Hop til indhold
Guest Snuskepigen

Prøve sexmøbler..

Recommended Posts

Guest Snuskepigen

Hejsa.. er der nogen der har hjemme byggede sex møbler som måske ville lade mig komme forbi så jeg kunne prøve dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har et på tegnebrættet  - en såkaldt " Bitch  Pillory " Dette inventar / møbel er i alt sin enkelthed en dobbelt gabestok hvor du vil  kunne stå foroverbøjet ind over en forskudt barre,  med hovedet fastholdt, og kun mulighed for at holde balancen ved at gribe fat omkring et par kraftige håndtag udformet som en stor erigeret pik ...

Du er meget velkommen til at være første deltager i mit  " pilotprojekt "

.

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var på et tidspunkt en gut herinde der fabrikerede og solgte sådanne på hobbybasis/på bestilling hjemme i kælderen. Han postede en gang imellem billeder når han var færdig med et nyt. Jeg kan desværre hverken huske profilnavn eller navn på de billedtråde hvor han postede billederne.

Men held og lykke med projektet :)

Jeg har fundet ham og sendt ham en PM med link til din tråd. Måske I kan finde ud af noget.....

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Snuskepigen skrev, 1 time siden:

Hejsa.. er der nogen der har hjemme byggede sex møbler som måske ville lade mig komme forbi så jeg kunne prøve dem?

Hvilke  sexmøbler har  du i tankerne?

Der  er  lidt  sexklubber  på  Fyn,  og  der  er  lidt  forskellige  muligheder  for  at  prøve  forskellige  møbler 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Hvilke  sexmøbler har  du i tankerne?

Der  er  lidt  sexklubber  på  Fyn,  og  der  er  lidt  forskellige  muligheder  for  at  prøve  forskellige  møbler 

Mine ekser har tit kaldt mig dum som en dør, men ved ikke om det tæller :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Mine ekser har tit kaldt mig dum som en dør, men ved ikke om det tæller :P

En  dør er anvendelig  - nemt  at  blive  fikseret  op  af  en  dør,  eller  der  kan  bores  et  hul  til  glory  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

En  dør er anvendelig  - nemt  at  blive  fikseret  op  af  en  dør,  eller  der  kan  bores  et  hul  til  glory  

Jeg har altså alle de huller, som jeg har brug for :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 1 minut siden:

Jeg har altså alle de huller, som jeg har brug for :huh:

@Snuskepigen her  er  et  levende  sexmøbel til  fri  afbenyttelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

@Snuskepigen her  er  et  levende  sexmøbel til  fri  afbenyttelse 

Fri og fri, det er nu så meget sagt :D

Meeen hvis Snuske har brug for et legetøj, der kan fiksere, dominere, give hende en god endefuld osv, så kan vi da sikkert nok finde ud af noget :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Toddy skrev, for 3 minutter siden:

Fri og fri, det er nu så meget sagt :D

Meeen hvis Snuske har brug for et legetøj, der kan fiksere, dominere, give hende en god endefuld osv, så kan vi da sikkert nok finde ud af noget :P

Pas  pas  der  ikke  bliver  rift om  dig.  Hvem  vil  ikke  gerne  have  sådan  et  frækt  stykke legetøj 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Pas  pas  der  ikke  bliver  rift om  dig.  Hvem  vil  ikke  gerne  have  sådan  et  frækt  stykke legetøj 

Haha det kunne da være ganske sjovt, men tvivler nu på at min inbox bliver rød glødende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 6 timer siden:

Jeg bygger en del møbler men har pt kun en gabestok på lager. Hvad søger du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Haha:)  jamen bare lidt forskelligt, gabestok feks, hvor min mand så kan bruge mig og tage lidt billeder, og ham der er så venlig og låne mig møblet og lægge hus til må da gerne give mig en tur også..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snuskepigen skrev, 1 time siden:

Haha:)  jamen bare lidt forskelligt, gabestok feks, hvor min mand så kan bruge mig og tage lidt billeder, og ham der er så venlig og låne mig møblet og lægge hus til må da gerne give mig en tur også..

Har en gabestok stående men i Kbh. Og måske lidt langt fra Fyn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej alle jeg har været hos snuskepigen dejlig tøs med gode babser men lav aftaler med hende på sms har en ide om at alt her er hendes mand der hygger sig enten for man ikke svar  eller også er man for dyr når man svare her 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Thailove23 skrev, for 21 timer siden:

77DDE42E-319D-4EFB-9F51-13A64D3EE1B1.jpeg

Øv øv, ja desværre lige langt nok væk.. men de ser fine ud dine møbler..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
jan j skrev, for 12 timer siden:

hej alle jeg har været hos snuskepigen dejlig tøs med gode babser men lav aftaler med hende på sms har en ide om at alt her er hendes mand der hygger sig enten for man ikke svar  eller også er man for dyr når man svare her 

Hejsa... jeg styrer skam selv alt på denne side.. beklager du ikke har fået svar. Hvad vil du have svar på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Pite skrev, for 2 timer siden:

Og lidt mere

image.thumb.png.f1f41281a8d14e7a4513ccb66fa02a97.png

image.png.af986aa041f742918d8c4d59dc7154b4.png

image.thumb.png.2e1efee3ae4dba642b38a2d9d68d30a1.png

Ser også rigtig godt ud...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...