Hop til indhold
Gæst

Arrangerer gangbangs i sit eget soveværelse.

Recommended Posts

Guest tzatiki

Hold kæft, hvor er det godt arbejde af Kanal 5. 

Det gør mig ondt at se, hvordan mænd gladeligt betaler for at deltage i gangbangs med helt unge piger - og så uden kondom!! Hvad fanden tænker I på? 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
tzatiki skrev, for 1 minut siden:

Det vækker afsky at se hvordan mænd gladeligt betaler for at deltage i gangbangs med helt unge piger - og så uden kondom!! Hvad fanden tænker I på? 

Prøv  at  kigge  under  efterlysninger  eller  anmeldelser.  Det  er  da  tydeligt  at  en  del  mænd  foretrækker  meget  unge  piger.  Det  behøver  vi  ikke  kanal  5 til.  SD er  ligeledes et  forum  hvor  de  unge  piger  kan  findes og  mændene  søger  efter  dem.  

Læste  en  tråd  om  unge  piger ved banegården/butikscentret i Århus,  der  var  stor  interesse  i,  hvordan  disse  piger  kunne  kontaktes  og  pigerne  har  nok  ikke  været  meget  over  de  18 år.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 minutter siden:

Prøv  at  kigge  under  efterlysninger  eller  anmeldelser.  Det  er  da  tydeligt  at  en  del  mænd  foretrækker  meget  unge  piger.  Det  behøver  vi  ikke  kanal  5 til.  SD er  ligeledes et  forum  hvor  de  unge  piger  kan  findes og  mændene  søger  efter  dem.  

Læste  en  tråd  om  unge  piger ved banegården/butikscentret i Århus,  der  var  stor  interesse  i,  hvordan  disse  piger  kunne  kontaktes  og  pigerne  har  nok  ikke  været  meget  over  de  18 år.  

Nu er Eroguide jo altså ikke en landsdækkende kanal så jo det behøver vi nemlig lige præcis en som kanal5 til. Hele Danmarks befolkning over 18 år sidder jo ikke herinde og følger med. Og den udsendelse der netop er sendt på kanal5 med dokumentation kan man forholde sig til. Og fordi der også er efterlysninger og anmeldelser af helt unge piger herinde, så er det bare okay at PZ også er en klaptorsk... Nej selvfølgelig er det ikke det. Han er taget med hånden i marmeladekrukken og naturligvis er han i stand til at overtale unge piger til måske at gå længere end de evt ønsker. Han er jo betydelig ældre/mere livserfaren og har talegaverne i orden. Mange helt unge piger der kan lugte de penge vil bide på det ved han og benytter han sig af og oven i købet med store armbevægelser.

Så tak til Kanal5 for en kanon udsendelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 42 minutter siden:

Det gør mig ondt at se, hvordan mænd gladeligt betaler for at deltage i gangbangs med helt unge piger - og så uden kondom!! Hvad fanden tænker I på? 

Helt enig. Det er solidt journalistisk arbejde! 

Det er enormt beskæmmende at nogle mænd vil deltage i den slags. Jeg kan ikke være andet end flov på mit køns vegne. :shock::(

Del dette indlæg

Link til indlæg
LesterBurnham skrev, 1 time siden:

Føj for pokker hvor har jeg en dårlig smag i munden. 

TAK til Kanal 5 for at åbne mine øjne. Jeg har købt sex for sidste gang. FØJ

Nu har jeg desværre ikke set udseendelsen, men af ren nysgerrighed hvad er årsagen til at du nu ikke vil købe sex længere ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Babymom1 skrev, for 3 minutter siden:

Nu er Eroguide jo altså ikke en landsdækkende kanal så jo det behøver vi nemlig lige præcis en som kanal5 til. Hele Danmarks befolkning over 18 år sidder jo ikke herinde og følger med. Og den udsendelse der netop er sendt på kanal5 med dokumentation kan man forholde sig til. Og fordi der også er efterlysninger og anmeldelser af helt unge piger herinde, så er det bare okay at PZ også er en klaptorsk... Nej selvfølgelig er det ikke det. Han er taget med hånden i marmeladekrukken og naturligvis er han i stand til at overtale unge piger til måske at gå længere end de evt ønsker. Han er jo betydelig ældre/mere livserfaren og har talegaverne i orden. Mange helt unge piger der kan lugte de penge vil bide på det ved han og benytter han sig af og oven i købet med store armbevægelser.

Så tak til Kanal5 for en kanon udsendelse

Mit  indlæg  var  nu rettet  til  de  brugere  herinde  på  EG  og  ikke  til  hele  Danmarks  befolkning.   

Jeg  tvivler  stærkt  på  at  Per  laver  opsøgende arbejde  for  at  finde  uskyldige  unge  piger.  Det  er  højst  sandsynlig  piger  som  allerede  tilbyder  købesex inkl. SD. 

Ligelænge  der  ikke  er  tale  om  tvang  eller  trusler  kan  jeg  ikke  se at  han  er  værre  end  så  mange  andre.   Pigerne  søger  hurtige nemme  penge,  men  det  er  nu  deres  valg/beslutning  at  de  deltager  i  gb og  tilbyder  købesex . 

Det  fremgik  ikke  i udsendelsen at  Per  forsøgte  at  overtale/manipulere  den  nysgerrige  kvinde til  at  deltage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Programmet kan ses på Dplay: https://www.dplay.dk/programmer/kanal-5-afslrer
Man kan få et gratis 14 dages prøveabonnement til Dplay. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 16 minutter siden:

Mit  indlæg  var  nu rettet  til  de  brugere  herinde  på  EG  og  ikke  til  hele  Danmarks  befolkning.   

Jeg  tvivler  stærkt  på  at  Per  laver  opsøgende arbejde  for  at  finde  uskyldige  unge  piger.  Det  er  højst  sandsynlig  piger  som  allerede  tilbyder  købesex inkl. SD. 

Ligelænge  der  ikke  er  tale  om  tvang  eller  trusler  kan  jeg  ikke  se at  han  er  værre  end  så  mange  andre.   Pigerne  søger  hurtige nemme  penge,  men  det  er  nu  deres  valg/beslutning  at  de  deltager  i  gb og  tilbyder  købesex . 

Det  fremgik  ikke  i udsendelsen at  Per  forsøgte  at  overtale/manipulere  den  nysgerrige  kvinde til  at  deltage. 

Hvordan er manipulation og udnyttelse af helt unge piger ikke lige så slemt? 
Jeg forstår ærlig talt ikke dit ærinde. Det virker som om du er ude i et forsvar af svinet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Jeg syntes det er en god ide at du evt læser mit indlæg igen. Selvfølgelig er det opsøgende arbejde han laver, når han forsøger at rekruttere unge piger på bl.a SD. Han har et vigtigt mål og det er ikke kun at tjene penge, han ønsker at føle sig som en verdensmand og dyrke sit gudekompleks. En der kan leverer det forbudte, nemlig at adskellige mænd sammen kan have det til fælles at dyrke sex med purunge piger på samme tid. Og så oven i købet uden kondom. At dette også efterlyses og anmeldes herinde refærdigør da ikke at skide værre med hvad PZ gør for det gør andre også.

Derfor er man nødt til at forholde sig til fakta. Fakta er at, det nu er beviset, at han har gjort som han har gjort. Og det han har gjort er ikke lovligt. Det giver da ikke lovligt for mig at stjæle i et supermarked fordi min evt nabo gør det. Alt kan ikke stoppes men det der kan stoppes, skal da stoppes - derfor har vi love

For mig er det da tydeligt at se i udsendelsen, at PZ ikke bruger vold for at tvinge, men hvis du ikke kan høre at han manipulerer i udsendelsen ja så forstår jeg intet - han lover guld og grønne skove og taler i et væk, det er da manipulation i højeste gear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 29 minutter siden:

Det er ikke et forsøg på manipulation, når PZ fortæller journalisten, at hun kan tjene markant mere ved at tilbyde sex uden gummi og anal?

Det er heller ikke et forsøg på manipulation, når han har travlt med at fortælle, at pigerne lige lavede 14.000 hver - og det da var en særdeles god timeløn?

Og det er slet ikke et forsøg på manipulation, når han fortæller om piger, der har tjent over 50.000 i løbet af en weekend?

:(:shock::-o

Redigeret af LesterBurnham

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Babymom1 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg syntes det er en god ide at du evt læser mit indlæg igen. Selvfølgelig er det opsøgende arbejde han laver, når han forsøger at rekruttere unge piger på bl.a SD. Han har et vigtigt mål og det er ikke kun at tjene penge, han ønsker at føle sig som en verdensmand og dyrke sit gudekompleks. En der kan leverer det forbudte, nemlig at adskellige mænd sammen kan have det til fælles at dyrke sex med purunge piger på samme tid. Og så oven i købet uden kondom. At dette også efterlyses og anmeldes herinde refærdigør da ikke at skide værre med hvad PZ gør for det gør andre også.

Derfor er man nødt til at forholde sig til fakta. Fakta er at, det nu er beviset, at han har gjort som han har gjort. Og det han har gjort er ikke lovligt. Det giver da ikke lovligt for mig at stjæle i et supermarked fordi min evt nabo gør det. Alt kan ikke stoppes men det der kan stoppes, skal da stoppes - derfor har vi love

For mig er det da tydeligt at se i udsendelsen, at PZ ikke bruger vold for at tvinge, men hvis du ikke kan høre at han manipulerer i udsendelsen ja så forstår jeg intet - han lover guld og grønne skove og taler i et væk, det er da manipulation i højeste gear

Hvad  laver  purunge  piger/kvinder  på  SD? De  har  taget  et  aktivt  valg  ved  at  oprette  en  profil  på  det forum  - og  ja  for  at  tjene  "hurtige  nemme" penge  eller  få  den  rigtige  mærketaske.  SD  er  i min  optik  også  prostitution og  er  ikke  mindre  uskyldigt  end  gadeluderen (undskyld  mit  udtryk). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
LesterBurnham skrev, for 7 minutter siden:

Det er ikke et forsøg på manipulation, når PZ fortæller journalisten, at hun kan tjene markant mere ved at tilbyde sex uden gummi og anal?

Det er heller ikke et forsøg på manipulation, når han har travlt med at fortælle, at pigerne lige lavede 14.000 hver - og det da var en særdeles god timeløn?

Og det er slet ikke et forsøg på manipulation, når han fortæller om piger, der i løbet af en weekend, har tjent over 50.000?

Prøv  at  tjekke  de  første  10 annoncer på  AL,  om der  ikke  er ekstra   tillæg  for  anal, tillæg  ved  ubeskyttet  sex  osv.  Det  er  da  klart  at  jo  mere  der  tilbydes  jo  mere  kan  der  tjenes.  Det  er  næppe  Per  der  er  kommet  på  den  ide. 

Det  som  Per  foretager  sig  forekommer  rigtig  mange  steder  - han  er ikke  den  eneste  "bad guy" i dette  univers  med  købesex.

Jeg  søgte  for  nyligt  en  til  at  hjælpe  mig  med  et  set-up.  Jeg  skulle  betale  1400 kr  for  at  låne  et  værelse  hos  ham for  en  dag  og  efterfølgende  400 kr  per  kunde  jeg  havde  besøg  af.  Jeg takkede  selvfølgelig  pænt  nej tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Hvad  laver  purunge  piger/kvinder  på  SD? De  har  taget  et  aktivt  valg  ved  at  oprette  en  profil  på  det forum  - og  ja  for  at  tjene  "hurtige  nemme" penge  eller  få  den  rigtige  mærketaske.  SD  er  i min  optik  også  prostitution og  er  ikke  mindre  uskyldigt  end  gadeluderen (undskyld  mit  udtryk). 

Du mener "mere uskyldigt".

Det er usmart at sige at al salg af sex er det samme. Selvfølgelig er det ikke det, og det ved du helt sikkert også. Du indtager bare et ledigt standpunkt, fordi du er provokeret af det hykleri, du synes det er, at sexkunder er forargede i denne sag, både fordi de er sexkunder og fordi Per Z kun får den pressedækning fordi han er politiker - slet ikke fordi han er en af de værste røvhuller derude.

Jeg kan sagtens følge dig, men lad være med at falde ned på det vrøvlede niveau.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved da ikke hvad purunge piger laver på SD. Ja de helt unge har taget et aktivt valg og et naivt valg og det er jeg ked af på deres vegne. Jeg traf ikke ligeså gode valg da jeg var 18 år som jeg gør nu og det tror jeg heller ikke du gjorde. Derfor er det os, der har meget mere livserfaring, der skal hjælpe og guide disse unge mennesker og DET er netop det PZ ved. Derfor udnytter han helt unge puger, da han har det mere livserfaring til at snører dem, da de naturligvis kun har livserfaring som helt unge piger nu engang har.

Jeg syntes det ville klæde dig af vise de unge piger noget omsorg og sympati istedet for at forsvare PZ fordi han bare gør som enkelte andre også gør

En helt ung pige behøver ikke at ligge som hun har redt - hun kan ved hjælp af andre med mere erfaring og hjælp komme til at ligge helt anderledes og det er vores altså samfundetsopgave at hjælpe hende med det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Prøv  at  tjekke  de  første  10 annoncer på  AL,  om der  ikke  er ekstra   tillæg  for  anal, tillæg  ved  ubeskyttet  sex  osv.  Det  er  da  klart  at  jo  mere  der  tilbydes  jo  mere  kan  der  tjenes.  Det  er  næppe  Per  der  er  kommet  på  den  ide. 

Det  som  Per  foretager  sig  forekommer  rigtig  mange  steder  - han  er ikke  den  eneste  "bad guy" i dette  univers  med  købesex.

Jeg  søgte  for  nyligt  en  til  at  hjælpe  mig  med  et  set-up.  Jeg  skulle  betale  1400 kr  for  at  låne  et  værelse  hos  ham for  en  dag  og  efterfølgende  400 kr  per  kunde  jeg  havde  besøg  af.  Jeg takkede  selvfølgelig  pænt  nej tak. 

Prøver lige for sidste gang - fordi det foregår, som du skriver, mange andre steder, så retfærdiggør det da ikke hvad PZ gør. Og det er PZ den udsendelse på kanal5 handler om. Jeg er ikke mindre begavet og har forstået PZ ikke er den eneste, der foretager sig hvad han foretager sig MEN derfor er det stadig ikke okay

Redigeret af Babymom1

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 43 minutter siden:

Nu har jeg desværre ikke set udseendelsen, men af ren nysgerrighed hvad er årsagen til at du nu ikke vil købe sex længere ?

Det er ikke på grund af et klip i udsendelsen - selvom den korte samtale, mellem journalisten og en af de unge piger, var hjerteskærende. 

Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Det er fuldstændig irrelevant om PZ er den eneste. Det er ganske fint dokumenteret, at han er et usympatisk og manipulerende røvhul, der udnytter helt unge kvinder. 

Du forhold dig slet ikke til mine spørgsmål. Hvorfor tror du at PZ fortæller journalisten om kvinder, der tjener over 50.000 på nogle få timers arbejde i løbet af en weekend?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Nemtøs skrev, for 25 minutter siden:

Vil give dig ret i dit skriv. 

I udsendelsen er 2 piger 18 og 20 år, hvilket gør det lovligt at ha sex med dem i de afskygninger der for den dag, er aftalt. 

De 2 piger får penge når de er færdige med "jobbet", Per betaler, af de penge, som han i videoen modtager fra de deltagende mænd, minus Pers 20 %. Per ligger hus til og står for alle aftaler mellem pigerne og mændene, inden GB. 

Det er er ulovligt at "holde bordel",  det er ulovligt at tjene penge på bordeldrift. Per er i maj 2019 dømt for rufferi (73 GB). Han forsætter 14 dage efter dommen med det samme setup. 

Endvidere, lejer han sit hus ud i weekender til op til 2 piger i hvert sit værelse og ligger ikke skjul på, at de kan lave 30-40 tusinde sådan en weekend. For den aftale, tager han også 20 %, hvilket også er ulovligt 

Det hele er veldokumentet med video, også hvor han tager mod penge og fortæller han snyder Skat. 

Da han så bliver konfronteret i tlf med optagelserne, nægter han fuldstændig og fortæller det er 2 år siden han har lavet det, hvilket er løgn. 

Manden må fejle et eller andet, leve i 2 verdener. 

Nå, men han, når de finder ham, afhøres og sigtes nok en gang. De 6 mdr betinget fra maj, udløser 6 mdr ubetinget, da løbetiden er 2 år + en ny dom for rufferi, som ikke bliver betinget. 

Skat vil også se nogle penge, han kan selv fortælle, eller de skønner. 

Strafferammen for rufferi er Max 4 år, det er der aldrig nogen der er idømt. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Du mener "mere uskyldigt".

Det er usmart at sige at al salg af sex er det samme. Selvfølgelig er det ikke det, og det ved du helt sikkert også. Du indtager bare et ledigt standpunkt, fordi du er provokeret af det hykleri, du synes det er, at sexkunder er forargede i denne sag, både fordi de er sexkunder og fordi Per Z kun får den pressedækning fordi han er er politiker - slet ikke fordi han er en af de værste røvhuller derude.

Jeg kan sagtens følge dig, men lad være med at falde ned på det vrøvlede niveau.

Tak  for  dit  indlæg. 

Jeg  har  ingen  særlig  grund  til  at  beskytte  Per,  men  ja  jeg  bliver  voldsom  provokeret  af  den  dobbelt moral  som  er  herinde, og  den  hetzs der  køres  mod  en  tidligere  politiker.    Der  findes  så  meget l... og  jeg  krummer  tæer  når  jeg  læser  anmeldelser  hvor  mænd  gennemfører  samleje  med  piger  der  er  20-30 år  yngre  end  dem  selv  og  de  beskriver  at  pigen  ikke  var  oplagt,  men  dejlig  stram, eller mænd  der  gang  på gang  besøger  påvirket  piger  eller piger  hvor  der  er  bagmænd  som  snupper  indtjeningen.  Hvorfor  accepteres  dette  stillesigende, men  en  tidligere  politiker dømmes  som  et  dumt  svin.  Der  er  en  populær  tråd  under  Fyn  med  gadeludere, hvor  man  nærmest  kan  høre  mændene  give  high-five  når  de  har  fået  en  sutter  til 150 kr.  

Jeg  går  ind  for  at  lovgivningen  overholdes,  bare  for  at  fastslå  mit  synspunkt. 

Jeg  afskyr  denne  form  for  dobbelt moral  og  får  nok  hug  for  mit  indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Tak  for  dit  indlæg. 

Jeg  har  ingen  særlig  grund  til  at  beskytte  Per,  men  ja  jeg  bliver  voldsom  provokeret  af  den  dobbelt moral  som  er  herinde, og  den  hetzs der  køres  mod  en  tidligere  politiker.    Der  findes  så  meget l... og  jeg  krummer  tæer  når  jeg  læser  anmeldelser  hvor  mænd  gennemfører  samleje  med  piger  der  er  20-30 år  yngre  end  dem  selv  og  de  beskriver  at  pigen  ikke  var  oplagt,  men  dejlig  stram, eller mænd  der  gang  på gang  besøger  påvirket  piger  eller piger  hvor  der  er  bagmænd  som  snupper  indtjeningen.  Hvorfor  accepteres  dette  stillesigende, men  en  tidligere  politiker dømmes  som  et  dumt  svin.  Der  er  en  populær  tråd  under  Fyn  med  gadeludere, hvor  man  nærmest  kan  høre  mændene  give  high-five  når  de  har  fået  en  sutter  til 150 kr.  

Jeg  går  ind  for  at  lovgivningen  overholdes,  bare  for  at  fastslå  mit  synspunkt. 

Jeg  afskyr  denne  form  for  dobbelt moral  og  får  nok  hug  for  mit  indlæg. 

Det er nu yderst sjældent jeg giver folk hug tja så at sige aldrig men du får et lille hug af mig fordi du kun svare på de indlæg du bliver citeret i som du ønsker at svare på. De indlæg du ikke svarer på hvor du bliver citeret, ja dem ønsker du så ikke at svare på - det undre mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Babymom1 skrev, for 1 minut siden:

Det er nu yderst sjældent jeg giver folk hug tja så at sige aldrig men du får et lille hug af mig fordi du kun svare på de indlæg du bliver citeret i som du ønsker at svare på. De indlæg du ikke svarer på hvor du bliver citeret, ja dem ønsker du så ikke at svare på - det undre mig

Selvfølgelig svarer  jeg  kun  på de  indlæg som  jeg  ønsker  at  svare  på/som  jeg  finder  relevante. 

Alt  andet  vil  være  et  overgreb  på  mig.

Jeg  forsøger  at  gå  efter  bolden  i  stedet  for  manden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 20 minutter siden:

Selvfølgelig svarer  jeg  kun  på de  indlæg som  jeg  ønsker  at  svare  på/som  jeg  finder  relevante. 

Alt  andet  vil  være  et  overgreb  på  mig.

Jeg  forsøger  at  gå  efter  bolden  i  stedet  for  manden.  

Ja nu er der så noget der yderligere undre mig - denne tråd blev startet på et link om manden og endda en specifik mand nemlig PZ hverken om bolden, SD, gadeludere eller om dig hmmm du har da fået tvistet tråden betydeligt kan jeg konstatere. Men ser ingen grund til at du svarer på mine indlæg til dig, da jeg jo nødig ligefrem skulle risikere at blive anmeldt for overgreb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Nemtøs skrev, for 57 minutter siden:

Der  er  en  populær  tråd  under  Fyn  med  gadeludere, hvor  man  nærmest  kan  høre  mændene  give  high-five  når  de  har  fået  en  sutter  til 150 kr.  

Lige dette bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere på  og tilslutte mig. For den tråd har jeg også læst - indtil jeg ikke kunne holde ud at læse mere . Det  er noget af det mest beskæmmende jeg nogensinde har læst. Jeg var så provokeret og så ked af at der findes sådanne mennesker i Danmark at jeg  overvejede alvorligt at melde mig helt ud af eroguide. For tanken om at være medlem på et site ( eroguide )  der husede så usle mennesker med så destruktivt og hadefuldt et kvindesyn var næsten for ubærligt. Men jeg blev ( på eroguide ) og valgte at lukke øjnene og prøve at glemme hvad jeg havde læst i den tråd, men nu hvor den bliver bragt op bliver jeg lige nødt til at lufte min harme. Det måtte simpelthen ud. Den tråd er en skændsel . Så ja der er meget dobbeltmoral herinde.  .

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Lige dette bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere på  og tilslutte mig. For den tråd har jeg også læst - indtil jeg ikke kunne holde ud at læse mere . Det  er noget af det mest beskæmmende jeg nogensinde har læst. Jeg var så provokeret og så ked af at der findes sådanne mennesker i Danmark og jeg overvejede alvorligt at melde mig helt ud af eroguide for tanken om at være medlem på et site ( eroguide )  der husede så usle mennesker med så destruktivt og hadefuldt et menneskesyn var næsten for ubærligt. men jeg blev ( på eroguide ) og valgte at lukke øjnene og prøve at glemme hvad jeg læste i den tråd men nu hvor den bliver bragt op bliver jeg lige nødt til at lufte min harme. Så ja der er meget dobbeltmoral herinde.  .

Kære  Lady  C 

Det  var  bestemt  ikke  for  at  genvække  din  harme. 

Bare  ordet  sutter,  er  i sig  selv  nedladende. 

Når  det  er sagt  leger  jeg  selv  med  ord,  og  bruger  ord  som  luder, luderso  om  mig  selv.. Det  er  leg  med  ord  - de   mænd  som  har  en  grundlæggende  respekt  for  mig  som menneske nyder  jeg  den  verbale  ordleg  med.   Men  mænd  som  skal  tømmes  og  ligemeget hvem  det  er, bare  det  er  billigt  undgår  jeg.  Den  type  af  mænd som udnytter  svage kvinder  som  er tvunget  ud i gadeprostitution, kvinder som  er handlet og  kvinder  i misbrug  er slemt og  moralsk  forkert 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...