Guest Au2mek Skrevet 15. Oktober, 2019 Hej med jer derude. Jeg er en mand der til tider besøger glædespiger og jeg har nu i et stykke tid fuldt en del debatter her på siden med stor interesse, så jeg har besluttet mig for at oprette en profil her. Der er flere ting som i skriver om jeg kan nikke genkendende til, samt en masse gode råd og anmeldelser. Hilsen Au2mek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 15. Oktober, 2019 Au2mek skrev, for 6 minutter siden: Hej med jer derude. Jeg er en mand der til tider besøger glædespiger og jeg har nu i et stykke tid fuldt en del debatter her på siden med stor interesse, så jeg har besluttet mig for at oprette en profil her. Der er flere ting som i skriver om jeg kan nikke genkendende til, samt en masse gode råd og anmeldelser. Hilsen Au2mek Hej og velkommen til Håber du kan bidrage med dine erfaringer herinde. Nye øjne er altid kærkomne. God fornøjelse herinde.... Vh. DK fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Au2mek Skrevet 15. Oktober, 2019 Mange Tak for velkomst MVH Au2mek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 16. Oktober, 2019 Au2mek skrev, for 7 timer siden: Hej med jer derude. Jeg er en mand der til tider besøger glædespiger og jeg har nu i et stykke tid fuldt en del debatter her på siden med stor interesse, så jeg har besluttet mig for at oprette en profil her. Der er flere ting som i skriver om jeg kan nikke genkendende til, samt en masse gode råd og anmeldelser. Hilsen Au2mek Hej Au2mek, Ja velkommen til. Kvindebeundren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg