Keld-drengen 35 Skrevet 12. Oktober, 2019 Så var jeg lige forbi Nina igen igen....... puha hvor kan hun altså tage pusten fra mig. https://annoncelight.dk/showad/281068 hun er flyttet til et andet sted i byen, men det virker nu også fint, og meget diskret. jeg smuttet i et hurtigt bad før vi startet og derefter en meget god hård og professionel massage efterfulgt at den skønneste sex. Jeg er helt vild med hende, hun er både smuk og sød, og så er jeg bare tosset med hendes lille størrelse (tror ik hun er 150 cm) dejlige bryster og lille røv. men de fleste af jer der kender mig herinde ved jo at jeg er tosset med de små tøser håber i vil passe godt på hende, for det fortjener hun helt sikkert. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 12. Oktober, 2019 Skal snart en tur til Århus, måske man skulle aflægge hende et besøg. Er brysterbe ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 13. Oktober, 2019 Hvor i byen befinder hun sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg