Hop til indhold
the latin lover

Hvordan har du det med at besöge prostituerede ?

Recommended Posts

Som nybegynder (med GP), har jeg det fint og glæder mig enormt til næste gang. GP-besøg er en parallel virkelighed, separat fra familielivet. Jeg har aldrig haft udseendet til at være med en hot kvinde, endnu mindre med en der giver så god sex.

De to besøg gav en kæmpe energi, jeg lever betydeligt sundere og har sågar været i stand til at rejse mig fra sofaen og være mere i gang.

Redigeret af Dana44
formulering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Dana44 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har aldrig haft udseendet til at være med en hot kvinde, endnu mindre med en der giver så god sex.

Hvad har udseendet med god sex at gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loser skrev, for 1 time siden:

Hvad har udseendet med god sex at gøre?

Beklager at afspore tråden. Ok, generelt medfører det ene ikke ikke det andet. Udseende og livsvalg har dog medført det for mig. Skriv pm for uddybning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

1. Hvordan har du det med  at besöge prostituerede ? JEG NYDER DET.

2. Hvor tit besöger du prostitueree ? TIT - MÅSKE FOR TIT, MEN ER SELVSTÆNDIG, UAFHÆNGIG OG FRI, SÅ JEG HAR INGEN BÅND, DER BINDER MIG (undtagen dem jeg bruger sammen med kvinderne :D)

3. Hvor mange prostituerede har du vaeret sammen med  i dit liv ca ? IKKE NOK ENDNU, MEN STARTEDE I 1988, og TROR JEG HOLDER NOGLE ÅR ENDNU.

4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning.... )  eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge ? ER BLEVET RET GOD TIL AT SORTERE, SÅ ANTALLET AF "MISSERE" ER BLEVET MEGET LILLE EFTERHÅNDEN. 

5. Hvordan fordeles gode og dårlige oplevelser ? ALLE OPLEVELSER ER GODE - BLOT MAN GØR SIT FORARBEJDE ORDENTLIGT OG SØRGER FOR,  AT MAN FÅR FORVENTNINGSAFSTEMT PÅ FORHÅND. DET SKER GENNEM KOMMUNIKATION !

6. Hvor mange  minutter vaelger du, hvorfor ? DE SIDSTE 10 ÅR HAR JEG UDELUKKENDE SØGT EFTER LANGE AFTALER - HELST MED MAD OG OVERNATNING - JEG ELSKER AT VÅGNE OG SÅ ET RIGTIGT LÆKKERT MORGEN BLOWJOB OG RIGTIG SLOWSEX TIL AT VÅGNE PÅ - OG HVAD ER BEDRE END MORGENSEX?

7. Hvor mange penge om året bruger du på prostituerede om måneden/året ? PÅ ÅRSBASIS BLIVER DET VEL TIL 15-20 OVERNATNINGSARRANGEMENTER OG DET KOSTER JO OMKRING 8-15.000 PR STK. AFHÆNGIGT AF INDHOLD OG KVINDEN.

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg har det kun skidt når jeg har mødt en glædespige og hun ikke har været hvad hun har fremvist i form af billeder eller hun ikke har tændt mig og jeg ikke har taget mig sammen og gået, men taget en tur alligevel.

Ellers har jeg det fint nok.

Jeg skal ikke have børn, jeg kan ikke holde ud at bo sammen med andre mennesker, så hvad skal jeg bruge mine penge på? Kan kun drikke SÅ mange øl hver dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

1. Hvordan har du det med  at besöge prostituerede ? 

Fint, opsøger gode klinikker med danske piger. Vælger kun dem med kæresteoplevelser

2. Hvor tit besöger du prostitueree ?

1-2 gange pr måned

3. Hvor mange prostituerede har du vaeret sammen med  i dit liv ca ?

ca 50 over 40 års periode

4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning.... )  eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge ?

Hvis ikke det bliver en kæresteoplevelse med kys og kram opsøger jeg hende ikke igen. Kun i højst 10% af tilfældene er pengene spildt

5. Hvordan fordeles gode og dårlige oplevelser ?

90/10

6. Hvor mange  minutter vaelger du, hvorfor ?

30 min, når der skal være tid til god forspil

7. Hvor mange penge om året bruger du på prostituerede om måneden/året ?

ca 18.000 kr pr år

Del dette indlæg

Link til indlæg
the latin lover skrev, den 11.10.2019 at 09:00:

Hej kaere " loge medlemmer " ...

4. Hvad er din erfaring med prostituerede ( får du noget ud af det ( hvad udover udlösning.... )  eller kommer du afsted med en tom fornemmelse og fölelelsen at du har spildt dine penge ?

Önsker dig en god debat.

Sp 1: Rigtig fint, hun dækker et behov jeg har. Lidt ligesom at spise, køber mad når jeg er sulten. Nogle gange er jeg også kun sulten for sjov. 

Sp 2: Det varierer så til hængende rigtig meget. Har gennem de sidste 8 år haft tre faste SB som jo dækker behovet rigtig godt. Men nogle gange er lidt fremmed jo også inspirerende og sjovt. 

Sp 3: Rigtig mange, ja vi er vel ovre i et tre cifret tal. Og det fleste har været frække oplevelser og en del også i afdelingen for udelukkende “skov”.

Sp 4: Kommer jo for at få behovet for sex dækket. Betaler vel i virkeligheden for at kunne slippe for at skulle inddrage følelser. En del besøg har jeg da gået derfra med en form for skuffelse. Nok mest fordi jeg følte jeg ikke fik det jeg ønskede og betalte for. Men de fleste besøg er da endt med at jeg havde nogle stunder med ballade og sjov. 

Sp 5: Nok 80% gode, måske endda 90% har været i den gode afdeling. Det skyldtes helt sikkert, at jeg tjekker GP godt ud inden, hvis mulig. Udelukkende går efter GP’ere som jeg finder attraktive. Som oftest er det piger jeg aldrig ville kunne have sex med uden jeg betaler for det. Men jeg har det sjovt. 

Sp 6: Næsten altid mindst en time, ofte halvanden eller to. Med mine faste SB’ere, tilbringer jeg tit mange timer med. Laver mad sammen, spiser sammen, går i biffen, teateret eller bare ud i byen og har nogle timer med ballade og sjov. 

Sp 7: Inklusiv min faste SB som jeg betaler lejlighed for og de løse GP’ere, så ligger udgifter på over 10.000,- pr måned. Lever kun en gang, er jeg overbevist om, om leve livet og have det sjovt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Le grand cirque
the latin lover skrev, den 12/10/2019 at 11:04:

Mine udvaegelses kriterier er om jeg taender på kvinden, om det hun skriver lyder fornuftig, om hun virker varm og ikke som en maskine. Kan godt nöjes med 20 min selvom jeg godt kunne bruge mere tid, men er for naerig til at ofre meget mere end 500 kr per besög....

Jeg tror lige at du gav dig selv svaret på din ringe succes rate. Du bliver nød til at se i øjnene at din nærighed afholder dig fra at få nogle ordentlige oplevelser. Spring et eller flere besøg over og spar pengene sammen. Du kan ikke sammenligne desperate filippinske piger, på udkig efter en forsørger, med piger i Danmark. Betragt førstegangsydelsen som en investering. Dermed ikke sagt at der er garanti for noget som helst. Men du forøger dine chancer ganske betragteligt;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Önsker dig en god debat.

Jeg har det ganske fint med det.

Mellem 5 og 50 gange om året

Det har jeg slet ikke styr på.

Spænding..  At knalde så mange som muligt.  Selvom jeg har et par faste veninder jeg knalder, så er der bare noget frækt ved at "købe" en pige. Især "high end" piger

90-10   Jeg har heldigvis lært at sige ned i døren hvis de ikke lever op til billeder i annoncen

Vælger altid 30 min første gang. Er hun fantastisk og skal besøges igen, så tager jeg altid mindst en time. Gerne en hel nat hvis muligheden er der, og hun virkelig er speciel.

Tænker jeg bruger mellem 10 og 80 kg om året

Redigeret af John41

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le grand cirque skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror lige at du gav dig selv svaret på din ringe succes rate. Du bliver nød til at se i øjnene at din nærighed afholder dig fra at få nogle ordentlige oplevelser. Spring et eller flere besøg over og spar pengene sammen. Du kan ikke sammenligne desperate filippinske piger, på udkig efter en forsørger, med piger i Danmark. Betragt førstegangsydelsen som en investering. Dermed ikke sagt at der er garanti for noget som helst. Men du forøger dine chancer ganske betragteligt;)

" le grand cirque " ! Du har fuldstaendigt ret... jeg bor nok " aendre min strategi " , vaelge piger med gode anmedelser paa eroguide, kobe minimum 30 mins ( selvom det ogsaa var en fiasko, da jeg kobte 30 min... ) eller bedst holde mig helt fra prostituerede, da jeg nok i bund og grund ikke bryder mig om " at kobe en kvinde for sex "...  flere indslag laeses med interesse..  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Önsker dig en god debat.

Egentligt er det indledende spørgsmål lidt underligt. Det kan antyde, at der er noget i vejen med at besøge prostituerede. Det kan antyde at spørger synes, der er  noget galt. Jeg vil dog prøve at svare en sen søndag.

Jeg har det fint med at besøge prostituerede, jeg prøver at undgå kvinder, jeg føler ikke virker afklarede. Er der tale om sex mellem to ligeværdige partnere, ser jeg intet forkert i det. Også selv om jeg betaler hende penge for ydelsen. Jeg er glad for de søde piger, der villigt lægger sig til rådighed og især de af dem, der giver udtryk for en gensynsglæde. Og jeg ved godt, at de fleste er mere glade for mine penge end de er for mig, men de giver mig en nydelse og den er jeg glad for

Det svinger meget, der kan gå måneder, eller jeg kan besøge flere på samme dag

Det ved jeg ikke, men da jeg har været aktiv kunde i ca. 15 år bliver det til nogle stykker

Det kommer helt an på pigen. De der giver mig den skildrede fornemmelse (fornemmer jeg en lille anklage her?), besøger jeg ikke igen. De, der giver mig en fornemmelse af, at de synes jeg er en rar mand, dem besøger jeg gerne igen.

Jeg har nok haft flere gode end dårlige oplevelser. Især nu, hvor jeg ikke går efter de helt unge piger, men foretrækker de modne på 30+

Tidligere valgte jeg første gang cocktails (fransk+dansk), jeg var som regel så ophidset, at jeg ikke nåede længere. Nu er mit foretrukne valg en halv time, men med den rigtige kan det sagtens forlænges til en time. Vælger jeg en time, vil jeg helst have mulighed for to - tre gange.

De ved jeg faktisk ikke, men et hurtigt overslag siger mellem 15 - 20.000

Venligst

OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
the latin lover skrev, for 11 minutter siden:

eller bedst holde mig helt fra prostituerede, da jeg nok i bund og grund ikke bryder mig om " at kobe en kvinde for sex "...  flere indslag laeses med interesse..  

.... den kan jeg godt forstå. Jeg køber heller inte en kvinde for sex. Sådan ser jeg det ikke - det ville ikke fungere. Jeg køber en times velvære; en time hvor jeg virkelig lader mig nyde og forkæles. Det er hvad hun sælger til mig. Ikke sig selv. Er jeg heldig bliver det også gensidigt; hun vil have noget af mig mere end penge. Det er den ekstra dimension man nogle gange oplever.

Men jeg har altid betragtet det som at mine penge køber en mulighed; ikke en kvinde og ikke en garanti. Kun en mulighed, og  min tilgang til den mulighed er ikke uvæsentlig for hvordan den udvikler sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...