Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ideer efterlyses

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Kære  EG læsere!

Jeg  har  i den  nærmeste  fremtid  en  frokost  aftale  med  min  "hundehvalp". 

Vi  spiser  frokost  på  en  bedre  restaurant, jeg  vil  gerne  have  input  til hvordan  jeg  kan  lege/straffe  ham. 

Der  er  ingen  sex  imellem  os, hvis  han  er  heldig, og  har  opført  sig  tilfredsstillende  får  han  måske  lov  til  at  slikke  mig  og  modtage  mine  gyldne  dråber  når  jeg  har  spist. 

Jeg  ønsker  ikke at  vække  opsigt  på  restauranten, måske  skal  han  have  et  par  opgaver  hjemmefra. 

Kom  gerne  med  idéer (han  læser  ikke  med  herinde ).

På forhånd  tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Kære  EG læsere!

Jeg  har  i den  nærmeste  fremtid  en  frokost  aftale  med  min  "hundehvalp". 

Vi  spiser  frokost  på  en  bedre  restaurant, jeg  vil  gerne  have  input  til hvordan  jeg  kan  lege/straffe  ham. 

Der  er  ingen  sex  imellem  os, hvis  han  er  heldig, og  har  opført  sig  tilfredsstillende  får  han  måske  lov  til  at  slikke  mig  og  modtage  mine  gyldne  dråber  når  jeg  har  spist. 

Jeg  ønsker  ikke at  vække  opsigt  på  restauranten, måske  skal  han  have  et  par  opgaver  hjemmefra. 

På forhånd  tak 

Hej Nemtøs

Det lyder meget spændende.

Må jeg lige inden jeg forsøger med gode ideer - spørge for at spore ideer ind på brugbare:

Hvordan skal han følge dig? Er han i snor og skal sidde på gulvet? eller hvordan ( tænker når det ikke skal vække opsigt)

Hej så længe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
PeeHairy skrev, for 1 minut siden:

Hej Nemtøs

Det lyder meget spændende.

Må jeg lige inden jeg forsøger med gode ideer - spørge for at spore ideer ind på brugbare:

Hvordan skal han følge dig? Er han i snor og skal sidde på gulvet? eller hvordan ( tænker når det ikke skal vække opsigt)

Hej så længe

Han  er opdraget  til  at  gå  bag  ved  mig,  men  er  en  gentleman  som  tager  min  jakke, trækker  stolen  ud for  mig. 

Han  forventer  ikke  at  få  lov  til  at  spise  medmindre  jeg  levner  lidt  til  ham.  

Men  en  god  ide  han  får  en  overhaling  af  mig  ved  at  have  "hoppet op" på  stolen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det lidt afhængig.af i hvilken grad set-uppet skal foregå, men her er nogle foreslog til mellem grad:

Forlang at han hjemmefra tager et billed hvor han står på alle fire som en hund og et billed hvor han drikker fra en skål vand på gulvet også i hundestilling. Desuden skal han også medbringe hundekiks i en lille pose. Billederne skal du se og ydmyger med nedladende kommentarer når du ser dem og så beder du om hundekiksene

på restauranten åbner han døren, hænger din frakke på plads og trækker stolen ud for dig. Når tjeneren kommer kigger han ned i bordet og han taler kun når I er alene ved bordet og hvis han bliver spurgt om noget. Han kan naturligvis kun 2 ord og det er ja eller nej.

tab en gang imellem en hundekiks på gulvet, han samler den op og spiser den, det kan gøres diskret. Når han skal spise dine rester, så sørg for at du tværer godt rundt i resterne, så ligger du nogle hundekiks oveni og så spiser han op - alt op. Når du har en lille smule tilbage af din sodavand i dit glas, så spytter du i det og han får så æren af at drikke resten

derefter beder du ham om at gå udenfor og vente, da han ikke har slikket tallerkenen ren - lad ham stå der i 10 min, al imens du betaler

når du kommer ud skælder du ud over at han ikke holdt døren for dig, da du skulle ud af døren og at han ikke kommer med en anden gang fordi han lugter af våd hund

ved ikke hvor I skal slutte af, men der ville jeg give ham halsbånd på, bede ham om at gå ned på alle fire, håne og ydmyge ham “mors lille hvalp lugter, mors lille hvalp dit og dat o.s.v, når han er på alle fire altså nøgen skræver du over ham og pisser på ham. Nu får han så skældt ud over at han har tisset på gulvet, du beder ham slikke op fra gulvet et par gange, roser ham ved at klappe ham på hovedet. Det at han slikker gulvet skal bare være kort. Så siger du dygtig og lader som om han er færdig på gulvet og så tvinger du ham til at slikke dig

under hele forløbet på såvel restaurant, på vejen og i slut scenen skifter du mellem hån og ros konstant

håber noget af det kan bruges ;)

god fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du/han har noget som kan aktiveres ved lyd, bestemte ord, eller bluetooth så er det jo blot et spørgsmål om, at han indfører eller påsætter det pågældende aggregat i rette åbning eller legemsdel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

På restauranten skal du en tur på toilettet hvor du samler noget urin op i en beholder. Ved bordet hælder du diskret indholdet i hans glas. Skål :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var fantastisk læsning @Babymom1. Vild med det. Skiftet imellem hån/ros er jo helt genialt. Skældud delen synes jeg også lyder fantastisk, og måske kan det blive egentlig hundeskældud (fyy, kan du skamme dig) hvis begge kan holde masken. Tænk lidt over stemmeføringen. Den er muligvis vigtigere end hvad der bliver sagt. En kraftigt rømmen hvis han ser ud til at tænke på at gøre noget forkert kan virkelig være effektfuld.

@Nemtøser han højere end dig? Du kan måske forlange at han "kryber" og viser dig underdanighed når han bliver skældt ud og talt ned til. Små simple kommandoer som plads!, sit!, kom så! leveret med et knips, og lidt henkastet som om du slet ikke kunne forestille dig andet end at han adlyder kan muligvis også være et redskab. Det vil sikkert kunne leveres diskret når der er andre til stede.

Måske i skulle gå en tur i en park før maden så han lige kan få snust lidt rundt og lettet ben op ad et træ - det går jo ikke at han benytter toilettet på restauranten. Du kunne jo også have en bold med som han kan hente til dig (ros og klap, det var godt!).

Lad ham få et glas vand imens du spiser. Han skal sidde og kigge på det, og må kun tage en tår hvis du føler han skal have lov. Hvis han har nægtet at tisse i parken kan du jo bestille flere til ham og forlange at han holder sig.

Hvis han virkelig, virkelig har været en god hund kan du jo belønne ham derhjemme med at putte ham i hundekurven (har i en til rådighed). Her kan du insistere blidt på at han langsomt slapper af i kroppen og smånusse ham til ro. Når du føler han har ro i kroppen kan du jo gå efter den frække hundepik og kæle forsigtigt for den. Enhver reaktion på det fra hans side skal medføre at du går ned i tempo og bruger stemmeføringen til at få ham til at slappe af (såå, stille og roligt). Du må jo om nogen vide hvad der kan få en pik til at sprøjte, og når han er kommet, så læg et hundetæppe over ham og fortsæt den beroligende stemmeføring og de blide berøringer. Og lad ham så sove smurt ind i sit eget sperm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Vi  er  nogenlunde  samme  højde. 

Jeg  har  altid  haft  latex  handsker  på,  når  jeg  har  rørt ved  ham... jeg  giver  ham  ikke  udløsning,  det  er  ikke  en  del  af  vores  leg.. Han  fik  udløsning  en  enkelt  gang  ved  en  fejl  da  han  fik  lov  til at  tilfredsstille mig. 

Han  holder  ikke  øjenkontakten med  mig,  og  han  kigger  heller  ikke  bryster  da  han  ved  jeg  bliver  vred  på  ham.

Er  det  skadeligt  at  spise vådkost (dåsemad)?

Tak  for  gode  input.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 minutter siden:

Vi  er  nogenlunde  samme  højde. 

Jeg  har  altid  haft  latex  handsker  på,  når  jeg  har  rørt ved  ham... jeg  giver  ham  ikke  udløsning,  det  er  ikke  en  del  af  vores  leg.. Han  fik  udløsning  en  enkelt  gang  ved  en  fejl  da  han  fik  lov  til at  tilfredsstille mig. 

Han  holder  ikke  øjenkontakten med  mig,  og  han  kigger  heller  ikke  bryster  da  han  ved  jeg  bliver  vred  på  ham.

Tak  for  gode  input.

Nej det er ikke skadeligt for et menneske at spise hundemad fra dåse, dog er der ikke nok næring i til at et menneske kan leve af det i længden. Men i dette tilfælde går det nok - bare du ikke idømmer ham flere måneder efterfølgende straf på den kost ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Hvis du nogensinde kigger på noget med slavetøsen Rachel Greyhound, kan man af og til finde noget hvor hun spiser hundemad. Det er vist bare et supplement til det soylent hun normalt bliver fodret med:

http://exquisiteslave.com/?p=81533

Han kan jo evt. vise dig den tomme skål som på sidste billede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Der er kommet mange gode forslag. :)

men mht. hundemad fra dåse.

Jeg smurte engang en slave ind i hundemad  og det stank så forfærdelig at jeg ikke kunne klare at gennemføre det. Det kom faktisk bag på mig hvor ulækkert det egentlig var. Jeg var faktisk lige ved selv at brække mig. Du skal bare være klar over at det også kan være virkelig ulækkert for dig selv  at lugte til og se på. Jeg har ihvertfald selv droppet at bruge hundemad i seancer med ydmygelse.  :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 timer siden:

Han  er opdraget  til  at  gå  bag  ved  mig,  men  er  en  gentleman  som  tager  min  jakke, trækker  stolen  ud for  mig. 

Han  forventer  ikke  at  få  lov  til  at  spise  medmindre  jeg  levner  lidt  til  ham.  

Men  en  god  ide  han  får  en  overhaling  af  mig  ved  at  have  "hoppet op" på  stolen. 

Hej igen

tænker også at der er gode muligheder med lidt mad til ham.:

- han kan altid få lidt brød som du giver ham. Måske ligger det først lidt i dine trusser ved din varme våde mis - så det er lidt opblødt

- Ideen med at du går på toilet og tisser i en flaske så du har lidt til ham ved bordet er allerede kommet - det kan han få som drikke - enten ren ( eller hvis det er får tydeligt for andre - så kan han få det i sin fanta!

-Måske får han lidt på sit brød

-Hvis der er noget blødt mad og du har lyst at nyde det inden, kan det jo være i dine trusser - ved fisse eller anal - inden du giver ham det. 

-Måske tager du noget med og gemmer i trussen / eller oppe - og tager det med fra restaurant så han får det senere

- Hvis ikke det vækker for meget opsigt er det oplagt at han sidder under bordet noget af tiden - så kan han jo have hovedet mellem tiden ben - snuse til egen fornøjelse - og slikke til din fornøjelse

........

Held og lykke...

Det kunne være sjovt at høre hvordan det gik...  hvis ikke det er for personigt

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 11/10/2019 at 18:18:

Kære  EG læsere!

På forhånd  tak 

Tilføjelse:

du kan ogsålave isterninger af din urin og have med til at putte i hans drik. 

Så kan du vælge styrke - og bruge morgen urin hvis den skal være kraftig. 

- han kan også få et par af dine tydelig brugte trusser - så “hunden” har noget med sin herres duft  det er godt!

frække tanker

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  starter  blidt op, han  har lige  modtaget  denne  besked  fra  mig;

Jeg forventer du er iført dit  halsbånd  som  du  kan  skjule  under  din  skjortekrave.  Når  vi  mødes  giver  du  mig den  matchende hundesnor.  Du  er  stadig  min  hvalp,  og har  brug  for  kort snor. 

Derudover  skal du medbringe dit  ynglingslegetøj  - kravet  til  det  er  at  det  kan  pive  når  hvalpen  bider  i  det.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Ikke et set up der ville tænde mig, men det lyder frækt:mrgreen:, du kunne jo evt. forlange at han har monteret en hale (ponytail) under hele seancen (under tøjet i den offentlige del),

God fornøjelse:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 12 timer siden:

Ikke et set up der ville tænde mig, men det lyder frækt:mrgreen:, du kunne jo evt. forlange at han har monteret en hale (ponytail) under hele seancen (under tøjet i den offentlige del),

God fornøjelse:)

Han  har  en  særlig  plads i mit  hjerte,  jeg  får  mulighed  for  at  prøve  mine  grænser  af  ved  at  være  hans "dronning", normalt  ikke  en  rolle  jeg  påtager  mig. 

Fik  leget  med  ham  i denne  her uge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...