Hop til indhold
Helt Reel

Hvor godt er scor.dk

Recommended Posts

Er ved at være en smule træt af købesex. Det er forhastet, overfladisk og som regel med gummi. Dog ok i en periode...

Derfor har jeg lavet en profil på scor.dk. For at finde en bolleveninde(r). Har fået en kontakt på blot et par dage.

Men hvor seriøst er scor.dk. Hvordan er erfaringerne fra folk herinde?

Hvad er muligt? Hvor unge eller gammel? Hvad skal man passe på?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad du kan bruge Scor til, kommer fuldstændig an på, hvad du søger.

Hvor seriøst er scor.dk ? Hvor seriøs er du selv ?

Min personlige oplevelse er, at de kvinder, der søger "kæreste" faktisk søger et seriøst forhold. Det er ikke sugardating uden sugar.

Hvis du bare søger en gratis bolleveninde, kommer du nok til at lede længe.

God jagt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Andre dating sider er langt bedre for uforpligtende sex. Scor er rigtig svær for singlefyre medmindre du er meget flot og har en stor pik og samtidigt har charme.

Havde selv masser af succes på dating.dk for år tilbage, scor er en anden snak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

ja det er for nogle - nemt at score på scor, dating med knald på, jeg er nu gået over til partne rmed niveau - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har personligt haft mange gode oplevelser med scor.dk. Lav en god profil og hav gode billeder samt vær aktiv, så skal det nok bære frugt. Pigerne på scor.dk ved godt at det primært drejer sig om sex. Havde samtidigt en profil på dating.dk og jeg havde mange gode dates,  som endte med sex og intet andet. Havde også dates derinde som endte med forhold. Hold dig til de store og anerkendte hjemmesider, da der er flere fisk i søen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var på scor, syntes jeg siden var useriøs med mange fakeprofiler, men jeg ved ikke hvordan den er i dag.

Jeg vil gerne møde unge piger, findes de mon der til møde med mænd oppe i alderen - eller skal man holde sig til sugardaters.dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ekstremt svært på Scor, og kræver god tålmodighed... syntes mest det er folk der er interesseret i swingerlivet.. rådet er at deltage i debatterne, og gøre sig selv synlig på den måde..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har været på scor - og blev da scoret :-)

I dag har jeg stadig venner som jeg ses med derfra. Man kan møde nogle virkeligt interessante mennesker derinde,  svingerlivet derinde, er også spændene at være en del af. 

De holdte nogle monster fede fester back In The days. Folk knaldede i alle kroge, og det var lidt surrealistisk, men alligevel fedt. 

Jeg chattede meget derinde - men jeg aner ikke hvordan det er nu. Det er alligevel, en del år siden :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har været på scor - og blev da scoret :-)

I dag har jeg stadig venner som jeg ses med derfra. Man kan møde nogle virkeligt interessante mennesker derinde,  svingerlivet derinde, er også spændene at være en del af. 

De holdte nogle monster fede fester back In The days. Folk knaldede i alle kroge, og det var lidt surrealistisk, men alligevel fedt. 

Jeg chattede meget derinde - men jeg aner ikke hvordan det er nu. Det er alligevel, en del år siden :-) 

trine du er også en kvinde :D havde du været en mand :( havde succesraten været meget lav.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
sweetstone skrev, for 30 minutter siden:

trine du er også en kvinde :D havde du været en mand :( havde succesraten været meget lav.

Jeg blev nu scoret mere end een gang :rolleyes:

Spøg til side - Jeg aner ikke hvordan der er derinde i dag. Men tidligere var det der man fandt sex nemmest, både som mand og kvinde :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vurderer lige umiddelbart at det er ret så svært. To kontakter = to fakes der linkede til en betalingsside. Antallet af kvinder derinde, med billede og verificeret profil er lavt. Derfra skal trækkes svært fede damer og særlige præferencer, ex. SM. Så der skal som minimum held til derinde. Der er rigtig mange mænd om buddet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik engang en kæreste der i gennem det var dengang der var en chat for massagepiger.

Pigen og hendes veninde var på vagt sammen og inviterede på pizza, den greb jeg og endte ud med at være sammen med den ene i nogle år.

Historien er mere kompliceret end  beskrevet men det kan selvfølgelig lade sig gøre, folk mødes jo. Men jeg ville vælge en anden site hvis jeg skulle ud og score nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helt Reel skrev, for 52 minutter siden:

Vurderer lige umiddelbart at det er ret så svært. To kontakter = to fakes der linkede til en betalingsside. Antallet af kvinder derinde, med billede og verificeret profil er lavt. Derfra skal trækkes svært fede damer og særlige præferencer, ex. SM. Så der skal som minimum held til derinde. Der er rigtig mange mænd om buddet...

Stedet er fyldt med masser af skønne velformulerede mænd der forstår at begå sig i den verden. Men der er endnu flere nedladende små mænd derinde hvor det absolut ikke kan være sundt for deres selvværd .

Tænker ikke stedet har været en succes for dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring ligger nogle år tilbage. Jeg brugte chatten derinde en del og man fandt hurtigt ud af at hvis man sorterede gratisprofilerne fra, så var der mange seriøse og skønne mennesker derinde og man slap for de fleste fake profiler, da ingen ville betale (dengang for et år ad gangen) og så oprette en fakeprofil.

Jeg har både deltaget i små private fester med andre, grillhygge og mødtes med nogle skønner kvinder.  

Generelt finder jeg sådanne steder mest seriøse hvis alle skal betale for at have en fuld profil, da jeg så tør stole på at folk opretter deres profil med rette hensigter.

I starten var det mest smalltalk på chatten, men efterhånden som man mødte de samme derinde flere gange, så blev snakkene mere dybe og indimellem flyttet til en telefonsamtale istedet eller et møde irl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har da fået et par gode oplevelser derinde rent sexuelt. :wub: mødte blandt anden en mand, men det formål at knalde natten lang. Jeg tog ham med hjem, da morgenen kom, for han var rigtig dejlig. Det blev til 3 måneder med masser af sex. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Scor har medlemmer af alle aldre og typer. Og lige som ved købe sex er der både ærlig personer og nogle der pynter helt vild på deres data. Derved bliver du desværre også snydt på scor. Og personerne derinde har ikke en forretning og ærlighed belønner i faste gæster. Men at det derinde er nemt at lyve, bag pc skræm. 
Hvis du vil holde fast i ikke købe sex, tror jeg du får mere sex i en klub eller bar end på scor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 10 timer siden:

Scor har medlemmer af alle aldre og typer. Og lige som ved købe sex er der både ærlig personer og nogle der pynter helt vild på deres data. Derved bliver du desværre også snydt på scor. Og personerne derinde har ikke en forretning og ærlighed belønner i faste gæster. Men at det derinde er nemt at lyve, bag pc skræm. 
Hvis du vil holde fast i ikke købe sex, tror jeg du får mere sex i en klub eller bar end på scor. 

Tidligere (ved ikke om det har ændret sig) da kunne man ofte stole på at de betalende medlemmer var dem de udgav sig for at være, da man betalte for 1 år ad gangen og der var ikke mange fake personer som var villige til at smide så mange penge for en useriøs profil. Har det ændret sig mon?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 11 timer siden:

Ja det har ændre sig, da jeg sidst var derinde kunne man nøje med at betale for 1 mdr. af gangen. 

Det er lidt ærgerligt. For selvom det var en større udskrivning da man betalte for et år ad gangen, så var det netop også det der holdte fakeprofilerne væk blandt de betalende og hvis man så på chatten holdte sig til de betalende medlemmer, så var man rimelig sikker på at folk var dem de sagde de var.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...