Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte for nogen tid siden Lee, den unge af de to på vagt den dag. Hun var sådan set meget venlig, men jeg tror ikke hun er på klinikken frivilligt -- nærmere for pengenes skyld.

Det er nemt med misforståelser, for hendes danske er langt fra perfekt. Jeg fik ikke lyst til at gentage besøget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Senor skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte for nogen tid siden Lee, den unge af de to på vagt den dag. Hun var sådan set meget venlig, men jeg tror ikke hun er på klinikken frivilligt -- nærmere for pengenes skyld.

Det er nemt med misforståelser, for hendes danske er langt fra perfekt. Jeg fik ikke lyst til at gentage besøget.

Hende Jade der samtidig rimelig godt ud på billede...fantastisk krop med noget hjælp dog?

Nogen dig friske oplevelser med Jade?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm, Jagtvej 71. Det er jo en velkendt adresse, der nok får minderne frem hos mange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Hmmm, Jagtvej 71. Det er jo en velkendt adresse, der nok får minderne frem hos mange.

Det er vel nærmere naboadressen der får minderne frem? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Thaiuser skrev, 1 time siden:

Det er vel nærmere naboadressen der får minderne frem? :huh:

"Thai-Huset" på Jagtvej, og al balladen med Københavns Kommune, Faderhuset og Ruth-pigen, minderne vælder frem ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
butterfly skrev, for 52 minutter siden:

Øh  :P 

Jagtvej 69 var vel addressen på ungdomshuset 

Ja, det har jeg da flere minder om end 71.

Men jeg er måske gået glip af noget i 71? .. Har der været et superfantastisk bordel der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 56 minutter siden:

Ja, det har jeg da flere minder om end 71.

Men jeg er måske gået glip af noget i 71? .. Har der været et superfantastisk bordel der?

Ja, der lå engang et rigtigt godt bordel. Synd, at det skulle overskygges af de skarnsstreger, der udgik fra nabonummeret.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...