Hop til indhold
Gæst

Arrangerer gangbangs i sit eget soveværelse.

Recommended Posts

Lady C skrev, for 2 timer siden:

Jeg er fuldt ud enig med @Frodige Ida  vedr. alder. Man bør være 25 år før man går ind i den her branche. Det er nok ikke sandsynligt at lovgivningen laves om til en grænse på 25 for salg af sex. og dog - kommer der nok fokus på det i medierne kan det godt være det alligevel er sandsynligt - eller de rette politikere .  En der brænder for det her emne. 

I en ideel verden, ja, men de skal selv træffe den beslutning.

Twintowers.gif.a167289ec3cf59ae41c58ea9e54b6f88.gif

Og undskyld mig, kære mennesker, men det virker lidt som.:

"Når Fanden bliver gammel, går han i kloster!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

@Onslow : Klarsyn kommer med alderen 

Hos nogle...... ;)

Fint nok, jeg tror bare, at du misforstår mine intentioner.

I den perfekte verden taber vi ikke nogen på gulvet, men verden er jo ikke perfekt, vel?

Og når jeg skriver, som jeg gør, så er det ikke fordi, jeg bifalder, at nogle ryger af livets karrusel, men fordi jeg har det forbandet svært med, at nogle vil bestemme, hvad der er bedst for andre!

Nu er det en forsvindende lille del af teenagepiger, der ender i prostitution, men jeg har en grum mistanke om, at deltagere i de irrealityshows, der dagligt løber over skærmen, er stærkt overrepræsenterede, og den slags er der jo ingen regler for, uanset hvor obskurt koncepterne måtte forekomme for normalt begavede voksne mennesker.

Redigeret af Onslow
Sålfjel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Nu er det en forsvindende lille del af teenagepiger, der ender i prostitution

Hvornår har du sidst tjekket annoncerne herinde og på div sexsider?

Der er et flertal af purunge piger der annoncer der så den med en forsvindende lille del holder altså ikke. ;)

Jeg er nu ikke ude på at ville bestemme hvad andre gør og ikke gør,  men syntes det er synd for dem der får psykiske følger at at have gjort noget som de måske ikke var eller egner sig til. Derfor syntes jeg det kunne være godt at alderen for salg af sex hoppede lidt opad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 timer siden:

at nogle vil bestemme, hvad der er bedst for andre!

Det er jo også det du vil. Du mener bare at det er bedst de selv beslutter, når de har passeret en tilfældig fødselsdag. Eller skal de bestemme selv fra spædbarnsalderen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 28 minutter siden:

Det er jo også det du vil. Du mener bare at det er bedst de selv beslutter, når de har passeret en tilfældig fødselsdag. Eller skal de bestemme selv fra spædbarnsalderen?

Sikke noget vrøvl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 8 timer siden:

Hvornår har du sidst tjekket annoncerne herinde og på div sexsider?

Der er et flertal af purunge piger der annoncer der så den med en forsvindende lille del holder altså ikke. 

Selvom der er et flertal af purunge piger, der vælger at annoncere på Annoncelight (eller på Sugardating.dk) er det procentvis stadig en forsvindende lille del af alle unge piger ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 57 minutter siden:

Selvom der er et flertal af purunge piger, der vælger at annoncere på Annoncelight (eller på Sugardating.dk) er det procentvis stadig en forsvindende lille del af alle unge piger ;-)

jo, men det handler ikke om procenter, det handler om det enkelte menneske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 13 timer siden:

Sikke noget vrøvl.

Næ, det er derimod dig, der har vrøvlet i tråden, fordi du troede, at 18 er en universel myndighedsalder.

Nu er lavalderen for sex imidlertid 15, så bær forældre ikke måtte sælge sex med deres børn i den alder?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 10 timer siden:

jo, men det handler ikke om procenter, det handler om det enkelte menneske.

Du tror åbenbart ikke på statistik, du ikke selv har forfalsket ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Næ, det er derimod dig, der har vrøvlet i tråden, fordi du troede, at 18 er en universel myndighedsalder.

Nu er lavalderen for sex imidlertid 15, så bær forældre ikke måtte sælge sex med deres børn i den alder?

Dit indlæg er irrelevant, her pådutter du mig noget, jeg aldrig har givet udtryk for, dejligt bekvemt, ikke?

Min holdning er noget så simpelt, som at når man lovgivningsmæssigt har en myndighedsalder, så gælder den på trods af visse debattørers moralske kvababbelser!

Du og andre kan for min skyld frekventere prostituerede på 60+ eller hvad din moral måtte tillade, men lad være med at sætte moralske regler op for andre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Der burde være en "moralsk regl" om at man ikke må besøge en GP der er yngre end ens børn.

Den regel havde du nok ikke helt gennemtænkt.   En købere har faktisk børn på + 35.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
MickeyM skrev, den 2.11.2019 at 22:02:

Så skal vi have nogle nye myndigheder. Revolte nu!

- Helt ærligt, 99 ud af 100 18-årige kan altså ikke overskue og forstå branchen. 18 år, det er sgu for tideligt.

@MickeyM helt enig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Frodige Ida skrev, den 3.11.2019 at 09:20:

Jeg var en gammel krage på 35 da jeg begyndte. Så ganske velovervejet.

Da jeg var 18-19 år var jeg på ingen måde klar på at kunne takle de problemer dette erhverv har at byde på .

Jeg mener personligt at det burde være ulovligt at sælge sex før man er fyldt 25. Så er chancen for at pigerne startet med de rette forudsætninger og ikke kun hurtig penge og en mulig psykose sener i livet.

Dette erhverv er bare ikke det rette sted for alle. 

@Frodige Ida jeg så enig med dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Nemtøs skrev, den ‎30‎-‎10‎-‎2019 at 23:40:

Prøv  at  tjekke  de  første  10 annoncer på  AL,  om der  ikke  er ekstra   tillæg  for  anal, tillæg  ved  ubeskyttet  sex  osv.  Det  er  da  klart  at  jo  mere  der  tilbydes  jo  mere  kan  der  tjenes.  Det  er  næppe  Per  der  er  kommet  på  den  ide. 

Det  som  Per  foretager  sig  forekommer  rigtig  mange  steder  - han  er ikke  den  eneste  "bad guy" i dette  univers  med  købesex.

Jeg  søgte  for  nyligt  en  til  at  hjælpe  mig  med  et  set-up.  Jeg  skulle  betale  1400 kr  for  at  låne  et  værelse  hos  ham for  en  dag  og  efterfølgende  400 kr  per  kunde  jeg  havde  besøg  af.  Jeg takkede  selvfølgelig  pænt  nej tak. 

Kære Nemtøs

Du "taler" for døve øren.

Han fatter ikke en skid ham der ............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Kinky Camilla skrev, den ‎31‎-‎10‎-‎2019 at 13:01:

@LesterBurnham helt enig

Man må så håbe, at det ikke er en af jeres soveværelser de vader ind i næste gang !

Med skjult kamera ...........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Sutteålen skrev, den ‎31‎-‎10‎-‎2019 at 13:30:

Den lovlige minimumsalder er 18 år.

Tak tak tak Sutteål

Der var mange herinde der havde glemt det.

Så det er godt der en nogen der har styr på det. For det var smuttet i farten. Passende ligesom ikke rigtigt ind i "konteksten ....... "

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Sutteålen skrev, den ‎31‎-‎10‎-‎2019 at 15:48:

Nej, det er 18 år. Ved at foretage en modsætningsslutning af straffelovens § 224, stk. 1, så vil man komme frem til, at den lovlige minimumsalder er 18 år.

Man er i henhold til Dansk Lovgivning fuld personlig myndig, når man fylder det 18. år.

Herefter har man fuld råden over egen formue, liv og levned, med de konsekvenser deraf følger.

Der gælder dog ikke umyndiggjorde personer. Her følger særskilt lovgivning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Onslow skrev, den ‎31‎-‎10‎-‎2019 at 20:03:

Jeg kommer uvilkårligt til at tænke på Barry McGuires Eve of distroction.

"You are old enough for killing but not for voting.

´Her er det vendt lidt på hovedet hos de politisk korrekte, som jo ønsker 16 års valgret.

Du er gammel nok til at medbestemme over landets udvikling, men ikke over dine egne valg i livet.

Hvad med folkene bag kviklån, skal de ikke  have livsvarigt eller noget, der ligner?

Onslow ....

De klarsyn er atter fortræffeligt.

Hedengangen hykleri står forfald.

Alt alt for mange både mænd og kvinder hopper med på den berømte vogn, som transporterer lemminger hen hvor peberet gror ...

Ville man blot lade sig oplyse, lade sig sætte ind i sagernes rette sammenhæng, så ville vor verden bliver et langt bedre sted at være .... også for folk som Per Z.

Bedrevidenhed, forargelse, forhastede konklusioner og fejl fortolkninger kan desværre ikke undgås.

.... men ser ud til at vedblive i bedre og bedre tilstand.

Vorherre bevares !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
LesterBurnham skrev, den ‎31‎-‎10‎-‎2019 at 20:09:

Giver ikke så meget mening at blive hængende, når købesex er et overstået kapitel :)

Jeg får tårer i øjnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
LesterBurnham skrev, den ‎31‎-‎10‎-‎2019 at 20:11:

Sammenligningen er jo helt ude i hampen!

Var jeg, som 16-årig, kommet til at stemme på DF eller et andet højrefløjsparti med en usammenhængende politik, havde jeg i dag været flov over sådan en hovedløs handling..... MEN det  kan jo på ingen måde sammenlignes med den situation, hvor en 18 årig pige er blevet overtalt til at lade en flok voksne mænd kneppe uden kondom i flere timer.

Var du som 16 årig (eller forhåbentlig 18 årig) kommet til at stemme på et forfærdeligt parti som DF, så var du i den blevet et langt langt bedre menneske ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
Onslow skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 04:58:

Din dobbeltmoral skriger til himlen.

Det er umoralsk at "udnytte" en myndig pige på 18, fordi hvad? Når man er myndig, gælder det så ikke i alle livets facetter?

Har du det bedre med at udnytte en 32 årig mor til børn med forskellige fædre, som har fucket sit og børnenes liv up?

Er det overhovedet moralsk tilladeligt at købe seksuelle ydelser, eller have sex overhovedet?

Og btw.

Så kan jeg ikke helt frigøre mig fra tanken om, at brødnid spiller en rolle hos visse af de forargede kvinder, der er åh, så afklarede omkring egen prostitution.

OnsloW (min ven)

.... igen tæske godt skrevet.

Fortsæt !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...