Hop til indhold
Guest Den flittige

Hvad gør en GP når

Recommended Posts

Meget blandet hvad vi gør. 
Har hørt fra en gæst han var ved en der brugte køkkenrulle :unsure: Der gik flere år før han igen kom på bodel, han var jo bange for dette var normalt. 
Jeg synes dette er mest ulækkereste fortælling jeg har hørt, og heldigvis er dette et særtilfælde. 

Jeg har ses nogle få der har skrevet i deres annonce de er i den periode og så kun i disse dage tilbyder oral til manden. Og ingen samleje mm til pigen. 

Ja i en del år var det en natur svamp der blev brugt,   

billede 1 - stor natur svamp, det blev klippe op i mindre bolde. Brugt førhen sf mange glædepiger, ved ikke om der er nogle i nu der gør det. 

billede 2 - tampons Dry. 
En af de nye muligheder. 
Alternativ til feks. Tampax under menstruation 
til brug under samleje, sport osv.

Og som nævn spise p-piller henover de dage vi skal på hobby job og holde pause med P-piller når vi har fri dage, og på den måde styre hvornår vi har menstruation. Og nogle holder fri, dette er ikke nemt hvis man har en fast vagt hver uge, eller hver anden uge, derfor de andre muligheder bliver mest brugt. 

AA43C15F-978F-4611-B30E-38B8DA1135E6.jpeg

D3A8AD07-85A3-45AB-8EB1-2E8D3A3CEC68.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ellers hørt på nettet at en rigtig kriger ikke har noget imod der kommer blod på sværdet. Det kunne jeg ikke lade være med at grine af.

Når det er sagt, så tror jeg sgu ikke jeg er en rigtig kriger. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bogormen skrev, for 57 minutter siden:

Har ellers hørt på nettet at en rigtig kriger ikke har noget imod der kommer blod på sværdet. Det kunne jeg ikke lade være med at grine af.

Når det er sagt, så tror jeg sgu ikke jeg er en rigtig kriger. :)

Det er jeg så åbenbart. Og har da fortjent mine "Red Wings" et par gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, 1 time siden:

Det er jeg så åbenbart. Og har da fortjent mine "Red Wings" et par gange.

Vi er så flere. Ikke fordi det er noget jeg er gået efter eller har ledt efter. Men har da indtil flere gange, haft en rød bandit bagefter. Kan selvfølgelig også skyldtes, at den bare er lidt stor i det. Har i øvrigt det motto; “Om vi så skal græde lidt begge to, ind det skal den“ ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I øvrigt, hørt i omklædningsrummet til min sport, når man er kommet, så strø lidt sukker på, slik hende ren, det smager faktisk bedre end min farmors rabarbergrød, som vi fik om søndagen til dessert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok lidt sart :)  

Jeg vil ikke gøre mig til dommer for hvad der er god etik , da jeg ved at mange GP´er  gør som beskrevet.  Jeg har så bare taget en anden tilgang, og fortalt  dem som jeg besøger, at hvis jeg bestiller en tid i deres periode, må de gerne sige det, så laver vi bare en aftale når den er forbi.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...