Bebop 9506 Skrevet 18. Oktober, 2019 (edited) Rust in Peace skrev, for 2 timer siden: Eller fordi adm nægter at leve op til gældende lovgivning. Det udsagn giver altså ikke rigtigt mening. Det forudsætter to ting: At loven pålægger Eroguide at slette nogle typer materiale på opfordring fra en bruger, der selv har valgt at udgive det på sitet. Det er på ingen måder godtgjort. At adm ikke har reageret i overensstemmelse med klagerne. Imidlertid er det modsatte tilfældet: Alle selfietråde er slettet. Der er altså to grunde til, at det er helt forkert, hvad du skriver: Der er ikke et argument for udgangspunktet (at der findes en lov som overtrædes) og heller ikke for adfærden (at admin ikke reagerer). Redigeret 18. Oktober, 2019 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. Oktober, 2019 Rust in Peace skrev, for 2 timer siden: Eller fordi adm nægter at leve op til gældende lovgivning. Måske ja. Men man har vel os lov til at tænke sig om, før man poster ting? Måske man skal lade vær med at oprette en selfie tråd hvis ikke man ønsker den er på nettet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Oktober, 2019 Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden: Måske ja. Men man har vel os lov til at tænke sig om, før man poster ting? Måske man skal lade vær med at oprette en selfie tråd hvis ikke man ønsker den er på nettet? Lige præcis.. Hvis man på forhånd ved at det kan ske at blive noget skidt..... SÅ LAD VÆRE!!!! Og det er jo ikke kun herinde.. Også på andre sociale medier. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. Oktober, 2019 Varmemester skrev, Lige nu: Lige præcis.. Hvis man på forhånd ved at det kan ske at blive noget skidt..... SÅ LAD VÆRE!!!! Og det er jo ikke kun herinde.. Også på andre sociale medier. Ja præcis. Hvis man ved man har en jaloux ex, eller familie der intet må vide, eller børn man ikke ønsker ser det osv osv - SÅ LAF VÆR AT LÆGGE DET OP?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Oktober, 2019 Frække Tanja skrev, for 21 minutter siden: Ja præcis. Hvis man ved man har en jaloux ex, eller familie der intet må vide, eller børn man ikke ønsker ser det osv osv - SÅ LAF VÆR AT LÆGGE DET OP?? Så går jyden op i mig... HØRT HØRT HØRT!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9506 Skrevet 18. Oktober, 2019 Frække Tanja skrev, for 26 minutter siden: Hvis man ved man har en jaloux ex, eller familie der intet må vide, eller børn man ikke ønsker ser det osv osv - SÅ LAF VÆR AT LÆGGE DET OP? Det er for billigt at være bagklog. Det er en lang diskussion værdigt, hvorfor folk ikke lige tænker alle mulige fremtidige scenarierfor konsekvenser igennem før de handler (som regel vil det handlingslamme én, hvis man prøver). Jeg gider ikke tage den. Men lad nu være med at prøve at score så billige point, det er uværdigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. Oktober, 2019 Bebop skrev, for 42 minutter siden: Det er for billigt at være bagklog. Det er en lang diskussion værdigt, hvorfor folk ikke lige tænker alle mulige fremtidige scenarierfor konsekvenser igennem før de handler (som regel vil det handlingslamme én, hvis man prøver). Jeg gider ikke tage den. Men lad nu være med at prøve at score så billige point, det er uværdigt. Der er da intet uværdig i at mene at folk generelt set burde tænke sig mere om. Jeg synes det er uværdig at lave en selfie tråd 3 gange og bede om at få den slettet samtlige gange. Men sådan ser vi så forskelligt på tingene. Og fred være med det God dag til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9506 Skrevet 18. Oktober, 2019 (edited) Frække Tanja skrev, for 14 minutter siden: folk generelt set burde tænke sig mere om. Det gælder også dig før du poster. Frække Tanja skrev, for 14 minutter siden: God dag til dig Passiv-aggressive hilsener er so last year. Redigeret 18. Oktober, 2019 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. Oktober, 2019 Bebop skrev, for 52 minutter siden: Det gælder også dig før du poster. Passiv-aggressive hilsener er so last year. Jeg er udmærket klar over det os gælder mig, og jeg er indforstået med at min tråd er lagt op herinde... Jeg er ikke passiv-aggressiv.. Jeg mente du skal have en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 18. Oktober, 2019 Line c skrev, den 16/10/2019 at 18:53: Hej er der nogle der ved hvorfor vores selfie tråde er væk? Jeg har haft min meget længe og nu det pist forsvundet? Håber I har en dejlig aften knus Line c Savner min selfietråd jeg kunne godt lide, at jeg kunne lægge uredigerede billeder op 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Oktober, 2019 @Anna - fræk og sexet du ved UDEMÆRKET GODT hvor du så skal sende dem hen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 18. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 5 minutter siden: @Anna - fræk og sexet du ved UDEMÆRKET GODT hvor du så skal sende dem hen.. Ja det ved jeg Man ved aldrig, om der kommer et billede forbi din postkasse mandagknus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Oktober, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden: Ja det ved jeg Man ved aldrig, om der kommer et billede forbi din postkasse mandagknus FØRST MANDAG?????? (PIIIIIIIIIIIVVV) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 18. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 12 minutter siden: FØRST MANDAG?????? (PIIIIIIIIIIIVVV) Det er godt at have noget at glæde sig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Oktober, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden: Det er godt at have noget at glæde sig til. Hmm.. Hvad skal jeg så spille pik til hele weekenden????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna - fræk og sexet 882 Skrevet 18. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 2 minutter siden: Hmm.. Hvad skal jeg så spille pik til hele weekenden????????? Frække fyr!!!!!! så må du bruge mine profilbilleder på Cassiopeiastars.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Oktober, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden: Frække fyr!!!!!! så må du bruge mine profilbilleder på Cassiopeiastars.dk STOP STOP STOP!!!! Vi afspore tråden.. Og jeg blev LIGE PLUDSELIG liderlig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Never to late 53 Skrevet 18. Oktober, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 1 time siden: Savner min selfietråd jeg kunne godt lide, at jeg kunne lægge uredigerede billeder op Vi venter spændt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Line c 1254 Skrevet 18. Oktober, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden: Savner min selfietråd jeg kunne godt lide, at jeg kunne lægge uredigerede billeder op Ja det gør jeg os 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 18. Oktober, 2019 (edited) Varmemester skrev, for 1 time siden: Hvad skal jeg så spille pik til hele weekenden? Det var alligevel en lang spiller. Redigeret 18. Oktober, 2019 af MickeyM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Oktober, 2019 MickeyM skrev, for 7 minutter siden: Det var alligevel en lang spiller. Siger bare "Flere gange, flere gange du.." Det jo en hel weekend.. Så man kan jo godt tillade sig at ta et par velfortjente hvil.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9592 Skrevet 18. Oktober, 2019 Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden: Ja det ved jeg Man ved aldrig, om der kommer et billede forbi din postkasse mandagknus Det kræver jo ikke mange klik at sende til flere postkasser samtidig. Vi er jo flere der sætter pris på lækre billeder af smukke kvinder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 3 timer siden: STOP STOP STOP!!!! Vi afspore tråden.. Og jeg blev LIGE PLUDSELIG liderlig... Troede egentligt at du altid gik rundt og var liderlig, ligesom mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 6 timer siden: Lige præcis.. Hvis man på forhånd ved at det kan ske at blive noget skidt..... SÅ LAD VÆRE!!!! Og det er jo ikke kun herinde.. Også på andre sociale medier. Lol du er god - var det ikke dig der fortrød en anmeldelse fordi hende du havde anmeldt ønskede den fjernet. Trist der er flere som ikke evner at se udover deres egen næsetip og have forståelse for, at der kan ske uventet ting som gør man må ændre mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 18. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Lol du er god - var det ikke dig der fortrød en anmeldelse fordi hende du havde anmeldt ønskede den fjernet. Trist der er flere som ikke evner at se udover deres egen næsetip og have forståelse for, at der kan ske uventet ting som gør man må ændre mening Du har ganske ret.. Det var også der jeg fik regelsættet stukket i hovedet med at det ikke kan fjernes af personlige årsager.. Og nu ligger landet sådan at den givne pige spurgte om det ku lade sig gøre. Så jeg gjorde hvad jeg kunne. Men vælger at rette mig efter det regelsæt som er sat op herinde. Så tråden bliver. Og ALLE mine tråde og svar bliver, jeg fortryder ikke personligt det eller de ting jeg har skrevet som andre gør. Så den der tørre du ikke a på mig.. Det preller a som vand på en gås.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg