Hop til indhold
Gæst

Arrangerer gangbangs i sit eget soveværelse.

Recommended Posts

Connoisseur skrev, for 31 minutter siden:

Der er bred enighed i samfundet om, at en person på 18 år er voksen og udviklet nok til at kunne idømmes lovens strengeste staf, nemlig fængsel på livstid. Endvidere er der forvaring på ubestemt tid. Det kan i princippet være livsvarigt. Og der er 18 årige, der er idømt forvaring på ubestemt tid.

Samfundet forventer, at en 18 årig er i stand til at fungere i samfundet på en fornuftig måde. Når man er pålagt alle pligterne, har man også alle rettighederne.

Nu er der så nogle der mener, at 18 årige skal have en særlig beskyttelse, fordi de ikke er fuld udviklet eller let kan manipuleres osv., men samfundet har nu bare, ud fra en omhyggelig afvejning, fastsat en grænse på 18 år.

Rejsenetværk skrev, for 17 minutter siden:

Man er myndig juridisk, med ens rettigheder og pligter, herunder muligheden for at træffe valg i en ung alder, som man muligvis ikke ville træffe senere i livet.

Du kan vælge at gå i krig for Danmark som 18 årig, men jeg tror færre ville træffe valget hvis grænsen blev sat ved 25 år i stedet.

MickeyM skrev, for 14 minutter siden:

Straffeloven §224 handler ikke om, om du er myndig eller ej, den handler om, om du er over 18 - Det er et tal.

Jeg kan lovligt købe øl, hvis jeg er over 16 år - Det er et tal.

- Jeg siger bare, at vi burde ændre det tal, der står i §224. Man burde ikke lovligt kunne købe sex af en 18-årig!

Vi er kommet et stykke væk fra ham der Peter, men er stødt ind i en af mine små kæpheste - lavalder, sådan helt generelt. Min holdning er jo nok at vi kun har brug for en enkelt lavalder, der så helt skarpt skulle skille barn fra voksen. Og jeg snakker både kørekort, stemmeret, strafegnethed, seksualitet osv. Pligter og rettigheder bør følges ad, og helheden bør ikke ligge under for specialtilfældene.

Er der kød nok på det her til en ny tråd, for jeg føler at den her løber lidt af sporet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Det er bare sådan, at samfundet kan ikke med lovgivning pakke alle ind i vat. 

Helt enig, men samfundet skal jo sætte en grænse? 

Det kan godt være at du har køreegenskaber og en bil der forsvarligt  kan krydse Fyn med 180 km/t - men vi bliver vel nød til at have en hastighedsbegrænsning som gælder for os alle?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
MickeyM skrev, for 4 minutter siden:

Helt enig, men samfundet skal jo sætte en grænse? 

Det kan godt være at du har køreegenskaber og en bil der forsvarligt  kan krydse Fyn med 180 km/t - men vi bliver vel nød til at have en hastighedsbegrænsning som gælder for os alle?

Ja, det er faktisk også det jeg skriver - og at man må accepterer at en lille procentdel ikke passer til disse grænser. Det må vi andre bare leve med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Socialdemokratiet er helt væk når det gælder prostitution. Enten forstår de ikke hvordan tingene hænger sammen eller også vil de bare ikke indrømme at de forstår det, fordi de ikke kan lide det. De vil også kun sætte prisen på cigaretter op til latterlige 50 kr. Det er jo efterhånden helt håbløst at finde nogen at stemme på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 timer siden:

Så hvis alle synes det med alderen er et problem er man jo nødt til at indføre en mindste alder, og som sagt det bliver svært.

Ikke nødvendigvis. Det kan måske landes som et kompromis mellem dem der vil et totalt forbud og dem der ønsker mere ordnede forhold på lovgivningsområdet. Men du har ret i, at når vi ikke har mange andre minimumsaldergrænser over 18, så er det nok ikke let.

Connoisseur skrev, for 10 timer siden:

samfundet har nu bare, ud fra en omhyggelig afvejning, fastsat en grænse på 18 år.

Men, de kan jo ikke køre bil på forsvarlig vis

Nu må man jo køre bil som 17-årig (dog ikke alene).

Det er rigtigt, at det er en grænse der går igen i mange paragraffer, men det er ikke rigtigt at der er nogen logik i at netop den grænse bruges så hyppigt. Tværtimod at det er udtryk for en omhyggelig afvejning tyder alt på, at det er en let løsning at genbruge netop den aldersgrænse, fordi alle kender den.

Rejsenetværk skrev, for 10 timer siden:

Du kan vælge at gå i krig for Danmark som 18 årig,

Og man kan teoretisk blive sendt i krig som endnu yngre ... Men i begge tilfælde er der nogen overordnede, der tager stilling til om du får lov.

Rejsenetværk skrev, for 10 timer siden:

jeg tror færre ville træffe valget hvis grænsen blev sat ved 25 år i stedet.

Gennemsnitsalderen for udsendte er omkring 28 år, så hvad du tror er irrelevant her.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Niceboner
Bebop skrev, for 18 timer siden:

Kun hvis der er noget alvorligt galt med de 50-30-årige. Og så siger det ikke meget om den 18-årige.

Som beskrevet af Lester kan man ikke ignorere en hjerne, der ikke er færdigudviklet. Begavelsen kan være høj, men de fleste beslutninger, herunder dem der handler om sex og penge, træffes på alt andet end et rationelt grundlag - og det er så ekstra udpræget i den aldersgruppe.

Man kan sagtens finde ældre mennesker i luksusfælden-segmentet med kviklån op over begge ører, men det er trods alt ikke mange i gruppen af midaldrende, og hvis man følger byder en, så er der som regel noget med begavelsen eller personlighedskarakteren, der halter.

Så er der åbenbart mange midaldrende, som der er noget alvorligt galt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loser skrev, den 1.11.2019 at 18:03:

Så hvor gammel skal man være for at sælge hhv. købe sex? Jeg er ikke selv til unge piger, men jeg synes da det er lidt svært at sætte et tal på, da man som allerede nævnt i andre indlæg møder personer der er meget modne hhv. umodne i forhold til deres alder, så voksen er jo et vidt begreb. :)

Er det autorisation vi skal ud i, hvor man f.eks. skal igennem psykolog, læg og politi inden man får lov til at sælge/købe sex? Og nej, det er ikke noget jeg forventer har gang på jord.

Myndighederne har set på sagen, og vejet alt op mod hinanden. De er nået frem til at en pige 18 år eller derover fint evner at sælge sex. En pige på 17 år eller derunder er for ung til at træffe den beslutning og det er derfor ulovligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Myndighederne har set på sagen, og vejet alt op mod hinanden. De er nået frem til at en pige 18 år eller derover fint evner at sælge sex.

Så skal vi have nogle nye myndigheder. Revolte nu!

- Helt ærligt, 99 ud af 100 18-årige kan altså ikke overskue og forstå branchen. 18 år, det er sgu for tideligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 20 minutter siden:

Så skal vi have nogle nye myndigheder. Revolte nu!

- Helt ærligt, 99 ud af 100 18-årige kan altså ikke overskue og forstå branchen. 18 år, det er sgu for tideligt.

Men de kan godt forstå, hvordan man fører en bil eller en mc med flere hundrede heste, for slet ikke at tale om hvordan demokratiet fungerer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Men de kan godt forstå, hvordan man fører en bil eller en mc med flere hundrede heste, for slet ikke at tale om hvordan demokratiet fungerer?

Formentlig ikke, men det kan have langt større personlige konsekvenser at begynde at sælge sex som 18-årig, end at sætte sit kryds "forkert" til sit første folketingsvalg...

(Og for min skyld kan vi sagtens indføre en lov, hvor der et max på hvor mange heste man må føre i så ung en alder. Vi har det jo til dels allerede: Jeg må ikke køre lastbil, det står i mit kørekort. Personer under 21 år må ikke føre køretøjer som har over 100 heste - det er jo simpelt, og ville sikkert redde lidt menneskeliv også)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Onslow skrev, for 13 minutter siden:

Det er meget muligt at der er andet de også er for unge til. Men nu er det altså prostitutions branchen og teen agere vi snakker om her. Ikke køretøjer eller demokrati. Synes du personligt at en teen ager hører til i den branche? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

Det er meget muligt at der er andet de også er for unge til. Men nu er det altså prostitutions branchen og teen agere vi snakker om her. Ikke køretøjer eller demokrati. Synes du personligt at en teen ager hører til i den branche? 

Tja, hvis det unge menneske frivilligt har truffet det valg, så ja, hvis ikke, så hører ingen til i denne branche.

Man kan nu engang ikke erklære folk myndige og så dog ikke, hvis det drejer sig om seksualmoral!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Tja, hvis det unge menneske frivilligt har truffet det valg, så ja, hvis ikke, så hører ingen til i denne branche.

Man kan nu engang ikke erklære folk myndige og så dog ikke, hvis det drejer sig om seksualmoral!

Jeg spurgte til din personlige holdning - ikke lovgivningen. Den kender jeg godt. Men som jeg forstår dit svar så mener du altså at en 18 årig teenager hører til i prostitutions branchen 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Man kan nu engang ikke erklære folk myndige og så dog ikke...

Men @Onslow, vi lovgiver jo ikke efter om man er myndig eller ej, vi lovgiver efter "et tal" - Jeg kan sgu ikke modtage folkepension blot fordi jeg er myndig og jeg kan ikke blive optaget i jægerkorpset blot fordi jeg er myndig. Status som myndig giver mig ikke ret til alt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 22 minutter siden:

Men @Onslow, vi lovgiver jo ikke efter om man er myndig eller ej, vi lovgiver efter "et tal" - Jeg kan sgu ikke modtage folkepension blot fordi jeg er myndig og jeg kan ikke blive optaget i jægerkorpset blot fordi jeg er myndig. Status som myndig giver mig ikke ret til alt.. 

Hej @MickeyM

Men du, kan søge folkepension. Og du, kan søge ind til optagelsesprøve ved Jægerkorpset. Ikke sikkert du, du får folkepension. Ej heller sikkert du, kommer til optagelsesprøve. Men det, er din grundlovssikrede ret, at søge. Så i realiteten. Når du fylder 18 år. Får du flere rettigheder end da du, var 17. 

Lady C skrev, for 44 minutter siden:

Jeg spurgte til din personlige holdning - ikke lovgivningen. Den kender jeg godt. Men som jeg forstår dit svar så mener du altså at en 18 årig teenager hører til i prostitutions branchen 

Hej @Lady C

Jeg synes bestemt også. Der er grund til bekymring og handling når en ung pige anvender sin seksualitet som middel til at opnå noget, som ikke udspringer af den unges seksuelle behov, eksempelvis i form af kontant betaling eller andre ikke seksuelle modydelser såsom gaver, tryghed og omsorg. Nen, hvordan skal vi så undgå det. Der, skal lovgivningen vel indover. Om en 18 årig er mere umoden end en på 19-20-21 år. Synes jeg er svær. Ja en 18 årig. Er stadig en teenager. Men stadig myndig. Branchen må også indover, at sige nej, hvis en 18 årig henvender sig. Og er den, klar på det? Der, er en masse spørgsmål. Som, kan være svære at besvare.

Kan dog klart sige, at det ville være mærkeligt for mig at være sammen med en på 18 år. Da, hun i realiteten, kunne være min datter. Jeg synes også. Det ville være forkert af mig at søge efter en purung på SD fx. Men ser man på SD, er der godt nok mange på 18 år. Så må gå udfra der er kunder nok til den målgruppe desværre. 

Godnat når jeres tid kommer.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Jeg er nysgerrig på hvornår I piger, der er her på sitet egentligt begyndte med at sælge sex. Var der nogen af jer der var 18/19 årige? Hvis ja, ville det for jer så have gjort nogen forskel om nogle/samfundet havde sagt "Nej, vent til du bliver 21"? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 3 timer siden:

Myndighederne har set på sagen, og vejet alt op mod hinanden.

Hvad ved du da om den proces?

Nu er det ikke myndigheder, der vedtager love, men politikere. Straffelovrådets gennemgang påpeger at et generelt forbud nok vil have flere skadevirkninger end det vil gøre gavn. De vurderede dog ikke en hævet lavalder, mens en sænket ville være umulig pga internationale aftaler. Deres rationale var ellers, at det er tricky at kriminalisere en handling, som er lovlig, når der ikke er penge mellem parterne, selvom det jo altså er tilfældet for sex med en 15-17 årig.

Grænsen 18 er altså tilfældig og har intet at gøre med den øvrige myndighedsalder. Så vær søde at droppe det spor.

Mht køretøjer har vi skam i dag forbud gældende for MC. Der er tre forskellige kategorier, og man skal være 20 før man kan tage kort til en mellemstor, og 24 før man kan tage kort til en stor. Så også på det punkt er argumenterne forfejlede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loser skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er nysgerrig på hvornår I piger, der er her på sitet egentligt begyndte med at sælge sex. Var der nogen af jer der var 18/19 årige? Hvis ja, ville det for jer så have gjort nogen forskel om nogle/samfundet havde sagt "Nej, vent til du bliver 21"?

Godt spørgsmål.

Det kunne også være fedt at høre svaret fra nogle som ikke er på sitet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
LesterBurnham skrev, den 1.11.2019 at 11:47:

Beslutningstagning og impulskontrol er ikke færdigudviklet før start- til midt-tyverne. Derfor er teenagere og personer i start-20'erne mere tidlige til midten af 20'erne. Altså er man i teenageårene og de tidligere tyvere mindre psykosocialt moden - og det betyder blandt andet at man har en tendens til at:

- søge spænding og have en højrisikoadfærd
- tage impulsbeslutninger
- fokusere på kortsigtede gevinster
- være mere modtagelig for gruppepres og manipulation
- har svært ved at forudse konsekvenserne af personlige valg

Til gengæld har man sværere ved at lære af sine fejl jo ældre man bliver. Det har at gøre med at hjernens plasticitet, evnen til at omforme sig selv, er dalende efter 20-års alderen. For at være moden når man når længere i livet skal man altså have gjort sig sine erfaringer i ungdommen - senere har de ikke den samme effekt. Når vi sætter aldersgrænser gør vi "tidsvinduet" for at gøre sig nogen nyttige erfaringer smallere. Jeg tror bare ikke vejen frem er at sætte flere restriktioner end vi allerede har.

Onslow skrev, for 1 time siden:

Og har i 3 år kunnet blive straffet for brud på love skabt af mennesker de ikke har kunnet stemme på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Når vi sætter aldersgrænser gør vi "tidsvinduet" for at gøre sig nogen nyttige erfaringer smallere.

Du forudsætter at alle fejls nytteværdi overstiger deres skadeværdi. Det er ret tvivlsomt i dette tilfælde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loser skrev, for 9 timer siden:

Jeg var en gammel krage på 35 da jeg begyndte. Så ganske velovervejet.

Da jeg var 18-19 år var jeg på ingen måde klar på at kunne takle de problemer dette erhverv har at byde på .

Jeg mener personligt at det burde være ulovligt at sælge sex før man er fyldt 25. Så er chancen for at pigerne startet med de rette forudsætninger og ikke kun hurtig penge og en mulig psykose sener i livet.

Dette erhverv er bare ikke det rette sted for alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 11 timer siden:

Men de kan godt forstå, hvordan man fører en bil eller en mc med flere hundrede heste,

En 18 årig kan kun få kørekort til MC med max 125 ccm og 15 hk  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har observeret at de fleste mænd foretrækker en moden kvinde til Gb. En ansvarlig Gb-arrangør bør sikre sig at hans dame er fyldt 18 år og at hun forstår konceptet selvom de er 18 og mere. Samt at damerne bestemmer hvordan deres gb skal afvikles. Almindeligvis afvikles et gb stille og rolig. En gb-arrangør må ikke drive det som erhverv og tage % af deltager gebyret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jegvar på ingen måde klar til at træde ind i sådan en branche som den her da jeg kun var 18 år. Jeg  havde på ingen måder de kompetencer der skal til for at takle en eventuel situation med en manipulerende og ubehagelig kunde.  Eller gennemskue manipulation. Jeg ville aldrig kunne sætte de grænser og være tydelig i min grænsesætning som teen-ager .  Min naivitet og min godtroenhed dengang ville helt sikkert blive udnyttet . Med psykiske ar efterfølgende. Og jeg var en meget gennemsnitlig teenager .   Ser jeg på 18 årige idag - ja så ligner de jo de rene børn. For mig at se grænser det til det pædofile hvis man som ældre sexkunde ønsker sex med en 18 årige. Jeg ved godt at det er man ikke i lovgivningens forstand. Men det er sådan JEG ser det. Og derfor er det så svært for mig at have en respektfuld dialog med granvoksne  mennesker der bekender sig til sex med et - for mig - ikkevoksen individ på 18 eller 19 år.    

Jeg har endvidere selv børn i den alder - kun drenge .  De har deres yndige piger på samme alder med hjemme ofte.  Det virker så naturligt sundt og rigtigt . Det er naturens gang at de skal have deres første sexuelle erfaringer  med en jævnaldrende - en ligeværdig.  Ingen halvgammel mand  eller kvinde bør gå ind og forstyrre naturens naturlige gang og ødelægge noget fint og rent.

Og derfor skal voksne mænd ( og kvinder ) holde fingrene fra en teen-ager. Punktum.

Jeg er fuldt ud enig med @Frodige Ida  vedr. alder. Man bør være 25 år før man går ind i den her branche. Det er nok ikke sandsynligt at lovgivningen laves om til en grænse på 25 for salg af sex. og dog - kommer der nok fokus på det i medierne kan det godt være det alligevel er sandsynligt - eller de rette politikere .  En der brænder for det her emne. 

Men jeg mener helt sikkert det vil være realistisk at den blev ændret til at man skal være ude af teenage alderen før man må sælge sex. Og så skal det forbydes at købe sex af unge under 20 år. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...