Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg undre mig over der ikke er lavet en anmeldelse af Kylie Knight så det har fået mig i blækhuset. Det er godt nok en del måneder siden jeg har besøgt hende to gange af en halv time, men hendes alder passer, vil skyde hende til midt tyverne, frækt look med suttelæber og hendes billeder passer lige i skabet dog er hendes tusser fjernet - ikke over tusset men passer fint til hun er stripper-små frække silli bryster. Jeg går ikke i detaljer med agten men husker dog jeg igen kortsluttet totalt og sprang på hende som en løve der ser rødt kød;) det blev faktisk ret vildt og hun har det frækkeste look og lyd under agten. Hun er jo svensk så det blev til min fetish med dirty talk på svensk, nøj jeg var solgt.

Jeg kan klart anbefale hende og hun bliver klart genbesøgt her i de kolde måneder for at holde humøret oppe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk

Øj..... det vil jeg også!! Elsker svensk (altså sproget) så må ligge mit silikonebrok på hylden. Hun lyder som en pige der kan feje mine hæmninger af bordet og forårsage et ordentligt tarzanhyl over Rødovre. 

Og hvordan er det...... er hun flad for at få fransk? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var vild god til dirty talk på svensk JA TAK:D

hendes silli bryster er små og passer med det du ser på billederne jeg brugte ikke meget tid på dem men gav hende en god opvarmer på fransk som tændte hende og gjorde hende godt våd så fik hun ellers jorden rundt i et vildt tempo og husker hvordan hun efterfølgende stod og nød synet af sig selv godt kørt igennem og synes en vild halv time var perfekt.

Kylie er en stjerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var på besøg hos Kylie i sidste uge, billeder og alder stemmer ganske fint lidt østeuropæisk af udseende men alt i alt får man det man ser på billederne (og det er jeg stor fan af :) )

selve agten var jeg ikke særligt imponeret af, hun mødte ind 1600 og jeg havde bestilt første tid 30 min.

Hun var ikke særligt engageret, og det virkede til det bare skulle overstås hurtigt, da jeg var kommet tog hun hurtigt tøj på selv om der var 10 min tilbage, havde håbet på vi lige kunne ligge og putte lidt, men nej :( måske hun har haft en dårlig dag, måske er det sådan hun arbejder, det må flere anmeldelser vise.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svensken74 skrev, den 4.11.2019 at 21:22:

Stemmer det att hon er pikantbarberad??

Hun var glat ved mit besøg, der er en fræk lille piercing i missen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
superone skrev, den 2.11.2020 at 09:21:

Var på besøg hos Kylie i sidste uge, billeder og alder stemmer ganske fint lidt østeuropæisk af udseende men alt i alt får man det man ser på billederne (og det er jeg stor fan af :) )

selve agten var jeg ikke særligt imponeret af, hun mødte ind 1600 og jeg havde bestilt første tid 30 min.

Hun var ikke særligt engageret, og det virkede til det bare skulle overstås hurtigt, da jeg var kommet tog hun hurtigt tøj på selv om der var 10 min tilbage, havde håbet på vi lige kunne ligge og putte lidt, men nej :( måske hun har haft en dårlig dag, måske er det sådan hun arbejder, det må flere anmeldelser vise.

Hej Superone.

Jeg ville skrive en anmeldelse af Kylie - men så så din - som svarer helt!!! til det jeg oplevede for ganske nylig. Altså mht at hun er ret uengageret :- ( Og de ca 10 min der var tilbage blev også ‘glemt’. Tænkte hun havde en dårlig dag - men dem har hun så flere af, ka jeg se på din oplevelse.

En anden anmeldelse skriver om hvor frækt det er at hun taler (en masse) svensk … og det havde jeg netop lagt op til da jeg kom ind til hende og betalte … men det gjorde hun så ikke! efterfølgende, selvom jeg havde sagt at det smukke svenske tænder mig. Skulle jo næsten ‘tvinge’ hende til at sige noget som helst under de 30 min vi havde - Ret ærgeligt.

Så kommer ikke igen hos hende - og ka ikke anbefale - men kommer seføli meget gerne igen hos nogen af SDs andre dejlige piger :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...