Hop til indhold
Aarhusbanditten

Jessica, Aarhus (Viby), dejligt anderledes gensyn

Recommended Posts

Dette var mit 4 besøg hos Jessica, og bliver næppe det sidste. Jeg blev smaskforelsket i kvinden da jeg besøgte hende i Risskov for godt et år siden, men ved jo godt det er fy fy, og kender præmissen, men det giver mig super oplevelser..., for 14 dage siden blev jeg forelsket i Elena, så........

Jessica lom ind i en meget smuk stram kropsnær kjole, og Gud hvor ser hun skøn og dejlig ud, dem som har mødt hende ved hvad jeg mener :-)

https://annoncelight.dk/showad/220992

Så Jessica tilbød soft dominant, og valgte at forsøge dette. Normalt bestemmer jeg, men denne gang forklarede jeg hende hvad jeg ville prøve, hun smilede og spurgte ind til hvad, hvor hårdt osv....

Fik beskeden, at fra nu af skulle alt besvares med “Yes Madame”, og så fik jeg ordre på at hun ville se mig nøgen, mens hun sad på sengekanten. Stående nøgen foran hende, blev jeg beordret på at sætte mig på knæ, og hilse på hendes fødder der blev løftet op, så de kunne kysses og slikkes i hendes høje hæle. Færdig med den ene fod, blev det andet ben løftet op og var klar.........færdig med at kysse og forkæle fod nummer 2, lænede Jessica sig lidt tilbage på albuerne, løftede begge ben og spredere den, hendes smukke fisse kom til syne under hendes kjole, og næste besked var at kysse hende op ad benet op til hendes skød....., hold nu op sikke et syn, og hendes bløde hud blev kærtegnet som aldrig før...., kommet op til den hellige gral, blev jeg mødt af safter der hang i dråber...., umhhh det smagte, og hun var så ægte liderlig.........

Der blev slikket og nydt, jeg blev beordret op og hun tog mig helt i halsen, kys og dominansen gik mere over i elskov, hvor alt blev nydt. Hun trak den længe, og sidst blev jeg beordret at kneppe hendes bagfra, mens hun onanerede sig selv, hun ville komme og jeg fik besked på at holde mig, hvilket betød, at jeg næsten ikke bevægede mig for at holde udløsningen tilbage........, hendes åndedræt blev vildere og vildere, hvor hun tul sidst nærmest skreg “now”, og jeg stødte i bund i den skønneste bagdel og kom oppe i hende.......

Efterfølgnede var det tid til kys og snak, og hun viste mig, at hun var så våd, at safterne nærmest hang ud af hende, som jeg lige måtte smage og slukke ren:-)

Ked af at sige det, men hvor er hun dejlig at være sammen med, hendes personlighed, sødme, og frækhed, ægte liderlighed gør det bare for mig:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan bestemt nikke genkendende til din oplevelse, havde fornøjelsen af hende i dag, og ja hun er godt nok fantastisk. Bortset lige fra starten ved dig så var min oplevelse fuldstændig magen til, det er pisse frækt når hun sidder og leger med safterne bagefter, og man lige kan slikke videre ;)

Hun er en éner, og virkelig et besøg værd igen, hvilket jeg også er nødt til inden længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad, årh nej.....troede det kun var mig der fik så udsøgt service, der røg forelskelsen...., griner højt......., nej dejligt du oplevede det samme, og hun er nemlig ganske fantastisk, smiler..., glæder mig til jeg skal se hende igen:-)

God weekend :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...