jan j 203 Skrevet 16. Oktober, 2019 Snuskepigen skrev, den 15.10.2019 at 06:06: Hejsa... jeg styrer skam selv alt på denne side.. beklager du ikke har fået svar. Hvad vil du have svar på? gerne hvad du mener er rimmeligt for at mure dit skur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 16. Oktober, 2019 jan j skrev, for 3 timer siden: gerne hvad du mener er rimmeligt for at mure dit skur Det er der fundet en løsning på. Og det er imellem mig og mureren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 17. Oktober, 2019 Snuskepigen skrev, for 20 timer siden: Det er der fundet en løsning på. Og det er imellem mig og mureren. spøjst at din mand så søger igen idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 17. Oktober, 2019 Det svært at finde en murer omkring de store byer mange tager 400 i timen eller mere plus moms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 18. Oktober, 2019 jan j skrev, for 14 timer siden: spøjst at din mand så søger igen idag Ting kan da hurtigt ændre sig.. men hvorfor har du så travlt med mit skur?? Det er ikke det den her tråd handler om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 18. Oktober, 2019 Snuskepigen skrev, for 3 timer siden: Ting kan da hurtigt ændre sig.. men hvorfor har du så travlt med mit skur?? Det er ikke det den her tråd handler om ok vil bare gerne bytte med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 19. Oktober, 2019 Er der slet ikke nogen på Fyn eller 3 kants området? Der har et frækt møbel stående? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. Oktober, 2019 Snuskepigen skrev, for 2 timer siden: Er der slet ikke nogen på Fyn eller 3 kants området? Der har et frækt møbel stående? 3 Kants området he he ha he he ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Oktober, 2019 Snuskepigen skrev, for 8 timer siden: Er der slet ikke nogen på Fyn eller 3 kants området? Der har et frækt møbel stående? Der er en domina i Odense hvor du måske kunne leje hendes værelse, ellers swingerklub eller sex bio. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 26. December, 2019 Nemtøs skrev, den 19.10.2019 at 15:07: Der er en domina i Odense hvor du måske kunne leje hendes værelse, ellers swingerklub eller sex bio. Tak for input, men var nu mere til at det var hos en privat hvor manden og jeg kunne køre hen og prøve det, der skulle selvfølelig nok falde en passende betaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. December, 2019 Snuskepigen skrev, for 1 minut siden: Tak for input, men var nu mere til at det var hos en privat hvor manden og jeg kunne køre hen og prøve det, der skulle selvfølelig nok falde en passende betaling Der ligger et par swingerklubber på Fyn samt en sexkino med lidt udstyr. Prøv der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Snuskepigen Skrevet 27. December, 2019 Nemtøs skrev, for 22 timer siden: Der ligger et par swingerklubber på Fyn samt en sexkino med lidt udstyr. Prøv der Hej igen.. det er jo ikke privat? Jeg tænker ikke jeg kan komme udenfor normal åbningstid og prøve løs? det havde været sjovt hvis der var en privat på Fyn der havde en kælder fuld af møbler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. December, 2019 Snuskepigen skrev, for 20 timer siden: Hej igen.. det er jo ikke privat? Jeg tænker ikke jeg kan komme udenfor normal åbningstid og prøve løs? det havde været sjovt hvis der var en privat på Fyn der havde en kælder fuld af møbler Hvad er grunden til at det skal være privat? Jeg tvivler på at en privatperson har lyst til at invitere 2 fremmede mennesker ind i sit hobby rum. Men anyway håber jeg du får afprøvet dit ønske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 28. December, 2019 Jeg tror da heller ikke der er så mange fynboer der har kælderen fuld af sex møbler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 30. December, 2019 Hvis der er et møbel der bare fungerer - så er det en god gammeldags gynækologstol - med bøjler til pigens ben. Prøvede det en 3-4 gange på Stargirls / Roskildevej - med min favoritpige. Det var samtidig toppen af komik, da jeg skulle op at stå på en lille skammel pga mine lidt for korte ben - det grinte vi temmelig meget af. Men for hulen da - når først toget kørte og plejlstangen kom godt op i fart - så var der altså røg ud af skorstenen ! Også et godt møbel hvis der lige skal nærstuderes I mangel af bedre må pigen jo tage benene på nakken - altså min nakke ! Så ud på sengekanten og så pusselankerne op på mine skuldre... Fut fut ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg