde den til dig. Hvis du vil have mig til at gøre dig en dyb hals, gør jeg det mod dig, hvis du vil have mig til at kneppe dig som guld, jeg kommer tæt på Lambadaen. Jeg vinkler rytmen i Lambadaen. Jeg vil gøre dig lykkelig skat, jeg vil gøre alt hvad du vil, jeg går at kysse Jeg vil kramme dig. Jeg vil elske dig som ingen nogensinde har elsket dig, hvis det er det, du har brug for der hjemme God morgen, jeg vil fortælle dig, at mine priser er fra 800 kroner og fremefter. Jeg stiller kun 3 klienter om dagen, og jeg har brug for dig til at spørge mig i nogen tid og fortælle mig, hvilken service du ønsker, og der sender jeg dig adressen, når du ringer til mig, jeg giver dig min mundadresse og hvor jeg Jeg er placeret. Nå, jeg vil fortælle dig, at jeg vil modtage dig som en hvid frakke ganske enkelt. Jeg er en kvinde i mit hus, jeg er ikke den samme som de andre, jeg vil modtage dig med meget, kærlighed og meget, kærlighed og ro uden at haste langsomt, da du kan lide mange knus en masse, kærlighed og en masse ro og hvad vi har brug for derfor de Manu Jeg er som de andre, der vil modtage dig med dyre lingeri. Jeg er enkel og naturlig af naturen. Jeg betjener min klient fra 800 kroner, hvad er en halv time i timen 1500. Jeg udfører de inkluderede tjenester, som du kan lide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg