Hop til indhold
Line c

Selfie tråde

Recommended Posts

Guest ACDsee

Kunne man ikke bare lave et selfie forum, hvor trådstarter er den eneste der kan kommentere i sin egen tråd og den eneste (udover admins), der kan slette tråden? Så er man jo ude over de slette-problemer - dermed bevares selfie-muligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 23 timer siden:

Det tror jeg ikke, du skal frygte. PB er jo en i princippet lukket og privat postkasse.

Altså jeg har banket mit postbud . Truet ham med bål og brand men han sværger på, at @Anna - fræk og sexet ikke har sendt noget , så efterhånden  tror jeg, at jeg vælger at slippe ham fri, så han kan holde weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Never to late skrev, Lige nu:

Altså jeg har banket mit postbud . Truet ham med bål og brand men han sværger på, at @Anna - fræk og sexet ikke har sendt noget , så efterhånden  tror jeg, at jeg vælger at slippe ham fri, så han kan holde weekend :)

Undskyld undskyld. Jeg har været meget travlt optaget. Pr. 2/11 skifter jeg sted, og der har været en del ting at tage mig af i den forbindelse. Så please slip postbudet fri:rolleyes:jeg sender dig noget frækt i morgen, som er min sidste lørdagsvagt på mit nuværende sted. Lovet det bliver rigtig frækt<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden:

Undskyld undskyld. Jeg har været meget travlt optaget. Pr. 2/11 skifter jeg sted, og der har været en del ting at tage mig af i den forbindelse. Så please slip postbudet fri:rolleyes:jeg sender dig noget frækt i morgen, som er min sidste lørdagsvagt på mit nuværende sted. Lovet det bliver rigtig frækt<3

Det lyder spændende. Jeg vil øjeblikkeligt slippe postbudet fri og undskylde, han har været mistænkt for at tilbageholde vigtige og yderst frække informationer:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Never to late skrev, for 9 minutter siden:

Det lyder spændende. Jeg vil øjeblikkeligt slippe postbudet fri og undskylde, han har været mistænkt for at tilbageholde vigtige og yderst frække informationer:)

Husk at give ham mad, når du slipper ham fri. En glad mand, er en mæt mand:rolleyes: Sig til ham, at jeg nok skal huske at købe mine julemærker i god til i år<3 De to ting tilsammen vil måske formilde ham:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 23.10.2019 at 15:13:

Jo Instagram bla - de kan lave en Fans-only konto, og ovenikøbet tjene penge på dem. Det er der ret mange udenlandske GP, som der har/gør. 

Så har jeg lavet en Instagram - det er en start, når nu min selfietråd er brændt på bålet:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Anna - fræk og sexet skrev, for 28 minutter siden:

Så har jeg lavet en Instagram - det er en start, når nu min selfietråd er brændt på bålet:wacko:

Jeg håber at den bliver en bragende succes ♥️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 25.10.2019 at 18:58:

Hvad hedder din insta så..? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 25.10.2019 at 18:58:

Hmm.. Det link sender du sq lige til mig smukke.. :P :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, den 25/10/2019 at 18:58:

Kunne enormt godt tænke mig et link også. Har prøvet at google med frem, men uden held, medmindre det er dig der er Anna Opsal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Hmm.. Det link sender du sq lige til mig smukke.. :P :wub:

Lauersen skrev, for 28 minutter siden:

Kunne enormt godt tænke mig et link også. Har prøvet at google med frem, men uden held, medmindre det er dig der er Anna Opsal.

https://instagram.com/annafraekog?igshid=cxe7rgubl98q

Anna Opsal er ikke sexarbejder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 48 minutter siden:

https://instagram.com/annafraekog?igshid=cxe7rgubl98q

Anna Opsal er ikke sexarbejder.

Det havde jeg lidt gættet. Der står dog "model + sex therapist" angivet som hendes profession. Jeg ved ikke lige hvor knivskarpt grænsen går.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...