Midtby 209 Skrevet 21. Oktober, 2019 Teksten måske ikke det man kalder sexet, men kan man fordybe sig i rytmen er der fræk sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 21. Oktober, 2019 10 cc - I'm not in love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9592 Skrevet 22. Oktober, 2019 Ja, det er fint med alt det føleri, men på et tidspunkt skal der altså også knaldes: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2039 Skrevet 26. Oktober, 2019 (edited) Er vild med de her tøser ... Råsej, selvsikker jeg-sætter-min-hat-som-jeg-vil attitude ... Erotisk flabet så det driver . Redigeret 26. Oktober, 2019 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 27. Oktober, 2019 Den her har altid vakt en trang til en tur i poolen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9592 Skrevet 27. Oktober, 2019 Lige en lille en til dem der skal ud og smage den vilde vin i den kommende uge: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MC5tooge2 129 Skrevet 4. November, 2019 (edited) Min Cigarettes after Sex playlist har større virkning på min livspartner end den har på mig… men hvis et virker for hende, virker det for mig. Redigeret 4. November, 2019 af MC5tooge2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9592 Skrevet 6. November, 2019 Var på et besøg i dag. Det var på en time, men jeg kunne godt have brugt 1000 timer sammen med hende det var. Fik i det mindste følt mit hjerte et sekund af evigheden. https://www.youtube.com/watch?v=BBM9Sjp7tpk (ved ikke lige hvorfor siden ikke vil indlejre den) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9592 Skrevet 8. November, 2019 Ja, den her røg også ret højt op på min sex-musik liste efter det førnævnte besøg: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 8. November, 2019 Denne her vækker minder fra en teenagedrengs (mig) seksuelle fantasier tilbage i 80'erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 12. November, 2019 vil da også lige bidrage til TS fine tråd her,,,, Har valgt the extended version så burde man kunne nå hele vejen rundt,slik begge veje,69,doggy og missionæren, min. 1 orgasme til hende, og 1 skud affyret skulle man så mod forventning ikke komme i mål ja så er der 2 muligheder ,,tryk på knappen repeat, eller lave en playliste udfra de andre fine muligheder i denne tråd her der er et par super gode alternativer, rigeligt til 1 time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 12. November, 2019 Måske det er billederne der gør det, Halsey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 13. November, 2019 https://www.youtube.com/watch?v=_WcWHZc8s2I https://www.youtube.com/watch?v=dlJew-Dw87I Sade - No ordinary love, og Chris Isaak - Wicked game, er 2 favoritter. Havde i sin tid min debut til sidstnævnte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9592 Skrevet 22. November, 2019 Lige lidt Joan Jett for at fejre mit seneste besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 22. November, 2019 BlindBoy skrev, den 27.10.2019 at 10:36: Den her har altid vakt en trang til en tur i poolen.... Øjjj - hendes bryster er blevet mindre siden dengang ... Eller måske alle andres er blevet større Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 4. December, 2019 Hvis man kan holde til det, så er metal musik ret godt Slayer, Metallica, Judas priest, Pantera, mm. men det kræver jo, at man kan holde til kraftige stød med højt tempo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikael88 48 Skrevet 8. December, 2019 Bliver ikke opstemt af musik generelt, men det er altid frækt at kneppe til musik med en god rytme og bas i. Så er der en god rytme at støde pikken i bund på tøsen til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg