Hop til indhold
Line c

Selfie tråde

Recommended Posts

Varmemester skrev, for 20 minutter siden:

Ja det er PISSE TRÆLS at vi ikke kan nyde dine fredags pirrende billeder @Line c.. :( :(

Ja helt vildt og har ingen besked fået om dette syntes da det er det mindste man kan gøre min tråd er over 1år gammel så lidt info ville være på sin plads 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, Lige nu:

Kære Varmemester, eroguides selvbestaltede regler, står ikke over den europæiske unions persondataforordning, eller den danske persondatalov. For at undgå at x efter 5 år har fortrudt sine uploads og kræver sin ret til at få dem slettet, så er det nemmere for ejeren at stoppe muligheden for uploads, og slette de eksisterende...

ærgerligt men sådan er det, også jeg nød diverse selfies...

Jeg råber også kun højt fordi jeg har bedt om at få en tråd slettet af personlige årsager og fik smidt den der i hovedet.. Og hvis nogle kan få............såååååå kan andre vel også.. 

Jeg håber sq der er en admin der kigger med her.. For det er sq ikke ok i mit hoved.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, Lige nu:

Tak  lige  mine  ord. 

Sjælden  jeg  er  enig  med  dig,  men  denne  her  gang  takker  jeg  dig for  din  kommentar. 

Undrer mig over du sjældent er enig med med mig for vi har da mig bekendt ikke været i “infight” med hinanden hverken digitalt eller fysisk, men tak for din ankerkendelse af mit udsagn.

dbh

alko 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, Lige nu:

Ja helt vildt og har ingen besked fået om dette syntes da det er det mindste man kan gøre min tråd er over 1år gammel så lidt info ville være på sin plads 

Ja lige præcis.. Kan KUN gi dig ret. 

Men du sender dem bare i pb til mig så.. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 2 minutter siden:

Ja det må man sige det er måske det snart er på tide igen ;)

Smid mig en besked så kan det være jeg sender en teaser :D

Ja tiden må snart være inde:D vi kan jo ikke have du går hen og glemmer mig:P

Jeg sender en pm inden nogen hos eroguide politiet skriver : get a room :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 4 minutter siden:

Ja lige præcis.. Kan KUN gi dig ret. 

Men du sender dem bare i pb til mig så.. :wub:

Hehe Ja måske ellers så hold øje med min profil der vil hele tiden bliver opdateret med nye billeder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
PS44 skrev, for 4 minutter siden:

Ja tiden må snart være inde:D vi kan jo ikke have du går hen og glemmer mig:P

Jeg sender en pm inden nogen hos eroguide politiet skriver : get a room :P

Hahahhaa ja gør det søde så tager vi den vidre der:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Jeg  linker  lige  til  den  rigtige  tråd  og  læs  de  sidste  kommentarer i tråden,  så  finder  du  årsagen  til  at  selfietråde  ikke  længere  er  velkomne  herinde. 

Hej @Nemtøs. Jeg tror at årsagen til at du og @EksilKøbenhavner går helt skævt af hinanden, er fordi, at I ikke refererer til den samme begrundelse for at selfietråde nu er blevet et no-go.

Har du læst denne begrundelse? (Scroll ca. 2/3 ned af siden, så finder du @Stabilizer' forklaring, og så giver @EksilKøbenhavner's kommentar nok lidt mere mening...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 3 minutter siden:

Hehe Ja måske ellers så hold øje med min profil der vil hele tiden bliver opdateret med nye billeder ;)

Skal jeg gøre.. Men nu kan jeg se du ikke er på på fredag... :( :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

Skal jeg gøre.. Men nu kan jeg se du ikke er på på fredag... :( :(

Nej prøv og læs på min profil søde det hele står der inde man skal jo passe på med hvad men skriver da det hurtigt bliver opfattet som reklame :D ellers send mig en besked 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 8 minutter siden:

Undrer mig over du sjældent er enig med med mig for vi har da mig bekendt ikke været i “infight” med hinanden hverken digitalt eller fysisk, men tak for din ankerkendelse af mit udsagn.

dbh

alko 

Hopper for  det  meste  blot  over  indlæg  jeg  ikke  er  enig i, medmindre  indlægget  henvender  sig  direkte  til  mig. 

Og  nej  vi  har  skam  ikke  noget  udestående  med  hinanden. 

Men  havde  lyst  til  at  anerkende dit  indlæg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line c skrev, for 5 minutter siden:

Nej prøv og læs på min profil søde det hele står der inde man skal jo passe på med hvad men skriver da det hurtigt bliver opfattet som reklame :D ellers send mig en besked 

Aaaahhh sorry... :lol: Den havde jeg ikke lige fået læst ordentligt det med uge skiftet.. :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alkoholikeren skrev, for 57 minutter siden:

Kære Varmemester, eroguides selvbestaltede regler, står ikke over den europæiske unions persondataforordning, eller den danske persondatalov. For at undgå at x efter 5 år har fortrudt sine uploads og kræver sin ret til at få dem slettet, så er det nemmere for ejeren at stoppe muligheden for uploads, og slette de eksisterende...

ærgerligt men sådan er det, også jeg nød diverse selfies...

Men det adskiller sig vel heller ikke i forhold til det skrevne ord. Hvis en bruger ønsker sine indlæg slettet er man nødt til at følge dette ønske. Derfor burde man måske bare overveje et script der kan slette alle indlæg fra en given bruger, men så samtidig have en regel om at et sådanne ønske også betyder sletning af brugerprofilen.

Så burde det være nemt for admin at udføre og samtidig ville de ikke opleve at den samme bruger igen og igen lægger beslag på deres tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PS44 skrev, for 1 time siden:

Enig din tråd var episk og uden sidestykke og en dejlig teaser.
Men en pm med selfie er næste umulig at modstå - så overtager reptil hjernen og fristelsen bliver for stor - sådan fungere kvindelist normalt :lol:

Dejligt du opdater din profil og faktisk lang tid siden jeg har set dig smukke;)

ja - skønt af modtage en selfies af GP'er - det skal lige siges at min telefon kun er tilegnet dette miljø, men jeg glæder mig hvergang og de er flinke til at spørge inden de sender :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige hørt at i næste uge stopper de annonceringen: Sexevent - fordi der også er nogle der kan fortryde....

- nej det var helt for egen regnning :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Jesperdjensen skrev, for 24 minutter siden:

Men det adskiller sig vel heller ikke i forhold til det skrevne ord. Hvis en bruger ønsker sine indlæg slettet er man nødt til at følge dette ønske. Derfor burde man måske bare overveje et script der kan slette alle indlæg fra en given bruger, men så samtidig have en regel om at et sådanne ønske også betyder sletning af brugerprofilen.

Så burde det være nemt for admin at udføre og samtidig ville de ikke opleve at den samme bruger igen og igen lægger beslag på deres tid.

Meget enig Jesper dog har jeg ikke IT teknisk indsigt i det med script osv men det lyder fornuftigt. 
tak for dit indlæg 

dbh

alko

Del dette indlæg

Link til indlæg

EG overreagerer og måske med rette mening. De kan godt slette personhenføredata jf. tråden om emnet og med eksemplet fra @JegElskerPik  * psyko Bjarne. Lyder til at hun har fået slettet flere indlæg. 

Om markedsføring er personhenføredata, så er mit svar nej. Jeg kan finde min bankrådgivers navn, tlf nr ( arbejdsnummer ) og e-mail ( også arbejdsmail ). Dette kategoriers ikke som personhenføredata. Så hvorfor faen er det pludselig personhenførlig hvis det er på EG ? 

Husk nu at EG kan slette dine data jf indlægget fra @JegElskerPik + pysko Bjarne.

Hvor brydes loven så ?

= EG kan og har mulighederne for at overholde loven.

KOM NU IND I KAMPEN EG!

Giv mig så de selfietråde tilbage TAK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 11 minutter siden:

Meget enig Jesper dog har jeg ikke IT teknisk indsigt i det med script osv men det lyder fornuftigt. 
tak for dit indlæg 

dbh

alko

Vil det sige at du faktisk giver mig ret ALLIGEVEL i mit udbrud???????? Eller hvilken del er det du er enig med Jesper i???? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil ikke kloge mig over hvem der gjorde hvad og hvorfor, men bare melde mig i hylekoret over os der savner alle de smukke pigers lækre billeder.

Alle må selvfølgelig spamme min indbakke, hold jer ikke tilbage.

@Line cjeg er glad for at kunne (gen)se mange af dine fræk fredag billeder på din annonceprofil. Jeg synes dog at huske et der mangler, det hvor du nærmest facesitter din telefon, og drømte sådan om at ligge så jeg fik synet live (det var lidt som billede 7, men jeg husker det anderledes). Vi har heller ikke mødtes da jeg aldrig har kunnet snige mig afsted på en fredag selvom jeg bor i gåafstand fra dit sted.

@Nemtøsaltid så mange fantasifulde detaljer i billederne fra din "sælfi" tråd. Du har virkelig pirret min fantasi både med billeder og ord.

@SnuskepigenHvad andet kan jeg sige end Haps-Haps, og husk grønsagerne.

@Iscenesat VirkelighedDu er bare så gudindesmuk og udstråler frugtbarhed og sex.

@Venus af Nordvestundskyld hvis jeg fik drillet dig for meget med det billede hvor det lignede du havde en iphoneoplader som hale. Jeg blev også vildt tændt af dine billeder.

Og ikke mindst @EmmalieDet er helt bestemt "Youth Gone Wild" tråden jeg savner mest, fordi den på den skønneste og mest legende måde blandede musik og super frække billeder af din smukke krop, og der var gerne gjort en del ud af kreative lyssætninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Varmemester skrev, for 8 timer siden:

Vil det sige at du faktisk giver mig ret ALLIGEVEL i mit udbrud???????? Eller hvilken del er det du er enig med Jesper i???? 

Jeg tror ikke jeg har udtrykt uenighed i dit ønske ifht selfies, ellers har jeg ikke udtrykt mig tydeligt nok varmemester, sry, men guidens regler står ikke over europæisk persondataforordning og dansk lovgivning persondataloven, Jesper skrev så noget der for mig lød som en læsning der aflaster en helvedes masse arbejde for admin. at brugere der vil have slettet indlæg (som er deres ret til at kræve af adm) kunne slette deres egne indlæg, vha en kode (script?)  når de ønsker deres indlæg slettet, dette kunne så kombineres med at profilen også slettes. 

Det syntes jeg lød som en løsning...

bh

alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 16.10.2019 at 20:29:

eg  linker  lige  til  den  rigtige  tråd  og  læs  de  sidste  kommentarer i tråden,  så  finder  du  årsagen  til  at  selfietråde  ikke  længere  er  velkomne  herinde. 

Der er kun én årsag, nemlig at admin har valgt det. Derfor er det uødvendigt at læse den tråd, som er fyldt med fejl og misforståelser.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med @Bebop det er admin som har taget en beslutning. Jeg er uenig omkring fortolkningen af GPDR lovgivningen, men administratorerne har sikkert meget andet at bruge deres tid på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Frække Tanja skrev, den 16/10/2019 at 18:59:

Fordi pigerne efter noget tid af den ene eller anden grund fortryder Deres selfie tråde og admins må spilde deres tid på at få dem fjernet. Derfor er selfie tråde ikke længere muligt herinde 

Eller fordi adm nægter at leve op til gældende lovgivning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...