Hop til indhold
Guest Snuskepigen

Prøve sexmøbler..

Recommended Posts

Snuskepigen skrev, den 15.10.2019 at 06:06:

Hejsa... jeg styrer skam selv alt på denne side.. beklager du ikke har fået svar. Hvad vil du have svar på?

gerne hvad du mener er rimmeligt for at mure dit skur 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
jan j skrev, for 3 timer siden:

gerne hvad du mener er rimmeligt for at mure dit skur 

Det er der fundet en løsning på. Og det er imellem mig og mureren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 20 timer siden:

Det er der fundet en løsning på. Og det er imellem mig og mureren.

spøjst at din mand så søger igen idag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
jan j skrev, for 14 timer siden:

spøjst at din mand så søger igen idag

Ting kan da hurtigt ændre sig.. men hvorfor har du så travlt med mit skur?? Det er ikke det den her tråd handler om:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 3 timer siden:

Ting kan da hurtigt ændre sig.. men hvorfor har du så travlt med mit skur?? Det er ikke det den her tråd handler om:)

ok vil bare gerne bytte med dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Er der slet ikke nogen på Fyn eller 3 kants området? Der har et frækt møbel stående?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 2 timer siden:

Er der slet ikke nogen på Fyn eller 3 kants området? Der har et frækt møbel stående?

3 Kants området he he ha he he ha ha :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Snuskepigen skrev, for 8 timer siden:

Der  er  en  domina  i Odense  hvor  du  måske  kunne  leje  hendes  værelse, ellers  swingerklub eller  sex bio. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Nemtøs skrev, den 19.10.2019 at 15:07:

Der  er  en  domina  i Odense  hvor  du  måske  kunne  leje  hendes  værelse, ellers  swingerklub eller  sex bio. 

Tak for input, men var nu mere til at det var hos en privat hvor manden og jeg kunne køre hen og prøve det, der skulle selvfølelig nok falde en passende betaling:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Snuskepigen skrev, for 1 minut siden:

Tak for input, men var nu mere til at det var hos en privat hvor manden og jeg kunne køre hen og prøve det, der skulle selvfølelig nok falde en passende betaling:P

Der  ligger  et  par  swingerklubber  på  Fyn  samt  en  sexkino  med  lidt  udstyr.  Prøv  der 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Nemtøs skrev, for 22 timer siden:

Der  ligger  et  par  swingerklubber  på  Fyn  samt  en  sexkino  med  lidt  udstyr.  Prøv  der 

Hej igen.. det er jo ikke privat? Jeg tænker ikke jeg kan komme udenfor normal åbningstid og prøve løs?;) det havde været sjovt hvis der var en privat på Fyn der havde en kælder fuld af møbler:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Snuskepigen skrev, for 20 timer siden:

Hej igen.. det er jo ikke privat? Jeg tænker ikke jeg kan komme udenfor normal åbningstid og prøve løs?;) det havde været sjovt hvis der var en privat på Fyn der havde en kælder fuld af møbler:D

Hvad  er  grunden  til  at  det  skal  være  privat? Jeg tvivler  på  at  en  privatperson har  lyst til  at  invitere  2 fremmede  mennesker  ind  i  sit  hobby rum.  Men  anyway  håber  jeg  du  får  afprøvet  dit  ønske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis der er et møbel der bare fungerer - så er det en god gammeldags gynækologstol - med bøjler til pigens ben.

Prøvede det en 3-4 gange på Stargirls / Roskildevej - med min favoritpige.

Det var samtidig toppen af komik,  da jeg skulle op at stå på en lille skammel pga mine lidt for korte ben - det grinte vi temmelig meget af.

Men for hulen da - når først toget kørte og plejlstangen kom godt op i fart - så var der altså røg ud af skorstenen ! 

Også et godt møbel hvis der lige skal nærstuderes :-)

I mangel af bedre må pigen jo tage benene på nakken - altså min nakke ! Så ud på sengekanten og så pusselankerne op på mine skuldre... Fut fut !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...