Hop til indhold
Gæst

Arrangerer gangbangs i sit eget soveværelse.

Recommended Posts

Guest Hybris
Lady C skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 11:33:

Man skal bare huske på at en 18 årig pige stadig er teen-ager. Man er nemlig teen-ager til og med sit 19. år.

Så knalder man med en 18 eller 19 årig er man altså sammen med en teen-ager.

Ja, mange af de unge damer starter jo med at knalde, ALLEREDE NÅR DE ER 13 .... OG DERFOR ...... TEENAGERE.

FORARG JER LIGE LIDT OVER DET EN STUND.

og SE SÅ BAGEFTER om I kan gøre en skid ved det !!!

NOT !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Lady C skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 12:19:

Jeg synes det er utrolig flot - og en ret sjælden set egenskab - at kunne selvreflektere og se indad som du gør. At man tør at se på sig selv udefra og tage det frem i lyset og åbent erkende de fejl og mangler man har. Der er så mange der siger den klichefyldte sætning : " Jeg er skam ikke perfekt. Jeg har også fejl "  Og så stopper de der. For de tør ikke fortælle HVAD det så er for fejl de har.    Eller også ved de det ganske enkelt ikke men det de ved er at de ikke er perfekte for det er der jo ingen mennesker der er.  Det er nemt at pege fingre og se udad. Men at se indad - det er der ikke mange mennesker der evner.

Men du - du tør at sige det højt. Og det er sgu godt gået.

Og så vil jeg iøvrigt tilslutte mig andre her i tråden der opfordrer dig til at blive på eroguide. Der er brug for mennesker som dig herinde. 

Bliv - og berig stedet med dit menneskesyn.

P.S. 

Jeg tror nemlig ikke du i så fald vil være den eneste  eks- købesexkunde der er her.

 

mvh 

Lady C

Får han så gratis fisse nu ?

Så hopper jeg også med på den vogn, som kører lemmingerne hen til dig ............ i morgen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
TheVoice skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 14:00:

Jeg fik set genudsendelsen i går.  Rent indledningsmæssigt vil jeg sige, at jeg så den som den var, altså rent  faktuelt uden  forudfattet  holdning til hverken Per Z, de slørede mænd, pigernes alder osv.   Jeg har aldrig deltaget i GB, og jeg indrømmer gerne at jeg personligt har et anstrengt forhold til GB generelt, hvilket jeg ikke har ladet mig påvirke af da jeg så udsendelsen

Rent faktuelt afspejler udsendelsen blot meget kendte og udbredte problematikker i branchen.  Jeg kan godt forstå, at mange bliver vildt påvirket, speciel hvis de ikke har nogen indsigt i branchen eller har en moral der ikke kan forenes med købesex, eller bare generelt synes at GB er forfærdeligt klamt.  

Det der nok er svært for Hr og fru hakkebøf er nok at forstå eller skelne imellem hvad der er ulovligt og hvad er lovligt.   Der er næppe nogen tvivl om, at mange sidder tilbage med en følelse af at man har fundet den største skurk i branchen samt at denne skurk er et forfærdeligt menneske der udnytter og presser unge uskyldige piger til at gøre noget de senere dels vil fortryde og dels give dem nogle gevaldige knubs på sjælden.  Det er lidt den klassiske diskussion og et udbredt synspunkt hos modstandere af købesex. 

Jeg vil ikke bruge en masse tid på den klassiske diskussion men nøjedes med at forholde mig til det faktuelle og de generelle problematikker i branchen.  Kernen i det der bliver vist er loven omkring rufferi og  ikke om det er ok at lave GB eller om det er lovligt at piger/kvinder må modtage penge for seksuelle ydelser.    Der er ikke noget ulovligt i arrangere BG, formidle kontakt imellem købere og sexarbejde, stille lokaler til rådighed eller på andre måder varetage nogle hjælpe funktioner, men det er ulovligt at modtage betaling for dette i følge rufferiloven.  Ok, der er lidt gråzoner men i udgangspunktet forholder det sig således.  

Per Z bryder således rufferiloven.  Jeg ved godt at der gøres en del ud af, at han ikke betaler skat, men det ville næppe forandre sagen hvis han betalte skat af ulovligt tjente penge. Til gengæld ville det nok skabe forundring og smil.  Derimod hvis pigerne betaler skat af deres indkomst holder de sig indenfor loven.  Det har man så ikke fundet interessant at undersøge. Reelt finder jeg det ej heller interessant.

Da han allerede har en betinget dom, vil han sandsynligvis vis komme i fængsel og pengene vil blive konfiskeret. 

I største delen af branchen er der brud på rufferiloven, da det er de færreste sexarbejdere der kan eller vil drive deres "butik" i egne lokaler og uden hjælp fra andre.  Når man ser udsendelsen er det nok de færreste der tænker over, at rufferiloven både på godt og ondt brydes daglig i sexbranchen.  Per Z tager 20% af kvindernes indtægter for at facilitere dels GB og almen prostitution.  Det får så folk op at ringe, og nogle med lidt kendskab til branchen, synes det er overpris.   Jeg har lige set Sofie Brandvarm udsendelser hvor hun både er i Tyskland og New Zealand.  I Nee Zealand besøgte man et traditionel bordel, hvor en "Mutter"  fortalte at hun indenfor lovens rammer fik 50% af indtægterne.  Hun virkede egentligt ganske sympatisk og det var sådant set også mit indtryk, at hun var god for kvinder osv  - Bare for lige at sætte tingene lidt i perspektiv hvis man tænker, at vejen frem deres model.

Om Per Z er en god støtte for pigerne kan jeg ikke vurdere på baggrund af det viste, dog kunne man se at han varetog rollen som arrangøren, kontakt til mænd og kvinder,  betaling samt at fortælle spillereglerne m.v   Det er rigtigt at pigerne i udseendelsen var 18 og 20,  men lokkeduen var 28, så man kan næppe konkludere at pigerne skal være meget unge for at kunne deltage i et GB.   Uagtet om man synes om manden, så det ganske udbredt i branchen at nogen varetager forskellige funktioner for kvinderne og modtager betaling for det.

Og så til mange spekulation,  der var ikke noget bevis for at manden presser nogen til noget. Det må ligeledes stå hen i det uvisse hvilke metoder han bruger for at skabe kvinder til arrangementerne.  Lokkeduen tog selv kontakt, og der gør andre måske også.  Han har opbygget et netværk af både kvinder og mænd, hvilket der i sig selv ej heller er noget ulovligt i.

Når nu så mange bruger en del tid på spekulationer, kunne man med fordel havde understøttet er fået afkræftet en del af disse ting, ved at have brugt den anonyme kilde meget mere, og i øvrigt havde forsøgt at få flere til at fortælle om deres oplevelse af det der foregå.

Når man selv er en del af branchen, synes jeg måske også at man skal de gode og gyldige grunde til at angive brud på rufferiloven.  Grundene fra den anonyme kilde fremstår ikke særligt skarpe. 

Nej, det er ikke et mega forsvar af Per Z,  blot et forsøg på at sige "Det man så foregår hverdag i branchen, nogen gør det bedre end andre, men brud på rufferiloven er hverdagskost i branchen"

 

 

 

 

 

BRAVO !

Det var det vi manglede i denne useriøse og smagløse debat: Et seriøst, velgennemarbejdet og velgennemtænkt indlæg.

Det er lige præcist det , som det handler om. Alle forarges og stiller sig ikke det interessante spørgsmål: Er dette en enlig svale ?

Nej, for det forgår hver dag og over hele jordkloden.

Den gode tv-station 5 undgår på behændig vis, at spørge de deltagende ... eller gør den, for derved at få et svar, som ikke lige sælger ?

Et svar for åben skærm, kan man da klippe væk. For udsendelsen skal sælge billetter. Ellers er den malplaceret og tjener ingen penge.

For det er da ikke ulovligt at tjene penge !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Lady C skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 13:33:

jeg tænker nogle gange

Er det virkelig kun myndighedsgrænsen der afgør om man vil dyrke sex med en person eller ej ?

Er det kun loven der gælder ? Er der intet indre moralsk kompas at styre efter ?

Lad os tage et teoretisk tænkt eksempel.

Hvad hvis myndighedsgrænsen blev sat ned til 15 år ?  Ville man så skynde sig at score en på 15 år ? Fordi loven jo tillod det ? Hvor langt skal vi ned i alder før at man rammer det indre moralske kompas ?  

 

Kære Lady C

Vil du svare mig ærligt på et spørgsmål: Hvor gammel var du, da du fik pik første gang ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Hybris skrev, for 17 minutter siden:

BRAVO !

Det var det vi manglede i denne useriøse og smagløse debat: Et seriøst, velgennemarbejdet og velgennemtænkt indlæg.

Det er lige præcist det , som det handler om. Alle forarges og stiller sig ikke det interessante spørgsmål: Er dette en enlig svale ?

Nej, for det forgår hver dag og over hele jordkloden.

Den gode tv-station 5 undgår på behændig vis, at spørge de deltagende ... eller gør den, for derved at få et svar, som ikke lige sælger ?

Et svar for åben skærm, kan man da klippe væk. For udsendelsen skal sælge billetter. Ellers er den malplaceret og tjener ingen penge.

For det er da ikke ulovligt at tjene penge !

Nej kun sorte penge - på rufferi.

Som han også indrømmer at han gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Hybris skrev, for 48 minutter siden:

Kære Lady C

Vil du svare mig ærligt på et spørgsmål: Hvor gammel var du, da du fik pik første gang ?

Mener du ikke, hvor gammel var første gang du solgte adgangen til den...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Peter-60 skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 17:41:

Jeg vil have Inger Støjberg, gerne som nr. fem

Nej nej nej, for hende ved du godt er SÅÅÅ stram :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Trinetease skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 18:26:

@Loser Jeg mener at en autorisation til at drive et bordel, ville være helt på plads. Det samme skulle gælde GB arrangøre og private som udlejer til piger. 

Et er at pigerne er for unge, noget helt andet er, at de skal betale procenter. En reel leje, er det eneste rigtige at have. 

 

Nu kommer der sku da endelig noget ligner noget, der er fornuftigt ud af din mund (pen). (og ikke ind i din mund …..)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Onslow skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 18:27:

Nej, ikke specifikt, men du må gerne stille dine spørgsmål alligevel, jeg stikker ikke hovedet i busken. :) 

Nej, for dem du "napper" er glatbarberede ….

Ha ha, der fik jeg dig sku brother !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
TheVoice skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 18:43:

Det kunne såmænd sagtens være en vej at gå.  Spørgsmålet er så bare, kan man også opstille nogle betingelser der skal opfyldes for at få en autorisation og ikke uvæsentligt vil der forandre noget.   Umiddelbart jubler jeg ikke over eksempelvis forholdene i Tyskland, Holland m.v.  Hvor man har langt flere regler og krav der skal opfyldes.

Den med leje.  Der er jo ulemper ved begge modeller.  Betaler man leje, så kan det skabe utilfredshed ved de såkaldte nul-vagter. Taler vi procent afregning, ja....så kan man på de gode dage sagtens føle at fordelingen er skæv.  

Personligt synes jeg også at leje er at foretrække, og jeg så egentligt også helst at sexarbejderen selv skaffer og udvælger sine gæster. 

…. du for go´mand !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Trinetease skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 19:26:

Jeg mener at alt reklame osv altid skal være pigens eget ansvar OG udgift. Men jeg har også bare oplevet 1000 gange, at pigerne er alt for dårlige til at sørge for deres egen butik. 

Leje priserne på en klinik i dk svinger helt skørt meget. Og nogle ( få) mutre tror at det er et palads de lejer ud. 

Omvendt har jeg oplevet P/D mænd som udlejere som har haft de vildeste udlejningspriser. En dags leje kan svinge fra 1000-2000kr plus/eller sex.

En decideret godkendelses procedure som udlejer, ville absolut være godt. Og samtidigt et opsyn med lejepriserne.

Det findes allerede. Tjek Lejeloven og Boligreguleringsloven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
MickeyM skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 21:43:

Angående alder:

Skulle vi ikke bare starte med at ændre  ordlyden i straffelovens §224 til i hvert fald 21 år, eller måske bedre til 25 år? - Det burde kunne gøres ret nemt, og det ville, tror jeg, minimere en del af prostitutionsproblematikken en smule. (Og her tænker jeg, @Trinetease, ikke på jeres manglende rettigheder,)

 

 

 

Jow, det kan jeg godt se det komiske i. Væk med stemmeret, ret til selvbestemmelse, ret til at sælge sex, råden over eget liv m.m.

Det er bestem  den vej vi skal ……...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hybris skrev, for 3 timer siden:

Kære Nemtøs

Du "taler" for døve øren.

Han fatter ikke en skid ham der ............

Jeg  har  udtrykt  min  holdning  - og  jeg  har  ikke  travlt  med  at  vaske  hænder.  

Hvorfor  ikke  rama skrig  mod  de  brugere  som  søger  sex  med  unge  under 24 år som  dagligt  kan  læses  under  efterlysninger?

 

Min  påstand  vil  stadig  være  at  gb  arrangeret i trygge  rammer  hvor  der  er  aftalt  grænser er  mere  trygt  også  for  de  unge,  end  en  ung  kvinde  der  tilbyder  købesex  fra  et  værelse  og  hun  ikke  aner  hvem  der  dukker  op. 

Jeg  tager  afstand  fra  den  hetzs  og  dobbelt moral  som  der  er  herinde.   

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Connoisseur skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 23:44:

Midt i den moralske oprustning om utugt er der en noget vigtigere lovgivning at tage hensyn til.

Der er bred enighed i samfundet om, at en person på 18 år er voksen og udviklet nok til at kunne idømmes lovens strengeste staf, nemlig fængsel på livstid. Endvidere er der forvaring på ubestemt tid. Det kan i princippet være livsvarigt. Og der er 18 årige, der er idømt forvaring på ubestemt tid.

Samfundet forventer, at en 18 årig er i stand til at fungere i samfundet på en fornuftig måde. Når man er pålagt alle pligterne, har man også alle rettighederne.

Nu er der så nogle der mener, at 18 årige skal have en særlig beskyttelse, fordi de ikke er fuld udviklet eller let kan manipuleres osv., men samfundet har nu bare, ud fra en omhyggelig afvejning, fastsat en grænse på 18 år.

Men, de kan jo ikke køre bil på forsvarlig vis eller overskue at stemme til Folketinget og når de bliver indkaldt til retten som domsmænd m/k går det helt galt!   :shock:

Det er lidt morsomt, at moral og dobbeltmoral trives i bedste velgående på et umoralsk og utugtigt  site som eroguide.

 

Jeg er FULDSTÆNDIG ENIG Monsieur Connoisseur !

Du har pointet, lige præcis på din plads. Alt andet af det vi erfarer i dette forum angående alderen er vås og forvrøvlet snak.

18 år er 18 år. Ellers må folketinget vedtaget, at myndighedsalderen skal op ……….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
MickeyM skrev, den ‎02‎-‎11‎-‎2019 at 00:29:

Helt enig, men samfundet skal jo sætte en grænse? 

Det kan godt være at du har køreegenskaber og en bil der forsvarligt  kan krydse Fyn med 180 km/t - men vi bliver vel nød til at have en hastighedsbegrænsning som gælder for os alle?

Nej. For min skyld kan vi godt afskaffe den ……. hastighedsbegrænsningen altså !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
MickeyM skrev, den ‎02‎-‎11‎-‎2019 at 22:02:

Så skal vi have nogle nye myndigheder. Revolte nu!

- Helt ærligt, 99 ud af 100 18-årige kan altså ikke overskue og forstå branchen. 18 år, det er sgu for tideligt.

Du har simpelthen talt med dem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Lady C skrev, den ‎02‎-‎11‎-‎2019 at 22:53:

 

Jeg spurgte til din personlige holdning - ikke lovgivningen. Den kender jeg godt. Men som jeg forstår dit svar så mener du altså at en 18 årig teenager hører til i prostitutions branchen 

Ja. Det er det manden skriver. Det er hverken svært at læse, endsige at forstå.

Hvis de ønsker det, vel at mærke !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Onslow skrev, den ‎03‎-‎11‎-‎2019 at 12:13:

I en ideel verden, ja, men de skal selv træffe den beslutning.

Twintowers.gif.a167289ec3cf59ae41c58ea9e54b6f88.gif

Og undskyld mig, kære mennesker, men det virker lidt som.:

"Når Fanden bliver gammel, går han i kloster!"

Det er sku da rart i denne helt enestående sørgelige tilstand, at der stadig findes fornuftige, veltænkende og velmenende voksne mennesker.

Alt alt for mange umodne teenagere på 18 år render rundt ……...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Frodige Ida skrev, den ‎03‎-‎11‎-‎2019 at 14:24:

Hvornår har du sidst tjekket annoncerne herinde og på div sexsider?

Der er et flertal af purunge piger der annoncer der så den med en forsvindende lille del holder altså ikke. ;)

Jeg er nu ikke ude på at ville bestemme hvad andre gør og ikke gør,  men syntes det er synd for dem der får psykiske følger at at have gjort noget som de måske ikke var eller egner sig til. Derfor syntes jeg det kunne være godt at alderen for salg af sex hoppede lidt opad.

Tager de dine kunder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, den 3.11.2019 at 00:22:

Til gengæld har man sværere ved at lære af sine fejl jo ældre man bliver. Det har at gøre med at hjernens plasticitet, evnen til at omforme sig selv, er dalende efter 20-års alderen. For at være moden når man når længere i livet skal man altså have gjort sig sine erfaringer i ungdommen - senere har de ikke den samme effekt. Når vi sætter aldersgrænser gør vi "tidsvinduet" for at gøre sig nogen nyttige erfaringer smallere. Jeg tror bare ikke vejen frem er at sætte flere restriktioner end vi allerede har.

Hold nu op en omgang pseudovidenskabeligt vrøvl. 

Der er  ingen dokumentation for, at man skulle være væsentligt dårligere til at lære af egne erfaringer i en alder af eks. 21 eller 25 år sammenlignet med en alder på 18. 
 

Redigeret af LesterBurnham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Hybris skrev, for 1 time siden:

Det findes allerede. Tjek Lejeloven og Boligreguleringsloven.

Jeg kan godt fornemme at du har skrevet dig lidt varm ;-)

Men hverken boligloven eller lejeloven virker særligt godt i forbindelse med erhverv. Og da slet ikke til hverken p/d eller bordeller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Det er brugere som @Hybris der kan få mig til at overveje om det er ulejligheden værd at blive på denne platform..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 12 minutter siden:

Det er brugere som @Hybris der kan få mig til at overveje om det er ulejligheden værd at blive på denne platform..

Og du synes, at dit indlæg er velanbragt, nu hvor han er banned fra tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Til de lidt mere vidensbegærlige mænd herinde - Læs om Gammelhjernen og Chefhjernen :-). Det er ganske videnskabeligt bevist at man ikke er udviklet nok i chefhjernen før man er 25, til at forstå langsigtede konsekvenser. 

Jeg er på ingen måde ude på at stikke til nogen, og der findes 110% sikkert også meget mentalt veludviklede 20 årige. Men min erfaring er bare at de ikke typisk ender som prostituerede. 

Og inden nogen tror at jeg skriver de her ting, fordi at jeg skulle føle mig truet på min forretning - så er jeg altså ikke så dum, at jeg tror at en mand som er til helt unge piger, er til mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
LesterBurnham skrev, for 39 minutter siden:

Hold nu op en omgang pseudovidenskabeligt vrøvl. 

Der er  ingen dokumentation for, at man skulle være væsentligt dårligere til at lære af egne erfaringer i en alder af eks. 21 eller 25 år sammenlignet med en alder på 18. 
 

Jo det er der altså. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...