Bananas 17609 Skrevet 18. Oktober, 2019 Crossfirevol2 skrev, for 11 minutter siden: Jeg er ikke en troll. Tja jeg troede måske mere at billederne vil være mere almindelige. Men jeg har lært en ting af dette. Man skal passe på med at dele en mening. Vi kan godt stoppe tråden her da det ikke hjælper det store alligevel Hvis du prøvede at reflektere lidt over de kloge ord som f.eks jeg har delet her, så ville det måske "hjælpe det store", alligevel. Crossfirevol2 skrev, for 8 minutter siden: Jeg kan bare se er at billederne ligner meget de gamle, så der er vel ikke en grund til at tage nye Hendes grund til at tage nye billeder vedrører næppe hverken dig eller mig. Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 18. Oktober, 2019 Røvslikker skrev, for 1 minut siden: Ja...rummelighed, respekt til forskelligheden som udvises hos div individer, hmmm at ligge sig på ryggen og klynke over at andre ikke føjer min opfattelse er temmelig fattigt. "Lægge sig på ryggen og klynke"?? Jeg ligger ikke og klynker, jeg prøver at forklare noget som du og andre kunne have glæde af. I jeres rummelige univers. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 18. Oktober, 2019 (edited) Bananas skrev, for 5 minutter siden: "Lægge sig på ryggen og klynke"?? Jeg ligger ikke og klynker, jeg prøver at forklare noget som du og andre kunne have glæde af. I jeres rummelige univers. ....du lyder ligesom min gamle skolelærer"nu gør i bare som jeg siger" elles går jeg hjem for at banke konen, og kneppe hunden....gooo weekend Redigeret 18. Oktober, 2019 af Røvslikker Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 18. Oktober, 2019 Røvslikker skrev, for 1 minut siden: ....du lyder ligesom min gamle skolelærer"nu gør i bare som jeg siger" elles går jeg hjem for at banker konen, og kneppe hunden....gooo weekend Mener du at jeg har truet dig på nogen måde? Eller føler du dig bare truet af lidt dybtgående information om noget du ikke har kendskab til? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 18. Oktober, 2019 Bananas skrev, 1 time siden: Analogien går ud på at annoncer og billeder bruges for at lokke, ikke aftænde. Det gør de også ja, men analogien blev dårlig fordi du sagde at man selvfølgelig ikke kunne forvente at komme til at ligne George Clooney, og det har du selvfølgelig ret i, men det er jo heller ikke Georg Clooney der er produktet i din analogi, men jakkesættet. Og et afbilledet produkt skal altså ligne det produkt man får hvis man køber det. Det er du vel næppe uenig i er det fremherskende princip indenfor markedsføring og forbrugerrettigheder? Prostitution er selvfølgelig på mange måder en speciel branche. Det er serviceydelser der sælges, men et knald kan heller ikke bare reduceres til at være en generisk serviceydelse, som er ens uanset hvor, hvordan og af hvem den leveres. Og i den forbindelse må man vel sige, at udseendet på den man køber ydelsen af, for de fleste af os kunder er en ret afgørende faktor. Og dermed synes jeg godt nok, at det er svært at argumentere for det rimelige i at pigerne ændrer væsentligt på deres billeder - uden at man må betegne det som vildledende markedsføring. Så kan pigerne have alle mulige andre kvaliteter som billeder aldrig vil vise, og som gør at man kan blive positivt overrasket, og det er jo fint. Det kan bare aldrig retfærdiggøre at man i sin markedsføring lyver sig 10-15 år yngre, og i photoshop fjerner deller og rynker, gør brysterne større og hvad ved jeg, for at få kunderne til at troppe op. Det er en uskik. 1 Del dette indlæg Link til indlæg