Guest Snuskepigen Skrevet 13. Oktober, 2019 Hejsa.. er der nogen der har hjemme byggede sex møbler som måske ville lade mig komme forbi så jeg kunne prøve dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 13. Oktober, 2019 hej jeg kan bygge et kors eller gabestok til dig men så vil jeg se på imens du prøver den vh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Lover 188 Skrevet 13. Oktober, 2019 (edited) Jeg har et på tegnebrættet - en såkaldt " Bitch Pillory " Dette inventar / møbel er i alt sin enkelthed en dobbelt gabestok hvor du vil kunne stå foroverbøjet ind over en forskudt barre, med hovedet fastholdt, og kun mulighed for at holde balancen ved at gribe fat omkring et par kraftige håndtag udformet som en stor erigeret pik ... Du er meget velkommen til at være første deltager i mit " pilotprojekt " . Redigeret 13. Oktober, 2019 af Pussy Lover 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 13. Oktober, 2019 (edited) Der var på et tidspunkt en gut herinde der fabrikerede og solgte sådanne på hobbybasis/på bestilling hjemme i kælderen. Han postede en gang imellem billeder når han var færdig med et nyt. Jeg kan desværre hverken huske profilnavn eller navn på de billedtråde hvor han postede billederne. Men held og lykke med projektet Jeg har fundet ham og sendt ham en PM med link til din tråd. Måske I kan finde ud af noget..... Redigeret 13. Oktober, 2019 af DK fyr 34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Oktober, 2019 Snuskepigen skrev, 1 time siden: Hejsa.. er der nogen der har hjemme byggede sex møbler som måske ville lade mig komme forbi så jeg kunne prøve dem? Hvilke sexmøbler har du i tankerne? Der er lidt sexklubber på Fyn, og der er lidt forskellige muligheder for at prøve forskellige møbler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Hvilke sexmøbler har du i tankerne? Der er lidt sexklubber på Fyn, og der er lidt forskellige muligheder for at prøve forskellige møbler Mine ekser har tit kaldt mig dum som en dør, men ved ikke om det tæller 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 3 minutter siden: Mine ekser har tit kaldt mig dum som en dør, men ved ikke om det tæller En dør er anvendelig - nemt at blive fikseret op af en dør, eller der kan bores et hul til glory Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: En dør er anvendelig - nemt at blive fikseret op af en dør, eller der kan bores et hul til glory Jeg har altså alle de huller, som jeg har brug for 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 1 minut siden: Jeg har altså alle de huller, som jeg har brug for @Snuskepigen her er et levende sexmøbel til fri afbenyttelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: @Snuskepigen her er et levende sexmøbel til fri afbenyttelse Fri og fri, det er nu så meget sagt Meeen hvis Snuske har brug for et legetøj, der kan fiksere, dominere, give hende en god endefuld osv, så kan vi da sikkert nok finde ud af noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 3 minutter siden: Fri og fri, det er nu så meget sagt Meeen hvis Snuske har brug for et legetøj, der kan fiksere, dominere, give hende en god endefuld osv, så kan vi da sikkert nok finde ud af noget Pas pas der ikke bliver rift om dig. Hvem vil ikke gerne have sådan et frækt stykke legetøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 13. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Pas pas der ikke bliver rift om dig. Hvem vil ikke gerne have sådan et frækt stykke legetøj Haha det kunne da være ganske sjovt, men tvivler nu på at min inbox bliver rød glødende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 13. Oktober, 2019 https://www.eroguide.dk/forum/topic/100703-to-nye-møbler-bygget/ Manden bag denne tråd har nok en del erfaring med sexmøbler samtidigt med at han kan lave dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 13. Oktober, 2019 Her er et par tråde om sex møbler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 13. Oktober, 2019 Snuskepigen skrev, for 6 timer siden: Hejsa.. er der nogen der har hjemme byggede sex møbler som måske ville lade mig komme forbi så jeg kunne prøve dem? Jeg bygger en del møbler men har pt kun en gabestok på lager. Hvad søger du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 14. Oktober, 2019 Haha jamen bare lidt forskelligt, gabestok feks, hvor min mand så kan bruge mig og tage lidt billeder, og ham der er så venlig og låne mig møblet og lægge hus til må da gerne give mig en tur også.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 14. Oktober, 2019 Snuskepigen skrev, 1 time siden: Haha jamen bare lidt forskelligt, gabestok feks, hvor min mand så kan bruge mig og tage lidt billeder, og ham der er så venlig og låne mig møblet og lægge hus til må da gerne give mig en tur også.. Har en gabestok stående men i Kbh. Og måske lidt langt fra Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 14. Oktober, 2019 Thailove23 skrev, for 5 minutter siden: Har en gabestok stående men i Kbh. Og måske lidt langt fra Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 14. Oktober, 2019 Thailove23 skrev, for 40 minutter siden: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 14. Oktober, 2019 hej alle jeg har været hos snuskepigen dejlig tøs med gode babser men lav aftaler med hende på sms har en ide om at alt her er hendes mand der hygger sig enten for man ikke svar eller også er man for dyr når man svare her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 15. Oktober, 2019 Thailove23 skrev, for 21 timer siden: Øv øv, ja desværre lige langt nok væk.. men de ser fine ud dine møbler.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 15. Oktober, 2019 jan j skrev, for 12 timer siden: hej alle jeg har været hos snuskepigen dejlig tøs med gode babser men lav aftaler med hende på sms har en ide om at alt her er hendes mand der hygger sig enten for man ikke svar eller også er man for dyr når man svare her Hejsa... jeg styrer skam selv alt på denne side.. beklager du ikke har fået svar. Hvad vil du have svar på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 15. Oktober, 2019 Hej Her er lidt som jeg har lavet i tidens løb: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 15. Oktober, 2019 Pite skrev, for 2 timer siden: Og lidt mere Ser også rigtig godt ud... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg