Gæst Skrevet 23. Oktober, 2019 https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/eks-politiker-doemt-for-rufferi-nu-arrangerer-han-gangbangs-i-sit-eget-sovevaerelse/7843999 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 23. Oktober, 2019 Something is rotten in the state of Denmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1087 Skrevet 23. Oktober, 2019 Amen det var sgu da utroligt, manden er da helt uden for rækkevidde?!? Kunne nu ellers godt tænke mig at ordne hende undercover journalisten Pia Gustavsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. Oktober, 2019 Uden at forsvare Per Z, så er det åbenbart Kanal 5’s nye stil, at lave den slags tv. For Per Z er ikke den eneste som får en tur i den række programmer. De har været vidt omkring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 23. Oktober, 2019 (edited) At manden stadig tænder på GB er vel naturligt nok. At han stadig gerne vil arrangere GB kan jeg sådant set ikke se noget paradoks eller forkert i. Eller et andet sted er han nok blevet lidt klogere omkring, hvordan dette arrangeres således at man holder fødderne på den rigtige side af loven. Reelt er det vel ikke anderledes end hvis en mutter eller GP har fået et skattesmæk eller er blevet dømt for en lovovertrædelse. Det der så måske kan få mig lidt op er stolen er TV5´s særlige interesse i ham. Nu har man så planlagt, at se om man ved brug af en lokkedue, kan få hevet nogle oplysninger ud omkring hans arrangementer. Denne gang er han mig bekendt ikke politikker eller bestrider nogle erhverv, der kunne have offentlighedens interesse - Så lad ham dog være i fred, det er nu engang ikke ulovligt at have præferencer for GB Redigeret 23. Oktober, 2019 af TheVoice 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2019 MrLovaLova skrev, for 3 minutter siden: Kunne nu ellers godt tænke mig at ordne hende undercover journalisten Pia Gustavsen Undrer mig meget over at han hopper i med begge ben, når en dansk smuk kvinde kun sender ansigtsbillede og ikke kropsbillede, plejer det ikke at være stik modsat? Men bliver spændende at følge med i afsnittet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 4 minutter siden: Uden at forsvare Per Z, så er det åbenbart Kanal 5’s nye stil, at lave den slags tv. For Per Z er ikke den eneste som får en tur i den række programmer. De har været vidt omkring. Spændende, så vi kan forvente flere afsnit om andre også fra Kanal 5? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Oktober, 2019 Trinetease skrev, for 16 minutter siden: Kanal 5’s nye stil, at lave den slags tv. Er det Extra Bladets TV kanal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. Oktober, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 8 minutter siden: Spændende, så vi kan forvente flere afsnit om andre også fra Kanal 5? Ja desværre. Jeg siger desværre, fordi at ihvertfald een af de hemmeligt optagede, rent faktisk har rent mel i posen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. Oktober, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Er det Extra Bladets TV kanal? De opfører sig ihvertfald sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 23. Oktober, 2019 TheVoice skrev, for 15 minutter siden: Så lad ham dog være i fred, det er nu engang ikke ulovligt at have præferencer for GB Næh, men det er ulovligt at bedrive rufferi. Og når han allerede een gang er blevet knaldet, er det sgu' for dumt at fortsætte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2019 Der er vel intet som helst ulovligt i at afholde private gb uden fortjeneste??? Så er der sku mange der skal knaldes! Ud fra det indslag holder han sig på den rigtige side af loven. Bum bum...... Jeg er ved at kaste op over alle de fordømmende ord fra brugere på EG. Som sexkøbere hvor meget ulovligt er I så med til at støtte hver gang I enten besøger en pige som opholder sig ulovligt i landet, en der ikke svarer skat, eller når I vælger de piger som fast booker sig ind på bestemte moteller - dette er også i strid med lovgivningen. Kom nu ind i kampen og lad være med at opføre jer som de rene engle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Der er vel intet som helst ulovligt i at afholde private gb uden fortjeneste??? Så er der sku mange der skal knaldes! Ud fra det indslag holder han sig på den rigtige side af loven. Bum bum...... Jeg er ved at kaste op over alle de fordømmende ord fra brugere på EG. Nu ved vi jo ikke endnu om det er med eller uden fortjeneste, før programmet er sendt? Ud fra det korte klip kan man ikke vurderer om han er blevet klogere, eller fortsatte hvor han slap? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 1 minut siden: Nu ved vi jo ikke endnu om det er med eller uden fortjeneste, før programmet er sendt? Ud fra det korte klip kan man ikke vurderer om han er blevet klogere, eller fortsatte hvor han slap? I det korte klip tilbyder han intet som ikke er lovligt.. Han nævner ikke noget om en fortjeneste. Manden skal vel ikke dømmes på forhånd? Og som @Trinetease er inde på, anvendes der ufede metoder til deres "ekstra blad journalistik" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 23. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: I det korte klip tilbyder han intet som ikke er lovligt.. Han nævner ikke noget om en fortjeneste. Manden skal vel ikke dømmes på forhånd? Og som @Trinetease er inde på, anvendes der ufede metoder til deres "ekstra blad journalistik" Kan ikke se, hvordan de kunne ha' lavet historien uden brug af en "lokkedue". Det er vel et helt almindeligt værktøj i den undersøgende journalistik. Mandens brug afkrydsningsskemaer lyder ekstremt usympatisk, og har vist kun til formål at "lokke" pigerne til at tilbyde mest muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Oktober, 2019 LesterBurnham skrev, for 8 minutter siden: Mandens brug afkrydsningsskemaer lyder ekstremt usympatisk, og har vist kun til formål at "lokke" pigerne til at tilbyde mest muligt. Er det ikke bare en nem måde for pigen at fortælle hvad hun har lyst til? Alternativet er at hun skal skrive en roman. I GB setups er det jo netop vigtigt hvad den enkelte pige vil. Det usympatiske for dig er vel GB generelt? Jeg bryder mig heller ikke om dem, men fordømmer ikke de der gør det. Mig bekendt er det ikke på noget tidspunkt kommet frem at pigerne er tvunget på den ene eller anden måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: I det korte klip tilbyder han intet som ikke er lovligt.. Han nævner ikke noget om en fortjeneste. Manden skal vel ikke dømmes på forhånd? I klippet konstaterer de kun han stadig arrangerer gangbangs, og fred være med det, det skal manden jo have lov til når nu han ikke skal møde op til andet i offentligt ærinde. Om han får en pæn skilling for det, det må tiden vise? Selvfølgelig skal man ikke dømme nogle på forhånd, -men det gør vi jo nok alle i bund og grund, uden rigtigt at ville stå ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1087 Skrevet 23. Oktober, 2019 At arrangere GB er fuldt lovlig, at tage sig betalt for det er ulovligt. Når der står i artiklen at Nordjyllands politi efterforsker de nye oplysninger, så gætter jeg på der stadig er penge involveret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 23. Oktober, 2019 MrLovaLova skrev, for 1 minut siden: At arrangere GB er fuldt lovlig, at tage sig betalt for det er ulovligt. Når der står i artiklen at Nordjyllands politi efterforsker de nye oplysninger, så gætter jeg på der stadig er penge involveret. I så fald trænger han vist til tur bag tremmer Illustrerer på fineste vis, hvor vigtigt der er, at rufferiparagraffen ikke afskaffes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2019 LesterBurnham skrev, for 30 minutter siden: Kan ikke se, hvordan de kunne ha' lavet historien uden brug af en "lokkedue". Det er vel et helt almindeligt værktøj i den undersøgende journalistik. Mandens brug afkrydsningsskemaer lyder ekstremt usympatisk, og har vist kun til formål at "lokke" pigerne til at tilbyde mest muligt. Det er da en nem og overskuelig måde... og sikring af at grænserne bliver overholdt. Du mener at pigerne bliver lokket ved at de kan se guldet tikker ind jo mere de tilbyder?? Det giver jo sig selv at jo mere man som gp tilbyder jo større er muligheden for at tjene ekstra. Det er pigernes ansvar at overholde egne grænser, når der ikke er tale om tvang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 23. Oktober, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Det er da en nem og overskuelig måde... og sikring af at grænserne bliver overholdt. Du mener at pigerne bliver lokket ved at de kan se guldet tikker ind jo mere de tilbyder?? Det giver jo sig selv at jo mere man som gp tilbyder jo større er muligheden for at tjene ekstra. Det er pigernes ansvar at overholde egne grænser, når der ikke er tale om tvang Sjovt så travlt du har med at forsvare manden Og nej, han har et helt klart ansvar som arrangør. Det kan godt være, at spillereglerne er helt klare for dig som erfaren GP, men når han tilsyneladende søger uerfarne piger til arrangementerne, så kan du ikke forvente at de kender til branchen og sammenhængen mellem ydelser og pris. Manipulation er i min bog lige så usympatisk som tvang. For mig at se virker hans afkrydsningsskema på præcis samme måde som Bilkas tilbudsavis. Tag 500 gram hakket oksekød for 25 kr eller 4x500 g for 60. Vores initiale reaktion er "Jeg er sgu ikke så dum, at jeg kun køber én pakke, når jeg kan få fire pakker meget billigere". Eller i PZ's tilfælde, når nu du alligevel bliver kneppet af fremmede mænd, hvorfor så ikke tjene 500 mere per mand - ved at lade dem kneppe uden gummi? Redigeret 23. Oktober, 2019 af LesterBurnham 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1087 Skrevet 23. Oktober, 2019 I denne artikel står der at han har udtalt at han selv tager 20% af hvad der kommer i kassen, meget sympatisk må man sige https://www.bt.dk/samfund/eks-politiker-doemt-for-rufferi-nu-arrangerer-han-gangbangs-igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 23. Oktober, 2019 MrLovaLova skrev, for 12 minutter siden: I denne artikel står der at han har udtalt at han selv tager 20% af hvad der kommer i kassen, meget sympatisk må man sige https://www.bt.dk/samfund/eks-politiker-doemt-for-rufferi-nu-arrangerer-han-gangbangs-igen Jeps, mega sympatisk :-\ Det er tilsyneladende heller ikke alle piger, der er helt tilfredse med PZ's set-up https://www.bt.dk/krimi/20-aarige-putte-deltog-i-eks-politikers-gangbang-fester-straffen-er-lidt-lav 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2019 LesterBurnham skrev, for 11 minutter siden: Sjovt så travlt du har med at forsvare manden Og nej, han har et helt klart ansvar som arrangør. Det kan godt være, at spillereglerne er helt klare for dig som erfaren GP, men når han tilsyneladende søger uerfarne piger til arrangementerne, så kan du ikke forvente at de kender til branchen og sammenhængen mellem ydelser og pris. Manipulation er i min bog lige så usympatisk som tvang. For mig at se virker hans afkrydsningsskema på præcis samme måde som Bilkas tilbudsavis. Tag 500 gram hakket oksekød for 25 kr eller 4x500 g for 60. Vores initiale reaktion er "Jeg er sgu ikke så dum, at jeg kun køber én pakke, når jeg kan få fire pakker meget billigere". Eller i PZ's tilfælde, når nu du alligevel bliver kneppet af fremmede mænd, hvorfor så ikke tjene 500 mere per mand - ved at lade dem kneppe uden gummi? Sjovt der er så mange der dømmer manden på forhånd og som er voldsom forindtaget. Det er det jeg reagere på. Jeg har ingen viden om hvad der er forgået, men vil forholde mig til fakta inden jeg har behov for moralprædiken. Du har tilsyneladende mere viden end jeg har, når du ved at han har søgt efter uerfarne piger..måske kunne vi vende den lidt om og sige at han foretrækker piger som afholder gb fordi de kan lide det og synes det er frækt, fremfor hardcore professionelle hvor det udelukkende handler om profit? Jeg er enig med dig i, at som arrangør har man ansvar for at mændene opfører sig ordenligt og grænser bliver overholdt. Men det er stadig pigens ansvar at beskrive egne grænser. Måske ønsker han at sikre sig ved et afkrydsskema, således at pigen bagefter ikke kan komme og sige at aftalen ikke blev overholdt... Det er kun gisninger jeg kommer med. Jeg ved ikke hvor erfaren jeg er, men jeg er afklaret med mine egne grænser og dem holder jeg fast i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 23. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Sjovt der er så mange der dømmer manden på forhånd og som er voldsom forindtaget. Det er det jeg reagere på. Jeg har ingen viden om hvad der er forgået, men vil forholde mig til fakta inden jeg har behov for moralprædiken. Du har tilsyneladende mere viden end jeg har, når du ved at han har søgt efter uerfarne piger..måske kunne vi vende den lidt om og sige at han foretrækker piger som afholder gb fordi de kan lide det og synes det er frækt, fremfor hardcore professionelle hvor det udelukkende handler om profit? Jeg er enig med dig i, at som arrangør har man ansvar for at mændene opfører sig ordenligt og grænser bliver overholdt. Men det er stadig pigens ansvar at beskrive egne grænser. Måske ønsker han at sikre sig ved et afkrydsskema, således at pigen bagefter ikke kan komme og sige at aftalen ikke blev overholdt... Det er kun gisninger jeg kommer med. Jeg ved ikke hvor erfaren jeg er, men jeg er afklaret med mine egne grænser og dem holder jeg fast i. Du mener at man er super afklaret i forhold til sin seksualitet, herunder lyster og grænser, som 19-årig? Med så unge piger har han da et kæmpe ansvar. I min optik er spørgeskemaer, der kan lokke piger til at tilbyde ekstra ydelser, helt ude i hampen - og et glimrende eksempel på præcis HVOR usympatisk manden er. Jf. ovenstående link fra @MrLovaLova siger PZ i Kanal5-udsendelsen, at han tager 20% af indtjeningen. Det forholder du dig slet ikke til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg