fraekmand40 66 Skrevet 19. Oktober, 2019 Hej jeg ligger lidt i en forhandling med en gp, som vil leje lidt af mit hus. historien kort er fornylig blevet skilt, nu er jeg kommet i kontakt med en gp som jeg vil leje et par værelser ud til, skal siges at jeg moms registeret så det bliver nok ikke orange. Spm1. Har kamera i mit hus visse steder, bare ikke på værelserne som skal lejes ud, vil dette holde evt. Hendes kunder væk ? spm2 . Hvad kunne evt tage for at leje ud til en gp, det skal siges at det bliver ca 3-4 gange om ugen og ca tidspunkt er 10-18 der er bad og vaskemaskine til rådighed og køkken også ? , kunne godt tænke mig at høre input fra nogle gp til mine spm, og selvfølgelig også fra alle brødrene herinde. håber vi kan en dejlig tone om dette god weekend til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 19. Oktober, 2019 Spm1 det er bedst med kameraer i tilfælde af de FÅ gæster, hvor det kan være nødvendigt. (ville dog holde kameraerne udendørs) Spm2. Det er 8timer pr vagt og vil mene 500kr er passende i det tidsrum og i de antal dage om ugen det omhandler. Hilsen Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. Oktober, 2019 For mit eget vedkommende ville et kamera ved eksempelvis hoveddøren ikke skræmme mig. Det er vist meget normalt at man i parcel huse har både almindelige tyverialarmer, diverse sensorer og kameraer. Så længe der ikke er opsat overvågning i det frække værelse og badeværelset, blive det næppe et problem. Jeg tror du skal have mere fokus på, at huset fremstår rent og pænt, samt at værelset er pænt indrettet. Når hun nu skal leje det så ofte som du skriver, bør du også overveje at give hende adgang til noget skabsplads. Hun får brug for rigtig mange lagner, håndklæder m..v Det økonomiske må du aftale med GPén, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 19. Oktober, 2019 Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden: Spm1 det er bedst med kameraer i tilfælde af de FÅ gæster, hvor det kan være nødvendigt. (ville dog holde kameraerne udendørs) Spm2. Det er 8timer pr vagt og vil mene 500kr er passende i det tidsrum og i de antal dage om ugen det omhandler. Hilsen Frække Tanja Skal siges der kamera udenfor og i gange hvor man kommer ind men ellers ikke andre steder. sad også selv lidt med tanken om 500kr men vil gerne høre andres input om dette. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 19. Oktober, 2019 (edited) TheVoice skrev, for 7 minutter siden: For mit eget vedkommende ville et kamera ved eksempelvis hoveddøren ikke skræmme mig. Det er vist meget normalt at man i parcel huse har både almindelige tyverialarmer, diverse sensorer og kameraer. Så længe der ikke er opsat overvågning i det frække værelse og badeværelset, blive det næppe et problem. Jeg tror du skal have mere fokus på, at huset fremstår rent og pænt, samt at værelset er pænt indrettet. Når hun nu skal leje det så ofte som du skriver, bør du også overveje at give hende adgang til noget skabsplads. Hun får brug for rigtig mange lagner, håndklæder m..v Det økonomiske må du aftale med GPén, Der er skabs plads i rummene til div. Fornødenheder hun skal bruge. måske bliver det kun 2 gange om ugen , men hendes ejet udsagn er det om til 4 gange om ugen og kun på hverdage ikke weekender Redigeret 19. Oktober, 2019 af fraekmand40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 19. Oktober, 2019 fraekmand40 skrev, for 1 minut siden: Der er skabs plads i rummene til div. Fornødenheder hun skal bruge. Det lyder godt. Kom også lige til at tænke på, at det vil være klogt hvis man kunne lave en lille aftale omkring hvor du ønsker at gæsterne skal smide deres biler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 19. Oktober, 2019 TheVoice skrev, for 4 minutter siden: Det lyder godt. Kom også lige til at tænke på, at det vil være klogt hvis man kunne lave en lille aftale omkring hvor du ønsker at gæsterne skal smide deres biler. Der er en stor indkørsel, men hvis du tænker på diskretion kunne de evt holder på nogle af sidevejene, men tænker hun må informere sine kunder om det i sine annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 19. Oktober, 2019 "Annonceindtægter fra prostitution er ikke rufferi, men huslejeindtægter fra prostitution – det er rufferi (bortset fra nogle få undtagelser)" https://nordjyske.dk/nyheder/stop-passive-alfonser/57f53bbd-c48f-4f31-a64f-2b37bb4c2775 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 19. Oktober, 2019 Casten skrev, for 4 minutter siden: "Annonceindtægter fra prostitution er ikke rufferi, men huslejeindtægter fra prostitution – det er rufferi (bortset fra nogle få undtagelser)" https://nordjyske.dk/nyheder/stop-passive-alfonser/57f53bbd-c48f-4f31-a64f-2b37bb4c2775 Man kan komme lidt ud over den, da man kan lave en kontrakt ligesom en alm huslejekontrakt , jeg kan jo være ligeglad med om hun kun bruger den 3-4 gange om ugen eller om man bor der det kommer ud på et i mine øjne , kan da godt være jeg er forkert på den , men jeg tager sogerne på forskud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 19. Oktober, 2019 Hvis der kan argumenteres for, at lejen er "markedslejen" ved udlejning til "normal" anvendelse, skulle der ikke være problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 19. Oktober, 2019 Casten skrev, for 36 minutter siden: Hvis der kan argumenteres for, at lejen er "markedslejen" ved udlejning til "normal" anvendelse, skulle der ikke være problemer. Nej men tænker at myndighederne kunne komme efter mange på det grundlag du tidligere er har linket til, tænker Anni fønsby var der nogle der vil ramme måske nogle top af kransekagen i DK bare en tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. Oktober, 2019 fraekmand40 skrev, for 2 timer siden: Spm1. Har kamera i mit hus visse steder, bare ikke på værelserne som skal lejes ud, vil dette holde evt. Hendes kunder væk ? Næppe - jeg har oplevet kameraer mange steder. Husk dog at skilte med det, da det ellers vil være ulovligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 19. Oktober, 2019 (edited) fraekmand40 skrev, for 2 timer siden: Man kan komme lidt ud over den, da man kan lave en kontrakt ligesom en alm huslejekontrakt så skal det vist også i kontrakten anføres at det er en fast månedlig husleje og ikke 500 kr hver gang hun går ind ad din hoveddør Redigeret 19. Oktober, 2019 af aaisha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 19. Oktober, 2019 aaisha skrev, for 5 timer siden: så skal det vist også i kontrakten anføres at det er en fast månedlig husleje og ikke 500 kr hver gang hun går ind ad din hoveddør Nej det var også min tanke at gøre sådan, for at der ikke skulle sker mig så meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 19. Oktober, 2019 Bebop skrev, for 6 timer siden: Næppe - jeg har oplevet kameraer mange steder. Husk dog at skilte med det, da det ellers vil være ulovligt. Har skilte på huset som man skal så der er der ikke nået at komme efter, det er et anerkendt firma som har sat dem op efter de gældende regler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 20. Oktober, 2019 fraekmand40 skrev, den 19.10.2019 at 15:07: Nej men tænker at myndighederne kunne komme efter mange på det grundlag du tidligere er har linket til, tænker Anni fønsby var der nogle der vil ramme måske nogle top af kransekagen i DK bare en tanke Politiet er selvfølgelig helt ligeglade med rufferi i det lille omfang - med mindre nogen foretager en anmeldelse, eller der sker andet, som bringer lejemålet i myndighedernes fokus. En uheldig episode med en utilfreds kunde, der går lidt håndfast til din lejer, kunne fx udløse interesse for lejemålets forhold. Sandsynligvis og forhåbentligt sker den slags ikke, men helt at se bort fra risikoen er nok ikke så smart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 22. Oktober, 2019 Jeg takker for de input i har givet mig . Fraekmand40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg