Hop til indhold
Hansnielsen

Alice i Esbjerg

Recommended Posts

Halløj alle brødre

normalt laver jeg ikke anmeldelser af GP da oplevelsen afhænger utroligt meget af kemi men denne her oplevelse synes jeg kræver en advarsel.

besøgte Alice I Esbjerg og bestilte 30min. https://annoncelight.dk/showad/284765

Hun kan INTET engelsk, hun STINKER af røg, hun modtager ikke 69 som der står i annonce, du må ikke røre hendes fisse hverken inde i eller uden på selv om det står i annoncen, hun skriver wet wet wet men har aldrig mødt en der bruger så meget glidecreme.

det er hende på billeder der dog er retoucheret MEGET, hvordan hu kan have gode anmeldelser er en gåde????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt, som man kan havde foreskællige oplevelser af hende. 

Jeg syntes hun er på top 3 af mine oplevelser. 

Der må havde været seriøse kemi, kan man kalde det vanskeligheder, mellem jer..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undrer mig dybt over at hver gang man ser så dårlig en anmeldelse, så er det ALTID oprettet af en helt ny profil herinde. Personligt så synes jeg desværre det stinker lidt af konkurrenter der forsøger at ødelægge andres levebrød af ren misundelse. Kan da ikke passe at så mage anmelder en pige så positivt,og at der så pludseligt er et helt nyt medlem herinde som siger det totalt modsatte.  Ja i må have mig undskyldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
henrk skrev, for 16 timer siden:

Det er sjovt, som man kan havde foreskællige oplevelser af hende. 

Jeg syntes hun er på top 3 af mine oplevelser. 

Der må havde været seriøse kemi, kan man kalde det vanskeligheder, mellem jer..

Love you 

Alice

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 9 timer siden:

Undrer mig dybt over at hver gang man ser så dårlig en anmeldelse, så er det ALTID oprettet af en helt ny profil herinde. Personligt så synes jeg desværre det stinker lidt af konkurrenter der forsøger at ødelægge andres levebrød af ren misundelse. Kan da ikke passe at så mage anmelder en pige så positivt,og at der så pludseligt er et helt nyt medlem herinde som siger det totalt modsatte.  Ja i må have mig undskyldt.

Love you

Alice

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 11 timer siden:

Undrer mig dybt over at hver gang man ser så dårlig en anmeldelse, så er det ALTID oprettet af en helt ny profil herinde. Personligt så synes jeg desværre det stinker lidt af konkurrenter der forsøger at ødelægge andres levebrød af ren misundelse.

Profilen @Hansnielsen er oprettet 4. november 2017. Det er godt og vel 2 år siden.

Det undrer mig, at nogle brugere kan blive sure over en enkelt kritisk anmeldelse af en ellers godt anmeldt GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er da ingen der er sure over det, jeg syntes bare det var mærkeligt. 

Men vi er jo ikke alle ens. 

Af mine 4-5 oplevelser med Alice. kan jeg kun sige, at jeg har nydt det hele, med et stort smil. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 11 timer siden:

Profilen @Hansnielsen er oprettet 4. november 2017. Det er godt og vel 2 år siden.

Det undrer mig, at nogle brugere kan blive sure over en enkelt kritisk anmeldelse af en ellers godt anmeldt GP.

Okay havde ikke set den var oprettet for 2 år siden (vildt nok at man på 2 år alligevel ikke har anmeldt noget,eller evt kommenteret). Jeg tror nu godt du ved hvad jeg mente med mit skriv, og du har jo været her længe nok til at vide at det jeg skrev jo faktisk er rigtigt 9 ud af 10 gange mht nye profiler der starter ud med så dårlige anmeldelser som den ovenstående. Så ja jeg røg lige i blækhuset da jeg synes det så mystisk ud, efter som alle andre kun har positivt at sige. Er da vildt nok der er så meget galt som der er beskrevet. Vil lige pointere at jeg ikke er sur, men bare undrende. (som du kan se har jeg ikke sat sur smiley på ham, for så havde jeg jo været sur ;-)   )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansnielsen skrev, den 19.10.2019 at 16:53:

Halløj alle brødre

normalt laver jeg ikke anmeldelser af GP da oplevelsen afhænger utroligt meget af kemi men denne her oplevelse synes jeg kræver en advarsel.

besøgte Alice I Esbjerg og bestilte 30min. https://annoncelight.dk/showad/284765

Hun kan INTET engelsk, hun STINKER af røg, hun modtager ikke 69 som der står i annonce, du må ikke røre hendes fisse hverken inde i eller uden på selv om det står i annoncen, hun skriver wet wet wet men har aldrig mødt en der bruger så meget glidecreme.

det er hende på billeder der dog er retoucheret MEGET, hvordan hu kan have gode anmeldelser er en gåde????

Ja. Det må ha været noget med kemien. Hun har iværfald ikke haft lyst til at få dig som genganger. 

Besøgte hende 45 min - vi var hele turen rundt på lagnet. Super lækker service fra hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Uncle-C skrev, for 5 timer siden:

Ja. Det må ha været noget med kemien. Hun har iværfald ikke haft lyst til at få dig som genganger. 

Besøgte hende 45 min - vi var hele turen rundt på lagnet. Super lækker service fra hende.

Love you

Alice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været der første og sidste gang

bestilte 1/2 time med superfransk

fik ingen superfransk 

ville slikke fisse no no bliv der sagt :biggrin: 

så er der godt der er andre :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bull1958 skrev, 1 time siden:

Jeg har også været der første og sidste gang

bestilte 1/2 time med superfransk

fik ingen superfransk 

ville slikke fisse no no bliv der sagt :biggrin: 

så er der godt der er andre :-P

I didn't have 1 single client for half hour today and now I will send my phone records to the admin. Shame on you to make fake review!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Alice28 skrev, for 6 timer siden:

I didn't have 1 single client for half hour today and now I will send my phone records to the admin. Shame on you to make fake review!

Maybe It's not thursday he made a visit, could be another day. 

Would be better if you answer why you sell superfrench and dont do it. No pussylicking in half an hour, why?

If its maybe because of your periode, then tell it before? If a client wants half an hour, It's not for playing card :)

I have never made you a visit, so dont know you. But 2 is telling, that you makes appointment on phone, whats in half an hour, and when they come, you dont follow the plan, thats a problem, sorry

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alice28 skrev, for 14 timer siden:

I was with you last week 
really bad service from you

I know poor service gives no customers but good service gives many customers

but you are a sweet girl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...