Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Oktober, 2019 Det blod du donerede i forgårs, findes måske i en stiv pik idag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 19. Oktober, 2019 Aarhuselsker skrev, for 56 minutter siden: Det blod du donerede i forgårs, findes måske i en stiv pik idag. Og hvis din egen er slatten er det måske fordi du donerede blod i forgårs... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Oktober, 2019 Tatra skrev, for 4 minutter siden: Og hvis din egen er slatten Den blev slatten, efter levering af klatten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 19. Oktober, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Den blev slatten, efter levering af klatten Trøst dig med at sådan er det for langt de fleste.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaninen 60 Skrevet 21. Oktober, 2019 Vi er nok mange her på EG, som ikke må give blod. Citat: Prostitution Har man været sammen med en prostitueret, medfører det 4 måneders tappepause. Har man selv været prostitueret, må man ikke tappes. https://bloddonor.dk/tapning-hvor-og-hvordan/karantaeneregler/liste-gaeldende-karantaeneregler/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 21. Oktober, 2019 Jeg ville virkeligt gerne være bloddonor, men jeg kan/må ikke. Til dels pga mit bi-job - og til dels fordi at jeg har fået fjernet et organ ( og nej det er ikke hjernen ). Jeg har fået blod, og det kan godt nok ændre ens sygdoms forløb betragteligt. Så tak til dem som donere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9603 Skrevet 21. Oktober, 2019 Jeg nåede lige at komme igang som helt ung, som donor, da de regler blev indført siden, og så måtte jeg ophøre med det som en der køber sex. Jeg ville ellers gerne yde, hvis jeg måtte, da vi som Trine er inde på, alle kan få brug for andres gavmilde blod donationer. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 21. Oktober, 2019 Hmm, lader til at jeg må droppe det indtil der kommer 4 måneders tørke. Er ellers over 30 donationer (er først sprunget ud som sexkøber i år). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 22. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 10 timer siden: Jeg ville virkeligt gerne være bloddonor, men jeg kan/må ikke. Til dels pga mit bi-job - og til dels fordi at jeg har fået fjernet et organ ( og nej det er ikke hjernen ). Jeg har fået blod, og det kan godt nok ændre ens sygdoms forløb betragteligt. Så tak til dem som donere. Organdonor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg