Hop til indhold
MickeyM

Hvad med den der chat?

Recommended Posts

Jo, bevares, den kunne være lidt død fra tid til anden, men sådan en fredag aften som nu, kunne den være meget hyggelig.

Er det kun mig der savner den? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare som et forslag hvis man ikke ønsker at holde en aktiv chat her kunne man jo bruge en af de mange derude og bare vide fælles at her kan vi mødes og snakke. Sådan lige ved første tanke kunne steder som xklub.dk være et alternativ da de tillader også nøgenhed og fræk snak så reglerne skulle være til at overholde derinde hvis det er. 

Selfølgeligt er det svært at følge med her om der lige er nogen på men vi kan ikke få det hele :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
GenerationX skrev, for 18 timer siden:

Bare som et forslag hvis man ikke ønsker at holde en aktiv chat her kunne man jo bruge en af de mange derude og bare vide fælles at her kan vi mødes og snakke

Jo, jeg kan godt følge dig - og vi kunne ligefrem opsætte vores egen chatserver (erochat.dk?) - MEN, jeg tror desværre at ideen er lidt dødfødt, hvis ikke vi kan få eroguide.dk til at spille med, for det er jo på dette forum at folk logger ind, og hvis ikke der er en henvisning til den eksterne chat, tror jeg at folk glemmer muligheden, selvom vi på et tidspunkt havde skrevet det i et indlæg (Hvis man må det) - Gav det mening?

Det jeg mener er, at hvis ikke eroguide på en eller anden måde vil "henvise" til chatten, tror jeg, at den hurtig vil dø en stille død - men jeg kan selvfølgelig tage fejl. Er der stemning for en erochat.dk?

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 21 timer siden:

Jo, bevares, den kunne være lidt død fra tid til anden, men sådan en fredag aften som nu, kunne den være meget hyggelig.

Er det kun mig der savner den? 

Den var af og til lidt stille, men den var også super god fra tid til anden - at man så valgte at lukke den ned netop i den periode, hvor der skete mindst derinde pga årstiden (sommerferien) og alle de mænd, der var i sommerhus med deres bedre halvdel er mig stadig en gåde... jeg savner den bestemt også <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 7 timer siden:

Den var af og til lidt stille, men den var også super god fra tid til anden - at man så valgte at lukke den ned netop i den periode, hvor der skete mindst derinde pga årstiden (sommerferien) og alle de mænd, der var i sommerhus med deres bedre halvdel er mig stadig en gåde... jeg savner den bestemt også <3

Det er nu ikke helt korrekt. Jeg kiggede på aktiviteten for hele 2019, da jeg besluttede at lukke chatten ned. Faktisk faldt aktiviteten mere og mere igennem hele året.

Det er dog korrekt at jeg valgte at lukke chatten i sommerferien. Men hvis jeg sammenligner aktiviteten på chatten denne sommer, med samme periode sidste år. Så var aktiviteten 15 gange højere sidste år. 

Chatten alene, kostede os ca. 10.000 kroner om året i driftomkostninger, dertil kommer så løbende udviklingsomkostninger. Så alt i alt, så kostede chatten os nok omkring 25.000 kroner om året at holde online. En så stor omkostning, kan jeg altså ikke forsvare at bruge, når chatten blev brugt så lidt som den gjorde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu sagde jeg ikke noget, der var ukorrekt - jeg sagde, at man valgte at lukke den ned om sommeren - det var sandt. Jeg sagde, at den af og til var lidt stille - det var sandt - jeg sagde at den også var god fra tid til anden.. det var den også... at den så har været meget dyr er noget helt andet, som jeg slet ikke kom ind på....  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...