Guest Alkoholikeren Skrevet 15. Oktober, 2019 Ung kvinde anholdt for at have for lille bikini på. Jeg syntes at denne bikini er i helt rette og særdeles passende størrelse præcis til denne unge kvinde. Rystende politistat metode... https://ekstrabladet.dk/112/anholdt-bikini-var-for-lille/7832478 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 15. Oktober, 2019 Meninger er der jo mange af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 15. Oktober, 2019 Hmm.. Om hun har bikini eller de shots og t-shirt på.. Mig lige meget.. For der er da heller ikke meget tøj i det.. Me like.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 15. Oktober, 2019 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: Ung kvinde anholdt for at have for lille bikini på. Jeg syntes at denne bikini er i helt rette og særdeles passende størrelse præcis til denne unge kvinde. Rystende politistat metode... https://ekstrabladet.dk/112/anholdt-bikini-var-for-lille/7832478 Du har fuldstændig ret. meeen Det ville ikke for ave mig, men hun kunne have fundet en minimal sommerkjole, til og fra stranden. ville stadig se godt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 15. Oktober, 2019 Jeg er dybt rystet. Hvordan kan en bikini være for lille...???? Det kan jeg som MAND slet ikke forstå. Jeg er jo fra den tid hvor alle piger gik topløse på stranden, og der blev kigget efter dem med Bikinioverdel Det var dengang SUK Så alle piger kæmp for retten til micro-Bikinier, Det ville en gammel gris, øøh mener mand sætte pris på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 15. Oktober, 2019 Ahhhh - hvad med den her @Bamsen? Dén er vist lige i understørrelse, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 15. Oktober, 2019 Det er bestemt en sjov artikel meeen……. lad os nu twiste den lidt. Hvis nu kæresten rendte rundt med lige så lidt beklædning på et ferie resort, hvor søde børn leger i vandkanten og bygger sandslotte, ville det måske skabe samme stemning - Den kan da aldrig blive for lille - altså beklædningen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg