Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende her som tidligere har kaldt sig slugeren 2. Ej at forveksle med den originale. 

Der er ingen sammenhæng overhovedet. 

Jeg fik præcis hvad hun skriver i annoncen. Ikke noget med unødig spildtid her. Vi aftaler over sms et tidspunkt. Jeg kommer til den vej hun opgiver og når hun er ledig skriver hun husmummeret. 

Da jeg er på vej hen til døren møder jeg kunden før mig. Jeg kommer ind. Smider skoene. Bliver vist ind på værelset. Af med tøjet. Bliver præsenteret for en våd serviet. Lidt kys. Så blow og sex. Afsluttende med hun sluger det hele. Altså sammen for 500 penge. På med tøj og farvel.

Da jeg sætter mig i bilen ser jeg den næste kunde gå mod døren. Jeg var der nok i Max 15 min. Det er inkl at gå frem og tilbage til bilen plus selvfølgelig det jeg kom for. Det er en stram akkord hun holder sig. :P

Hun er nu en pæn kvinde. Sol bryn g flot krop. Alder vil jeg skyde til omkring 50. Ansigtet bærer præg af en liv der er levet. Så er hun reelt 40 men ligner bare en på 50. Ja så har i svaret der. :shock:

Om jeg kommer igen. Njarh. Sikkert ikke. Det var lidt for meget samlebånd til mig. Så hellere betale lidt mere hos andre gode danske piger. Desuden er hun ryger. Så da vi kyssede kunne jeg smage den er kedelige bedske røg smag. Det trækker ned i min bog. 

Men alt er jo en smagssag. 

Link https://annoncelight.dk/showad/283573

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...