Guest Nemtøs Skrevet 11. Oktober, 2019 Kære EG læsere! Jeg har i den nærmeste fremtid en frokost aftale med min "hundehvalp". Vi spiser frokost på en bedre restaurant, jeg vil gerne have input til hvordan jeg kan lege/straffe ham. Der er ingen sex imellem os, hvis han er heldig, og har opført sig tilfredsstillende får han måske lov til at slikke mig og modtage mine gyldne dråber når jeg har spist. Jeg ønsker ikke at vække opsigt på restauranten, måske skal han have et par opgaver hjemmefra. Kom gerne med idéer (han læser ikke med herinde ). På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 322 Skrevet 11. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Kære EG læsere! Jeg har i den nærmeste fremtid en frokost aftale med min "hundehvalp". Vi spiser frokost på en bedre restaurant, jeg vil gerne have input til hvordan jeg kan lege/straffe ham. Der er ingen sex imellem os, hvis han er heldig, og har opført sig tilfredsstillende får han måske lov til at slikke mig og modtage mine gyldne dråber når jeg har spist. Jeg ønsker ikke at vække opsigt på restauranten, måske skal han have et par opgaver hjemmefra. Kom gerne med idéer (han læser ikke med herinde ). På forhånd tak Hej Nemtøs Det lyder meget spændende. Må jeg lige inden jeg forsøger med gode ideer - spørge for at spore ideer ind på brugbare: Hvordan skal han følge dig? Er han i snor og skal sidde på gulvet? eller hvordan ( tænker når det ikke skal vække opsigt) Hej så længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Oktober, 2019 PeeHairy skrev, for 1 minut siden: Hej Nemtøs Det lyder meget spændende. Må jeg lige inden jeg forsøger med gode ideer - spørge for at spore ideer ind på brugbare: Hvordan skal han følge dig? Er han i snor og skal sidde på gulvet? eller hvordan ( tænker når det ikke skal vække opsigt) Hej så længe Han er opdraget til at gå bag ved mig, men er en gentleman som tager min jakke, trækker stolen ud for mig. Han forventer ikke at få lov til at spise medmindre jeg levner lidt til ham. Men en god ide han får en overhaling af mig ved at have "hoppet op" på stolen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babymom1 15 Skrevet 11. Oktober, 2019 Nu er det lidt afhængig.af i hvilken grad set-uppet skal foregå, men her er nogle foreslog til mellem grad: Forlang at han hjemmefra tager et billed hvor han står på alle fire som en hund og et billed hvor han drikker fra en skål vand på gulvet også i hundestilling. Desuden skal han også medbringe hundekiks i en lille pose. Billederne skal du se og ydmyger med nedladende kommentarer når du ser dem og så beder du om hundekiksene på restauranten åbner han døren, hænger din frakke på plads og trækker stolen ud for dig. Når tjeneren kommer kigger han ned i bordet og han taler kun når I er alene ved bordet og hvis han bliver spurgt om noget. Han kan naturligvis kun 2 ord og det er ja eller nej. tab en gang imellem en hundekiks på gulvet, han samler den op og spiser den, det kan gøres diskret. Når han skal spise dine rester, så sørg for at du tværer godt rundt i resterne, så ligger du nogle hundekiks oveni og så spiser han op - alt op. Når du har en lille smule tilbage af din sodavand i dit glas, så spytter du i det og han får så æren af at drikke resten derefter beder du ham om at gå udenfor og vente, da han ikke har slikket tallerkenen ren - lad ham stå der i 10 min, al imens du betaler når du kommer ud skælder du ud over at han ikke holdt døren for dig, da du skulle ud af døren og at han ikke kommer med en anden gang fordi han lugter af våd hund ved ikke hvor I skal slutte af, men der ville jeg give ham halsbånd på, bede ham om at gå ned på alle fire, håne og ydmyge ham “mors lille hvalp lugter, mors lille hvalp dit og dat o.s.v, når han er på alle fire altså nøgen skræver du over ham og pisser på ham. Nu får han så skældt ud over at han har tisset på gulvet, du beder ham slikke op fra gulvet et par gange, roser ham ved at klappe ham på hovedet. Det at han slikker gulvet skal bare være kort. Så siger du dygtig og lader som om han er færdig på gulvet og så tvinger du ham til at slikke dig under hele forløbet på såvel restaurant, på vejen og i slut scenen skifter du mellem hån og ros konstant håber noget af det kan bruges god fornøjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 11. Oktober, 2019 Han kan blive belønnet med dine våde trusse som han kan få lov til at beholde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 11. Oktober, 2019 Hvis du/han har noget som kan aktiveres ved lyd, bestemte ord, eller bluetooth så er det jo blot et spørgsmål om, at han indfører eller påsætter det pågældende aggregat i rette åbning eller legemsdel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Esbjergdreng Skrevet 11. Oktober, 2019 På restauranten skal du en tur på toilettet hvor du samler noget urin op i en beholder. Ved bordet hælder du diskret indholdet i hans glas. Skål :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9592 Skrevet 11. Oktober, 2019 Det var fantastisk læsning @Babymom1. Vild med det. Skiftet imellem hån/ros er jo helt genialt. Skældud delen synes jeg også lyder fantastisk, og måske kan det blive egentlig hundeskældud (fyy, kan du skamme dig) hvis begge kan holde masken. Tænk lidt over stemmeføringen. Den er muligvis vigtigere end hvad der bliver sagt. En kraftigt rømmen hvis han ser ud til at tænke på at gøre noget forkert kan virkelig være effektfuld. @Nemtøser han højere end dig? Du kan måske forlange at han "kryber" og viser dig underdanighed når han bliver skældt ud og talt ned til. Små simple kommandoer som plads!, sit!, kom så! leveret med et knips, og lidt henkastet som om du slet ikke kunne forestille dig andet end at han adlyder kan muligvis også være et redskab. Det vil sikkert kunne leveres diskret når der er andre til stede. Måske i skulle gå en tur i en park før maden så han lige kan få snust lidt rundt og lettet ben op ad et træ - det går jo ikke at han benytter toilettet på restauranten. Du kunne jo også have en bold med som han kan hente til dig (ros og klap, det var godt!). Lad ham få et glas vand imens du spiser. Han skal sidde og kigge på det, og må kun tage en tår hvis du føler han skal have lov. Hvis han har nægtet at tisse i parken kan du jo bestille flere til ham og forlange at han holder sig. Hvis han virkelig, virkelig har været en god hund kan du jo belønne ham derhjemme med at putte ham i hundekurven (har i en til rådighed). Her kan du insistere blidt på at han langsomt slapper af i kroppen og smånusse ham til ro. Når du føler han har ro i kroppen kan du jo gå efter den frække hundepik og kæle forsigtigt for den. Enhver reaktion på det fra hans side skal medføre at du går ned i tempo og bruger stemmeføringen til at få ham til at slappe af (såå, stille og roligt). Du må jo om nogen vide hvad der kan få en pik til at sprøjte, og når han er kommet, så læg et hundetæppe over ham og fortsæt den beroligende stemmeføring og de blide berøringer. Og lad ham så sove smurt ind i sit eget sperm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Oktober, 2019 Vi er nogenlunde samme højde. Jeg har altid haft latex handsker på, når jeg har rørt ved ham... jeg giver ham ikke udløsning, det er ikke en del af vores leg.. Han fik udløsning en enkelt gang ved en fejl da han fik lov til at tilfredsstille mig. Han holder ikke øjenkontakten med mig, og han kigger heller ikke bryster da han ved jeg bliver vred på ham. Er det skadeligt at spise vådkost (dåsemad)? Tak for gode input. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babymom1 15 Skrevet 11. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 13 minutter siden: Vi er nogenlunde samme højde. Jeg har altid haft latex handsker på, når jeg har rørt ved ham... jeg giver ham ikke udløsning, det er ikke en del af vores leg.. Han fik udløsning en enkelt gang ved en fejl da han fik lov til at tilfredsstille mig. Han holder ikke øjenkontakten med mig, og han kigger heller ikke bryster da han ved jeg bliver vred på ham. Er det skadeligt at spise vådkost (dåsemad)? Tak for gode input. Nej det er ikke skadeligt for et menneske at spise hundemad fra dåse, dog er der ikke nok næring i til at et menneske kan leve af det i længden. Men i dette tilfælde går det nok - bare du ikke idømmer ham flere måneder efterfølgende straf på den kost Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9592 Skrevet 11. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Er det skadeligt at spise vådkost (dåsemad)? Hvis du nogensinde kigger på noget med slavetøsen Rachel Greyhound, kan man af og til finde noget hvor hun spiser hundemad. Det er vist bare et supplement til det soylent hun normalt bliver fodret med: http://exquisiteslave.com/?p=81533 Han kan jo evt. vise dig den tomme skål som på sidste billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 12. Oktober, 2019 Måske han skulle montere denne her: https://www.sinful.dk/media/catalog/product/cache/2/thumbnail/800x/a4e40ebdc3e371adff845072e1c73f37/1/6/16845-tailz-grey-fox-tail-anal-plug-q100-01.jpg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Oktober, 2019 (edited) Der er kommet mange gode forslag. men mht. hundemad fra dåse. Jeg smurte engang en slave ind i hundemad og det stank så forfærdelig at jeg ikke kunne klare at gennemføre det. Det kom faktisk bag på mig hvor ulækkert det egentlig var. Jeg var faktisk lige ved selv at brække mig. Du skal bare være klar over at det også kan være virkelig ulækkert for dig selv at lugte til og se på. Jeg har ihvertfald selv droppet at bruge hundemad i seancer med ydmygelse. Redigeret 12. Oktober, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 322 Skrevet 12. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 23 timer siden: Han er opdraget til at gå bag ved mig, men er en gentleman som tager min jakke, trækker stolen ud for mig. Han forventer ikke at få lov til at spise medmindre jeg levner lidt til ham. Men en god ide han får en overhaling af mig ved at have "hoppet op" på stolen. Hej igen tænker også at der er gode muligheder med lidt mad til ham.: - han kan altid få lidt brød som du giver ham. Måske ligger det først lidt i dine trusser ved din varme våde mis - så det er lidt opblødt - Ideen med at du går på toilet og tisser i en flaske så du har lidt til ham ved bordet er allerede kommet - det kan han få som drikke - enten ren ( eller hvis det er får tydeligt for andre - så kan han få det i sin fanta! -Måske får han lidt på sit brød -Hvis der er noget blødt mad og du har lyst at nyde det inden, kan det jo være i dine trusser - ved fisse eller anal - inden du giver ham det. -Måske tager du noget med og gemmer i trussen / eller oppe - og tager det med fra restaurant så han får det senere - Hvis ikke det vækker for meget opsigt er det oplagt at han sidder under bordet noget af tiden - så kan han jo have hovedet mellem tiden ben - snuse til egen fornøjelse - og slikke til din fornøjelse ........ Held og lykke... Det kunne være sjovt at høre hvordan det gik... hvis ikke det er for personigt Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 322 Skrevet 14. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, den 11/10/2019 at 18:18: Kære EG læsere! Jeg har i den nærmeste fremtid en frokost aftale med min "hundehvalp". Vi spiser frokost på en bedre restaurant, jeg vil gerne have input til hvordan jeg kan lege/straffe ham. Der er ingen sex imellem os, hvis han er heldig, og har opført sig tilfredsstillende får han måske lov til at slikke mig og modtage mine gyldne dråber når jeg har spist. Jeg ønsker ikke at vække opsigt på restauranten, måske skal han have et par opgaver hjemmefra. Kom gerne med idéer (han læser ikke med herinde ). På forhånd tak Tilføjelse: du kan ogsålave isterninger af din urin og have med til at putte i hans drik. Så kan du vælge styrke - og bruge morgen urin hvis den skal være kraftig. - han kan også få et par af dine tydelig brugte trusser - så “hunden” har noget med sin herres duft det er godt! frække tanker B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Oktober, 2019 Jeg starter blidt op, han har lige modtaget denne besked fra mig; Jeg forventer du er iført dit halsbånd som du kan skjule under din skjortekrave. Når vi mødes giver du mig den matchende hundesnor. Du er stadig min hvalp, og har brug for kort snor. Derudover skal du medbringe dit ynglingslegetøj - kravet til det er at det kan pive når hvalpen bider i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 18. Oktober, 2019 Ikke et set up der ville tænde mig, men det lyder frækt, du kunne jo evt. forlange at han har monteret en hale (ponytail) under hele seancen (under tøjet i den offentlige del), God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Oktober, 2019 Misjo1 skrev, for 12 timer siden: Ikke et set up der ville tænde mig, men det lyder frækt, du kunne jo evt. forlange at han har monteret en hale (ponytail) under hele seancen (under tøjet i den offentlige del), God fornøjelse Han har en særlig plads i mit hjerte, jeg får mulighed for at prøve mine grænser af ved at være hans "dronning", normalt ikke en rolle jeg påtager mig. Fik leget med ham i denne her uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg