Line c 1254 Skrevet 16. Oktober, 2019 Hej er der nogle der ved hvorfor vores selfie tråde er væk? Jeg har haft min meget længe og nu det pist forsvundet? Håber I har en dejlig aften knus Line c 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 16. Oktober, 2019 (edited) Fordi pigerne efter noget tid af den ene eller anden grund fortryder Deres selfie tråde og admins må spilde deres tid på at få dem fjernet. Derfor er selfie tråde ikke længere muligt herinde Redigeret 16. Oktober, 2019 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 16. Oktober, 2019 Det er ikke tilladt mere, der en tråd om det Men long story short, par tosser ødelagde det for resten 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Oktober, 2019 Det er denne tråd: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 16. Oktober, 2019 (edited) Line c skrev, for 15 minutter siden: Hej er der nogle der ved hvorfor vores selfie tråde er væk? Jeg har haft min meget længe og nu det pist forsvundet? Håber I har en dejlig aften knus Line c Du kan læse mere i tråden her og her: (du ser sikkert lige så godt ud som du plejer uanset at du ikke længere må dele med os andre) Redigeret 16. Oktober, 2019 af DK fyr 34 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 16. Oktober, 2019 (edited) Ingen billeder af dejlige piger mere!! Neeeeeeeej hvor neeeeeedeeeeeereeen Hvordan helvede skal man så finde indhold i sit liv Redigeret 16. Oktober, 2019 af Toddy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 16. Oktober, 2019 jamen for pokker da.... hvor svært kan det være at lave et script der fjerner alt hvad en bruger har uploadet, i tilfælde af at man fortryder. Vil savne pigernes egne billedetråde, ofte var billederne bedre/mere sigende/naturlige end de alt for photoshoppede billeder man ser hos flertallet (kære GP’ere, vi vil have “ægte” billeder ). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Oktober, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 49 minutter siden: Det er ikke tilladt mere, der en tråd om det Men long story short, par tosser ødelagde det for resten Et par tosser??? En tidligere gp som bliver truet og afpresset - hun beder pænt om at få slettet sin selfietråd. Det ønsker man ikke at imødekomme - EG eller ej der er stadig en person datalovgivning som skal overholdes når man ikke længere giver samtykke til brug af ens billeder. Omtal andre mennesker med lidt respekt! Hun er en sød, intelligent veluddannet kvinde, som er en af de smukkeste gp'er jeg har set på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 16. Oktober, 2019 Hej Line C Du smider bare nogle selfies afsted til dine faste eller tidligere gæster som du gider se igen i en pm så kan de da ikke undlade at besøge dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 16. Oktober, 2019 PS44 skrev, for 6 minutter siden: Hej Line C Du smider bare nogle selfies afsted til dine faste eller tidligere gæster som du gider se igen i en pm så kan de da ikke undlade at besøge dig Haha ja det rigtig det kunne jeg godt gøre men det andet var nu både sjovt og hyggeligt så må jeg jo bare holde min profil opdateret hele tiden med nye billeder så kan I følge med der 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 16. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Hun er en sød, intelligent veluddannet kvinde, som er en af de smukkeste gp'er jeg har set på EG. Helt sikkert, men i forklaringen bliver der nævnt en der over flere omgange opretter og derefter ønskede at få slettet hendes tråde... Det er tosset. Generelt at ligge noget op på et forum som dette, man ikke kan tåle ligger offentligt tilgængeligt, er lidt tosset. Men jeg omformulere gerne. Et par søde, intelligente, veluddannede tosser ødelagde det for resten. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 16. Oktober, 2019 Enig din tråd var episk og uden sidestykke og en dejlig teaser. Men en pm med selfie er næste umulig at modstå - så overtager reptil hjernen og fristelsen bliver for stor - sådan fungere kvindelist normalt Dejligt du opdater din profil og faktisk lang tid siden jeg har set dig smukke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Oktober, 2019 EksilKøbenhavner skrev, Lige nu: Helt sikkert, men i forklaringen bliver der nævnt en der over flere omgange opretter og derefter ønskede at få slettet hendes tråde... Det er tosset. Generelt at ligge noget op på et forum som dette, man ikke kan tåle ligger offentligt tilgængeligt, er lidt tosset. Men jeg omformulere gerne. Et par søde, intelligente, veluddannede tosser ødelagde det for resten. Du har ikke læst hvad jeg har skrevet. Jeg har selv haft et par selfiettåde herinde, at der var få enkelte gp'er som udnyttede den mulighed for at de kunne fortælle hvornår de var på job var ødelæggende og skjult reklame. At en fritids gp som har en smuk seksuel tråd, hvor hun bliver truet ønsker at få slettet sine billeder, kan aldrig som i aldrig gøre hende til en tosse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 16. Oktober, 2019 Jo... Det har jeg skam, men tror du er lidt på vej ud af en tangent - så hopper af vognen inden det stikker helt af. Jeg vil dog slutte af med at understrege, jeg holder mig til "flertal" og skriver tosser. Hvorfor det skal handle om din smukke og veluddannede veninde ved jeg ikke, med mindre du mener hun var en af tosserne. Ha' en dejlig aften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Oktober, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 5 minutter siden: Jo... Det har jeg skam, men tror du er lidt på vej ud af en tangent - så hopper af vognen inden det stikker helt af. Jeg vil dog slutte af med at understrege, jeg holder mig til "flertal" og skriver tosser. Hvorfor det skal handle om din smukke og veluddannede veninde ved jeg ikke, med mindre du mener hun var en af tosserne. Ha' en dejlig aften Hvor kommer den fra at hende du omtaler som tosse skulle være min veninde? At jeg har talt i telefon med hende, og jeg har stor respekt for hende som person, er ikke det samme som en veninde. Jeg linker lige til den rigtige tråd og læs de sidste kommentarer i tråden, så finder du årsagen til at selfietråde ikke længere er velkomne herinde. God aften til alle - også til de tosser der må være herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 16. Oktober, 2019 Ja det er PISSE TRÆLS at vi ikke kan nyde dine fredags pirrende billeder @Line c.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 16. Oktober, 2019 Kære @Line c Du er altid velkommen til at sende selfies i PM til mig. Samme tilladelse gives til @Nemtøs, @Iscenesat Virkelighed og alle jer andre lækre GP’er Kærlig hilsen @Listige Svend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 16. Oktober, 2019 TØSER!!!!!!! STOP JERES PIVERI ANG AT I HAR LAGT NOGET OP SOM I FORTRYDER!!!!!! Læs det her inden i lægger noget op herinde........ 2. Rettigheder 2.1 Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet. Brugerne kan ikke forvente at få indhold slettet af personlige årsager, men bør tænke sig om inden indlægget postes. 2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Oktober, 2019 Listige Svend skrev, for 4 minutter siden: Kære @Line c Du er altid velkommen til at sende selfies i PM til mig. Samme tilladelse gives til @Nemtøs, @Iscenesat Virkelighed og alle jer andre lækre GP’er Kærlig hilsen @Listige Svend Jeg sender skam frække billeder til de mænd som jeg har mødt, og skal mødes med igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 16. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Jeg sender skam frække billeder til de mænd som jeg har mødt, og skal mødes med igen. OK..- har også kun mødt dig en gang, da mine ture til det Jydske er MEGET sjældne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Oktober, 2019 Listige Svend skrev, Lige nu: OK..- har også kun mødt dig en gang, da mine ture til det Jydske er MEGET sjældne Beklager det lidt kikset møde med mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 16. Oktober, 2019 PS44 skrev, for 39 minutter siden: Enig din tråd var episk og uden sidestykke og en dejlig teaser. Men en pm med selfie er næste umulig at modstå - så overtager reptil hjernen og fristelsen bliver for stor - sådan fungere kvindelist normalt Dejligt du opdater din profil og faktisk lang tid siden jeg har set dig smukke Ja det må man sige det er måske det snart er på tide igen Smid mig en besked så kan det være jeg sender en teaser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 5 minutter siden: TØSER!!!!!!! STOP JERES PIVERI ANG AT I HAR LAGT NOGET OP SOM I FORTRYDER!!!!!! Læs det her inden i lægger noget op herinde........ 2. Rettigheder 2.1 Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet. Brugerne kan ikke forvente at få indhold slettet af personlige årsager, men bør tænke sig om inden indlægget postes. 2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til. Kære Varmemester, eroguides selvbestaltede regler, står ikke over den europæiske unions persondataforordning, eller den danske persondatalov. For at undgå at x efter 5 år har fortrudt sine uploads og kræver sin ret til at få dem slettet, så er det nemmere for ejeren at stoppe muligheden for uploads, og slette de eksisterende... ærgerligt men sådan er det, også jeg nød diverse selfies... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. Oktober, 2019 Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden: Kære Varmemester, eroguides selvbestaltede regler, står ikke over den europæiske unions persondataforordning, eller den danske persondatalov. For at undgå at x efter 5 år har fortrudt sine uploads og kræver sin ret til at få dem slettet, så er det nemmere for ejeren at stoppe muligheden for uploads, og slette de eksisterende... ærgerligt men sådan er det, også jeg nød diverse selfies... Tak lige mine ord. Sjælden jeg er enig med dig, men denne her gang takker jeg dig for din kommentar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 16. Oktober, 2019 Listige Svend skrev, for 12 minutter siden: Kære @Line c Du er altid velkommen til at sende selfies i PM til mig. Samme tilladelse gives til @Nemtøs, @Iscenesat Virkelighed og alle jer andre lækre GP’er Kærlig hilsen @Listige Svend Hehe tak nu har vi ikke mødt hinanden jeg genkender ihvertfald ikke navnet her inde Og som udgangs punkt sender jeg ikke billeder ud til en jeg ikke har mødt og som jeg ikke ved om jeg ser igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg