kunforsjov75 195 Skrevet 15. Oktober, 2019 TheVoice skrev, 1 time siden: Hvis du tænker på den ydelse der kaldes for GFE, så er der ikke tale om en forestilling, hvor pigen og gæsten leger kærester, og giver udtryk for nogle følelser man ikke har. Jamen hvad er så forskellen på en almindelig kneppetur og en GFE oplevelse ? Der findes ingen klar definition af begrebet, men sådant helt overordnet indgår der nok mere pusse-nusse, kys og kram og den slags. Så hvis man betragter det som en forestilling, tja..... så er alt i købebranchen jo en forestilling. Fantasi / Forestilling. Det jeg mener er at de dygtige gp’er kan få mig og andre til at føle sig speciel. Fræk. God osv. Så det er en Forestilling de levere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 15. Oktober, 2019 kunforsjov75 skrev, for 2 minutter siden: Fantasi / Forestilling. Det jeg mener er at de dygtige gp’er kan få mig og andre til at føle sig speciel. Fræk. God osv. Så det er en Forestilling de levere. Jeg har bestemt ikke noget problem om man kalder en fantasi, forestilling eller illusioner. Det handler jo om at vi (gæsten) går derfra med en super oplevelse og masser af endorfiner i kroppen. Det jeg reagerede på var, og måske har jeg læst noget der ikke stod, at disse illusioner m.v. skulle være isoleret til kun at omhandle GFE oplevelser. Uagtet at vi alle kender præmissen, så påvirkes vores følelsesregister. Det er vel også bare et ekstra plus, det ville da være sur røv, hvis man efter et besøg ikke kunne mærke en eller anden form for følelser. Det kræver selvfølgelig at man dels kan håndtere det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 15. Oktober, 2019 TheVoice skrev, for 36 minutter siden: Jeg har bestemt ikke noget problem om man kalder en fantasi, forestilling eller illusioner. Det handler jo om at vi (gæsten) går derfra med en super oplevelse og masser af endorfiner i kroppen. Det jeg reagerede på var, og måske har jeg læst noget der ikke stod, at disse illusioner m.v. skulle være isoleret til kun at omhandle GFE oplevelser. Uagtet at vi alle kender præmissen, så påvirkes vores følelsesregister. Det er vel også bare et ekstra plus, det ville da være sur røv, hvis man efter et besøg ikke kunne mærke en eller anden form for følelser. Det kræver selvfølgelig at man dels kan håndtere det. Nej bestemt ikke kun gp oplevelser. Men alle steder hvor der en penge og ydelser der skifter hænder. Og selvfølgelig een der er rigtigt dygtig sit job 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17590 Skrevet 15. Oktober, 2019 Been there, done that, got the T-shirt. Og det skal jeg sige - aldrig mere. I hvert fald ikke i denne uge. Nu er det efterhånden flere GP'er jeg ikke er blevet forelsket i. Det er et lille fremskridt. På den anden side så rammer forelskerne mig ikke så hårdt for tiden. Det værste er hvis det bliver gengældt .... så får jeg problemer. Det er en aldeles for god følelse at være elsket, man bliver nemt afhængig og lidt nervøs. Så kære GP'ere, jeg bliver hjertens gerne forelsket i jer, men please ... bliv ikke forelsket i mig i retur. Det er jeg ikke værd. Desuden har jeg ikke tid. Og måske lige så godt jeg siger det med det samme: jeg har børn og børnebørn og hunde. 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 16. Oktober, 2019 Nye-Eventyr skrev, den 15.10.2019 at 12:47: Det lyder også en anelse, som om du mere eller mindre bevidst opsøger den type GFE oplevelser, hvor det kognitive, emotionelle og primale bliver blandet godt sammen. Så måske du skulle lægge købesexen lidt på hylden og udforske det tomrum du føler på et andet plan. Måske er det jo netop en kæreste du i virkeligheden søger og vil have. Good luck mignuigen skrev, den 15.10.2019 at 13:08: Kim, hvis det er sådan du får det, så er det jo ikke en GP du skal opsøge men en kæreste. Gå på dating og find en sød kvinde der, som du kan forelske dig i. Hun vil elske at i er forelsket . Seriøst. Tak for de ovennævnte råd, men jeg har faktisk i forvejen en kæreste som dog ikke kender noget til min lille hobby. Men selv om jeg har en kæreste, så kan jeg altså ikke lade de pragtfulde GPere være. Jeg tror at jeg har brug for den dopamin som samværet med dem udløser i min krop. Og jeg kan altså heller ikke undgå jævnligt at forelske mig i dem. Dette er ikke så smart pga min kæreste som jo ikke ved at jeg drømmer om natten om hende som jeg i øjeblikket er forelsket i, at jeg tænker på hende om dagen, og at jeg næsten ikke kan vente med at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 16. Oktober, 2019 Tror i Vis det skete at gpen blev lidt varm/forelsket i en kunde at hun ville sige det til ham? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 141 Skrevet 16. Oktober, 2019 Kim Petersen skrev, for 7 timer siden: Tak for de ovennævnte råd, men jeg har faktisk i forvejen en kæreste som dog ikke kender noget til min lille hobby. Men selv om jeg har en kæreste, så kan jeg altså ikke lade de pragtfulde GPere være. Jeg tror at jeg har brug for den dopamin som samværet med dem udløser i min krop. Og jeg kan altså heller ikke undgå jævnligt at forelske mig i dem. Dette er ikke så smart pga min kæreste som jo ikke ved at jeg drømmer om natten om hende som jeg i øjeblikket er forelsket i, at jeg tænker på hende om dagen, og at jeg næsten ikke kan vente med at besøge hende igen. Har det fuldstændig som du beskriver - har det hele derhjemme - men når neandertaler får styringen kan jeg intet gøre (dopamin) ! Er pt småforelsket i en dejlig glædespige som jeg har besøgt i dag ! Medbragte en lækker gave til hende (som hun blev glad for - fik den efter besøget) + en fed betaling !!!! Hvad fanden sker der i mit hoved ? Har en dejlig kone og godt sexliv - synes bare det gir et kæmpe kick når hun nærmest overfalder mig med sin lækre ....!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 16. Oktober, 2019 (edited) "Hver ting til sin tid, det her det er ikke leg ..." Forelskelse og kærlighed er noget for sig, og dét er vist nok noget dejligt noget, selvom det vist nok også kan gøre ondt. Sex er sex, og det er også noget for sig, og dét er vist nok også noget dejligt noget, selvom det vist nok også kan gøre ondt - men det er en anden form for ondt Der er forskel, og dén forskel er jo dét vi skal huske at skelne imellem, når vi render rundt og slår til Søren. Nyd øjeblikket, men lad nu være med at straffe jer selv med at rende rundt og kalde det kærlighed og forelskelse. Det føles måske sådan i momentet, men det er altså bare fordi I har haft en god sex-oplevelse, og dét skal man kunne nyde, uden at komplicere tingene yderligere med alt muligt følelse af noget som helst andet! Kys det nu, det satans liv, og grib det, fang det. Før det er forbi. Nå, det blev måske lidt for kynisk? Men det er mit bidrag Redigeret 16. Oktober, 2019 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 17. Oktober, 2019 fynbomanden skrev, for 4 timer siden: Nyd øjeblikket, men lad nu være med at straffe jer selv med at rende rundt og kalde det kærlighed og forelskelse. Det føles måske sådan i momentet, men det er altså bare fordi I har haft en god sex-oplevelse, og dét skal man kunne nyde, uden at komplicere tingene yderligere med alt muligt følelse af noget som helst andet! Er jeg ikke forelsket i hende når jeg som nu ikke kan sove om natten fordi jeg drømmer om hende, jeg skal se billederne i hendes annonce 10 gange i løbet af dagen, og jeg ikke kan vente med at møde og kneppe hende igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 17. Oktober, 2019 Tag en spiller og se om det ikke går over 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 17. Oktober, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 1 time siden: Tag en spiller og se om det ikke går over Efter en spiller tænker jeg, "der sparede jeg 2000kr" så den virker hver gang! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El payaso Skrevet 17. Oktober, 2019 El payaso skrev, den 15.10.2019 at 13:53: Jeg har besøgt GP'er on and off de sidste 20 år og er aldrig blevet forelsket i en eneste. Ikke før jeg stiftede bekendtskab med Sabrina på Frederiksberg. Havde vel besøgt hende 6-7 gange, da hun pludselig en dag spurgte mig, om jeg havde lyst til at besøge hende i Spanien. SÅ tabte jeg mit hjerte som en idiot! Desværre blev vi uvenner, inden dette eventyr blev til noget, og jeg har måttet holde op med at besøge hende, sådan noget lort! Som flere andre har jeg imidlertid udviklet en form for afhængighed af at følge med herinde og kan ikke lade være med også (især) at læse posterne, der vedr. hende. Det rene selvpineri, men synes alligevel, det er skide synd for mig... Bare med omvendt fortegn: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 17. Oktober, 2019 @Kim Petersen det du beskriver lyder som liderlighed, ikke forelskelse - der er en subtil forskel, liderligheden kan fixes med en spiller @Maxi90 kalder det Frank Hvam metoden den går ud på at hvis man tror man er forelsket så skal man lige hive i banditten, lige så snart klatten rammer gulvet, skal man så tænke på pigen, har man lyst til at snakke med hende efter udløsning, så er der en god chance for at man er forelsket i hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 17. Oktober, 2019 Tak for de gode råd med spilleren som jeg nok skal afprøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9648 Skrevet 17. Oktober, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 35 minutter siden: @Kim Petersen det du beskriver lyder som liderlighed, ikke forelskelse - der er en subtil forskel, liderligheden kan fixes med en spiller @Maxi90 kalder det Frank Hvam metoden den går ud på at hvis man tror man er forelsket så skal man lige hive i banditten, lige så snart klatten rammer gulvet, skal man så tænke på pigen, har man lyst til at snakke med hende efter udløsning, så er der en god chance for at man er forelsket i hende Så er jeg godt nok forelsket i mange. Min kone er desværre ikke en af dem, hende elsker jeg vist på en anden måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 17. Oktober, 2019 Lauersen skrev, for 54 minutter siden: Så er jeg godt nok forelsket i mange. Min kone er desværre ikke en af dem, hende elsker jeg vist på en anden måde. Er situationen ikke også den, at det er noget helt andet at kneppe en skønhed på omkring 20 end en noget mindre fit kvinde på 50, som man har kneppet de sidste 20 år, og som det ikke længere er videre ophidsende at kneppe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9648 Skrevet 17. Oktober, 2019 Kim Petersen skrev, for 7 minutter siden: Er situationen ikke også den, at det er noget helt andet at kneppe en skønhed på omkring 20 end en noget mindre fit kvinde på 50, som man har kneppet de sidste 20 år, og som det ikke længere er videre ophidsende at kneppe? Det er såmænd ikke kun de unge tøser jeg bliver forelsket i. Min favorit GP er på alder med min kone, og har født samme antal gange. Jeg har indtil videre ikke kunnet få udløsning hos en GP, men når vi en sjælden gang finder hinanden i dobbeltsengen derhjemme går det udemærket med det, og jeg kan også slikke hende til hun sprøjter i munden på mig. Men Frank Hvam testen, den fejler hun. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 17. Oktober, 2019 En "maks 3 knald" regel kan redde en fra en masser kvaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 17. Oktober, 2019 Kim Petersen skrev, den 15.10.2019 at 12:22: Jeg har ikke tjekket om jeg genoptager et emne som tidligere er blevet behandlet i en anden tråd. Smørhulsbarnet skrev i tråden HER om Jessica Serrano: "Ja, ja hun er skøn. Helt enig. Men Pas nu på. Forelskelse og købesex passer ikke ret godt sammen." Selv om Smørhulsbarnet har helt ret, så har jeg altså personligt svært ved at overholde det. Når en pige som jeg har kneppet er ekstraordinært dejlig bliver jeg nemt forelsket i hende. Mine følelser kan ikke kende forskel på om det er en GP eller en pige som jeg har mødt på en anden måde som jeg bliver forelsket i. Den bedste måde som jeg kan komme over det på er ved at kneppe en masse andre dejlige GPere. Men så ender det med at jeg bliver forelsket i en af dem, og så er jeg ikke kommet videre. Hvordan håndterer i andre det, er i mere rationelle med jeres følelser end jeg er? Eller har i nogle gode råd til hvordan man håndterer situationen, hvis i også kommer ud for det? Beklager at ødelægge nogle illusioner osv. Jeg synes først, at man skal gøre sig meget bevidst om, at det samvær man har med en GP, primært skyldes, at man betaler hende en ret høj timeløn. Jeg er udmærket godt klart over, at i ganske få tilfælde kan "sød musik" og god kemi opstå, og folk kan falde for hinanden, men hvis det begynder at gå den vej, og hvis man har en begrundet og ikke naiv opfattelse af, at pigen også begynder at ægte have følelser for en, så kunne man jo invitere hende ud, altså uden at man betaler for hendes tid. Siger hun "nej tak", så er det nok ikke den vej, man skal gå. Men inden man begynder at forelske sig i en GP, synes jeg faktisk, at man burde undersøge om GPen i det hele taget ønsker at være sammen med en, uden betaling. Ellers er det i min verden lidt en falsk forelskelse. Jeg har ikke brug for at lulle mig ind i en verden, der blot er en illusion. Jeg har aldrig rigtig forelsket mig i en GP, der har været flere GPer jeg har synes rigtig godt om, der har også været et par stykker, jeg rent faktisk kom til at kende lidt privat og som jeg sås med privat uden betaling, men at det så endte i, at vi blot blev venner og ikke kærester var jo sådan det var, der var ikke kemi til mere, og formålet fra begge sider tror jeg ej heller var til mere end det. Nu er det at være forelsket jo, at man tænker næsten hele tiden på pigen, hele tiden vil være sammen med hende, at man elsker pigen rigtigt osv osv. Der har jeg ikke været, og det er meget svært for mig, at forelske mig rigtigt i en person, som jeg betaler for at være sammen med mig. Jeg er ikke naiv jo, og pigen er at sammenligne med en erhvervsdrivende der sælger mig en god oplevelse, og jeg er en kunde. Hun har en interesse i, at jeg skal have en god oplevelse på såvel det mentale som det fysiske plan, så jeg forhåbentlig besøger hende igen. Ved at læse flere indlæg i denne tråd, forstår jeg godt, at så mange GPer i tidens løb har talt om stakling. Ikke at jeg på nogen måde tror, at nogen af dem der har skrevet indlæg her i tråden kunne finde på at stakle en pige, men hvis mange af vi mænd har så svært ved at styre vores følelser for de GPer vi besøger, så forstår jeg godt, at det for nogle af de mænds vedkommende kan ende i en usund interesse i pigens privatliv også, når han render rundt og er forelsket i hende, og drømmer om at komme meget tættere på hende, end det hans rolle som kunde overhovedet berettiger til. Gode tråd til at komme ud af situationen spørger du om - tænk igen og igen på, at du er sammen med pigen fordi du betaler hende for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 17. Oktober, 2019 fynbomanden skrev, for 18 timer siden: "Hver ting til sin tid, det her det er ikke leg ..." Forelskelse og kærlighed er noget for sig, og dét er vist nok noget dejligt noget, selvom det vist nok også kan gøre ondt. Sex er sex, og det er også noget for sig, og dét er vist nok også noget dejligt noget, selvom det vist nok også kan gøre ondt - men det er en anden form for ondt Der er forskel, og dén forskel er jo dét vi skal huske at skelne imellem, når vi render rundt og slår til Søren. Nyd øjeblikket, men lad nu være med at straffe jer selv med at rende rundt og kalde det kærlighed og forelskelse. Det føles måske sådan i momentet, men det er altså bare fordi I har haft en god sex-oplevelse, og dét skal man kunne nyde, uden at komplicere tingene yderligere med alt muligt følelse af noget som helst andet! Kys det nu, det satans liv, og grib det, fang det. Før det er forbi. Nå, det blev måske lidt for kynisk? Men det er mit bidrag Jeg er helt enig. Kim Petersen skrev, for 14 timer siden: Er jeg ikke forelsket i hende når jeg som nu ikke kan sove om natten fordi jeg drømmer om hende, jeg skal se billederne i hendes annonce 10 gange i løbet af dagen, og jeg ikke kan vente med at møde og kneppe hende igen? Hvis du ikke kan sove om natten fordi du ligger og tænker på hende, og du i løbet af en dag, skal ind og se hendes annonce 10 gange, så er du tydeligvis forelsket. Så må du vågne op, og enten gøre noget ved det, og finde ud af om hun har samme følelser som dig, eller slå hende ud af hovedet og huske på, at hun kun er sammen med dig, fordi du betaler hende for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 267 Skrevet 17. Oktober, 2019 Betaget, bjergtaget.... ja, måske. Forelsket..... nej, aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Oktober, 2019 Jeg vender den lige om...og ser den fra min side. Har jeg været forelsket i en mand som har betalt for sex med mig, det har været meget tæt på... nød den fornemmelse sålænge den varede. Jeg har mødt mænd som jeg godt kunne se mig i et forhold. Mænd som er overlækre og som giver fantastisk sex. Mænd som jeg har udviklet en relation til, og jeg har sexet med til mindre beløb - de forsvandt lige pludselig uden varsel eller jeg fandt ud af at jeg var for naiv i den relation jeg troede jeg havde med dem, da den nedsatte pris var det eneste der "holdt dem hos mig ". Jeps jeg har brændt nallerne flere gange ved at stole på mænd hvor der er tale om købesex. Men kan kun pege fingre af mig selv. Jeg nyder og sætter stor pris på, at der også er plads til en snak. Jeg bruger ikke stop-ur metoden når jeg leger. Fræk lækker intens sex kan sagtens minde om forelskelse - nyd det. Noget af det største for mig, er at få så meget nydelse/tilfredsstillelse at jeg triller en tåre... er det upassende - totalt. Men jeg kan ikke styre det når det en sjælden gang sker jeg bliver bragt derud. Bliver totalt forlegen. Nyd de lækre oplevelser, men forvent ikke at I skal danne par, blot fordi der er godt selskab og god sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 17. Oktober, 2019 Kunne aldrig blive forelsket i en kvinde, hvis jeg på forhånd viste hun havde elsket med mange mænd for penge,er det forkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 17. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 22 minutter siden: Jeg vender den lige om...og ser den fra min side. Har jeg været forelsket i en mand som har betalt for sex med mig, det har været meget tæt på... nød den fornemmelse sålænge den varede. Jeg har mødt mænd som jeg godt kunne se mig i et forhold. Mænd som er overlækre og som giver fantastisk sex. Mænd som jeg har udviklet en relation til, og jeg har sexet med til mindre beløb - de forsvandt lige pludselig uden varsel eller jeg fandt ud af at jeg var for naiv i den relation jeg troede jeg havde med dem, da den nedsatte pris var det eneste der "holdt dem hos mig ". Jeps jeg har brændt nallerne flere gange ved at stole på mænd hvor der er tale om købesex. Men kan kun pege fingre af mig selv. Jeg nyder og sætter stor pris på, at der også er plads til en snak. Jeg bruger ikke stop-ur metoden når jeg leger. Fræk lækker intens sex kan sagtens minde om forelskelse - nyd det. Noget af det største for mig, er at få så meget nydelse/tilfredsstillelse at jeg triller en tåre... er det upassende - totalt. Men jeg kan ikke styre det når det en sjælden gang sker jeg bliver bragt derud. Bliver totalt forlegen. Nyd de lækre oplevelser, men forvent ikke at I skal danne par, blot fordi der er godt selskab og god sex. Hej søde, Det er godt skrevet, husk og pas på dig selv. Kram hapsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9648 Skrevet 17. Oktober, 2019 norisk skrev, for 17 minutter siden: Kunne aldrig blive forelsket i en kvinde, hvis jeg på forhånd viste hun havde elsket med mange mænd for penge,er det forkert. Du har selvfølgelig ret til dine egne følelser, så ingen grund til at råbe slutshaming. Jeg kan bare ikke føle hvordan der går noget fra en kvinde ved at hun har haft sex med andre mænd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg