Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle et smut til byen og var ret godt trængende, så brugte en del tid på diverse sider, sendte et par sms’er....og ingen svar - nogle sover MEGET længe om søndagen :-)

Faldt over denne unge dame og tænkte “what’s not to like?”

https://annoncelight.dk/showad/196903

God pris for 30min med økoblow - jeg burde have lugtet lunten!

Fandt snildt den opgivne adresse, men endte i en trappeopgang (samme adresse), hvor man absolut ikke ønsker hyppige besøg af fremmede mænd..

isabel åbnede døren ved siden af og jeg kom ind i hulen. En smuk, men meget mut pige!

Medens jeg afførte mig klunset havde hun travlt med telefonen. Selve akten var uengageret - bj var egentligt varmt og skønt, men det skulle bare overståes  

Jeg fik lov at koste lidt rundt med hende og fik et beskeden ridt, lidt cowgirl - flot syn med den smækre petite bagdel - og afslutning i doggystyle med strenge ordrer om ikke at støde dybt - fik det hurtigt overstået og ud af vagten igen - 15 minutter senere.

Pigen - 5/10 (fin slank med lækker røv, men total saggy a-skåle)

Behandling - 5/10

gentagelsesrisiko 0/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for deleren. jeg havde luret lidt på hende, for hun ser jo godt ud på billederne, men nu tror jeg, at der er andre piger, der skal have fornøjelsen af mig først :D

Kender godt det sted, du nævner. Besøgte én sød, ung pige, der kalder sig Lena dér for nogle uger siden (hun er vist rejst nu), og jeg endte præcis på samme måde i den trappe opgang. De har simpelt hen über-camoufleret den indgang bedre end en tysk kampvogn i 1944 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for et par år siden i sydhavnen, totalt ligegyldigt besøg, bestilt 1 time, blev sendt i bad, fint nok, men med den begrundelse at en time var for lang tid. Blow med kondom, havde bestilt uden, og efter 2 minuter spurgte hun, not cum? Så der takkede jeg for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var hos hinde sidste år, hun var ikke 100% serviceminded og jeg gik ikke lov til at komme inde hinde af en eller andet årsag. Selv om jeg jokeret lidt med Isabel, var der ikke så meget kemi. Tror nok at hinde, Kendra og Barbi har blivet slidt meget hårdt ned og det vil nok vær best at undgå de piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...