Bebop 9510 Skrevet 18. Oktober, 2019 the latin lover skrev, den 11.10.2019 at 09:09: hvordan du vaelger den prostituerede du vaelger at besöge Det varierer. Fx for tiden overvejer jeg at finde en, der ligner en kollega, som jeg har et svagt punkt for. Hun har en lidt speciel krop, som jeg har fantaseret om, så jeg prøver at lure om jeg kan finde en GP med en lignende krop - fordi den er lidt anderledes end hvad jeg tidligere har oplevet seksuelt, og jeg er nysgerrig efter hvordan det kropsligt ville være. Men ellers går det meget på ydelserne baseret på dels menuen, dels anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the latin lover 173 Skrevet 18. Oktober, 2019 Oldtimer skrev, den 17.10.2019 at 10:53: Mine valg af GP'er har ændret sig gennem tiden: I starten gik jeg efter "skønheden", d.v.s. jeg så billederne på diverse hjemmesider og portaler. Dengang var mantraet: Kun ét besøg pr. pige. Det holdt sig til jeg traf Stefanie (som desværre er stoppet). Hende var jeg ved at brænde varm på, så det blev til flere besøg. I perioden opdagede jeg Venuslogen, hvor jeg begyndte at læse anmeldelser, så de fik også indflydelse på mine valg. Senere gik jeg efter det lidt mere modne segment, altså kvinder (+30) og ikke piger. Erfaringen viste mig, at disse kvinder var lettere at relatere til (for mig). Lige p.t. har jeg nogle få, jeg besøger igen-og-igen. En fordi hun røg ind på top tre listen for mange år siden, en fordi hun kan lege udklædningslege med mig og en der tog kegler under en sexfest (hendes fisse passer perfekt til min tunge). Af og til har jeg da besøgt andre (Thai, danske, østeuropæiske etc.) primært fordi jeg vil prøve lidt andet, de ser smukke ud på billederne, de har gode anmeldelser her eller jeg lige er i nærheden og bliver "instant horny". Venligst OT Interessant...hvem besoger du igen og igen... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg