krypton 4 Skrevet 18. Oktober, 2019 Jeg har længe gået at overveje at besøge en GP efter at have læst flere anmeldelser herinde. Jeg har valgte Daria, da mange brugere har haft gode oplevelser med hende. Daria befinder sig i Aarhus. Centralt og nemt at finde. Da hun åbnede døren, blev jeg mødt af en super flot kvinde. 26 år passer sikkert meget fint. Jeg forklarede at det var mit første besøg ved sådan en pige, og vi snakkede lidt indtil jeg var mere afslappet. Hun snakker rigtig godt engelsk og er nem at tale med. Selve akten var helt fantastisk. Massage, blowjob og til sidst afslutning mens hun red mig. Det var bedre end jeg overhovedet havde forestillet mig! Det bliver i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger hende. Link her: https://annoncelight.dk/showad/269547 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 25. Oktober, 2019 Jeg har selv haft fornøjelsen af Daria super sød også ved hun hvordan sex skal dyrkes og nydes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystenstiger 132 Skrevet 25. Oktober, 2019 Ja hun er sku meget sød Daria. Bestemt en tur der kan anbefales 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg