Hop til indhold
Guest Le Queen

24/7

Recommended Posts

Guest Le Queen

Did anyone hear the radio program on radio 24/7 this morning?

it was between 10-12. 

Sofie Brandvarm was a guest over the phone for at least 1,5 hours. It was very interesting and kept in a very good language without judgement over sex workers. I can definitely recommend to stream the podcast.

and thumbs up for Sofie. She was a very good spokeswoman for sex workers in general.

Have a wonderful weekend!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, for 3 timer siden:

Hehe, nope :D

Ej har bare haft en mega stresset uge og kom først i seng kl 3, og havde så sat alarmen til kl 6. Vågnede kl 9.45 :roll:

Hahaha.. Ja ok, så kan jeg godt se det ikke er helt så nemt. ;) Men det er jo ikke fordi du behøver din skønheds søvn. :wub: Så du må ha været træt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt trist at radioværten opførte sig vildt forvirret. Næsten hver gang han skulle stille et spørgsmål eller afspille noget osv, blev han helt vildt ivrig, og skulle fortage sig alverdens svinkeærinder.  Det skabte desværre en noget forvirret stemning. Dette havde også den bivirkning at deltagerne sikkert følte at de skulle skynde sig at svare, når de endelig fik taletid.

På trods af ovennævnte synes jeg faktisk at det lykkedes deltagere at få sagt mange gode ting, fakta m.v.  Personligt synes jeg det lykkedes Steen Schapiro ganske godt, dels at få sagt noget fornuftigt og dels at tale roligt, selvom radioværten stort set hele tiden virkede stresset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sofie Brandvarm skrev, den 12.10.2019 at 21:20:

Hehe, nope :D

Ej har bare haft en mega stresset uge og kom først i seng kl 3, og havde så sat alarmen til kl 6. Vågnede kl 9.45 :roll:

Vist ikke første gang du har sovet over dig......Var der ikke noget med et misset fly fra Bornholm engang ? B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
H_Jensen skrev, den 14.10.2019 at 16:03:

Vist ikke første gang du har sovet over dig......Var der ikke noget med et misset fly fra Bornholm engang ? B)

Haha, du er tydeligvis ikke en af dem der lader mig glemme det :lol:

Men jeg bare virkelig dårlig til søvn og tider. Altså alvorligt #dårligluder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...