Guest Pedro38 Skrevet 17. Oktober, 2019 Hej Er der nogen, som har prøvet hende her? https://sugardaters.dk/show?alias=Mamamentos Tilbyder sex hjemme hos dig eller i solcenter. 600 for et blæs og 1000 for sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 17. Oktober, 2019 Møg-irriterende med disse links til sugardaters. Man skal jo være medlem for at se dem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 18. Oktober, 2019 Default User skrev, for 7 timer siden: Møg-irriterende med disse links til sugardaters. Man skal jo være medlem for at se dem. Det er meningen med sugardaters tråde, at man er medlem ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 18. Oktober, 2019 aarhus62 skrev, for 10 timer siden: Det er meningen med sugardaters tråde, at man er medlem ! Tak for oplysningen. Det havde jeg aldrig gættet! (løgn, fortielse, og ironi kan forekomme) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 18. Oktober, 2019 Jeg er selv en gammel sur mand, men alle ved jo, at al snak på dette afsnit af Eroquide drejer sig om piger/kvinder, som man skal være medlem af SD for at kunne komme i kontakt med. Så mishagsytringer over dette faktum er helt malplacerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rene74 3 Skrevet 20. Oktober, 2019 Hun er nem at få en aftale med , men uinteressant sex , ingen indlevelse ingen , jo før du kan blive færdig jo bedre , hun kunne lige så godt ha en annonce på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1245 Skrevet 22. Oktober, 2019 Rene74 skrev, den 20.10.2019 at 10:43: Hun er nem at få en aftale med , men uinteressant sex , ingen indlevelse ingen , jo før du kan blive færdig jo bedre , hun kunne lige så godt ha en annonce på AL Hvordan er kroppen, og hvad måtte du give? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 25. Oktober, 2019 Casten skrev, den 19/10/2019 at 00:03: Jeg er selv en gammel sur mand, men alle ved jo, at al snak på dette afsnit af Eroquide drejer sig om piger/kvinder, som man skal være medlem af SD for at kunne komme i kontakt med. Så mishagsytringer over dette faktum er helt malplacerede. Se ovenfor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg