LesterBurnham 172 Skrevet 30. Oktober, 2019 Føj for pokker hvor har jeg en dårlig smag i munden. TAK til Kanal 5 for at åbne mine øjne. Jeg har købt sex for sidste gang. FØJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Hold kæft, hvor er det godt arbejde af Kanal 5. Det gør mig ondt at se, hvordan mænd gladeligt betaler for at deltage i gangbangs med helt unge piger - og så uden kondom!! Hvad fanden tænker I på? Redigeret 30. Oktober, 2019 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Oktober, 2019 tzatiki skrev, for 1 minut siden: Hold kæft, hvor er det godt arbejde af Kanal 5. Det vækker afsky at se hvordan mænd gladeligt betaler for at deltage i gangbangs med helt unge piger - og så uden kondom!! Hvad fanden tænker I på? Prøv at kigge under efterlysninger eller anmeldelser. Det er da tydeligt at en del mænd foretrækker meget unge piger. Det behøver vi ikke kanal 5 til. SD er ligeledes et forum hvor de unge piger kan findes og mændene søger efter dem. Læste en tråd om unge piger ved banegården/butikscentret i Århus, der var stor interesse i, hvordan disse piger kunne kontaktes og pigerne har nok ikke været meget over de 18 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babymom1 15 Skrevet 30. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 13 minutter siden: Prøv at kigge under efterlysninger eller anmeldelser. Det er da tydeligt at en del mænd foretrækker meget unge piger. Det behøver vi ikke kanal 5 til. SD er ligeledes et forum hvor de unge piger kan findes og mændene søger efter dem. Læste en tråd om unge piger ved banegården/butikscentret i Århus, der var stor interesse i, hvordan disse piger kunne kontaktes og pigerne har nok ikke været meget over de 18 år. Nu er Eroguide jo altså ikke en landsdækkende kanal så jo det behøver vi nemlig lige præcis en som kanal5 til. Hele Danmarks befolkning over 18 år sidder jo ikke herinde og følger med. Og den udsendelse der netop er sendt på kanal5 med dokumentation kan man forholde sig til. Og fordi der også er efterlysninger og anmeldelser af helt unge piger herinde, så er det bare okay at PZ også er en klaptorsk... Nej selvfølgelig er det ikke det. Han er taget med hånden i marmeladekrukken og naturligvis er han i stand til at overtale unge piger til måske at gå længere end de evt ønsker. Han er jo betydelig ældre/mere livserfaren og har talegaverne i orden. Mange helt unge piger der kan lugte de penge vil bide på det ved han og benytter han sig af og oven i købet med store armbevægelser. Så tak til Kanal5 for en kanon udsendelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 30. Oktober, 2019 tzatiki skrev, for 42 minutter siden: Hold kæft, hvor er det godt arbejde af Kanal 5. Det gør mig ondt at se, hvordan mænd gladeligt betaler for at deltage i gangbangs med helt unge piger - og så uden kondom!! Hvad fanden tænker I på? Helt enig. Det er solidt journalistisk arbejde! Det er enormt beskæmmende at nogle mænd vil deltage i den slags. Jeg kan ikke være andet end flov på mit køns vegne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 30. Oktober, 2019 LesterBurnham skrev, 1 time siden: Føj for pokker hvor har jeg en dårlig smag i munden. TAK til Kanal 5 for at åbne mine øjne. Jeg har købt sex for sidste gang. FØJ Nu har jeg desværre ikke set udseendelsen, men af ren nysgerrighed hvad er årsagen til at du nu ikke vil købe sex længere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Oktober, 2019 Babymom1 skrev, for 3 minutter siden: Nu er Eroguide jo altså ikke en landsdækkende kanal så jo det behøver vi nemlig lige præcis en som kanal5 til. Hele Danmarks befolkning over 18 år sidder jo ikke herinde og følger med. Og den udsendelse der netop er sendt på kanal5 med dokumentation kan man forholde sig til. Og fordi der også er efterlysninger og anmeldelser af helt unge piger herinde, så er det bare okay at PZ også er en klaptorsk... Nej selvfølgelig er det ikke det. Han er taget med hånden i marmeladekrukken og naturligvis er han i stand til at overtale unge piger til måske at gå længere end de evt ønsker. Han er jo betydelig ældre/mere livserfaren og har talegaverne i orden. Mange helt unge piger der kan lugte de penge vil bide på det ved han og benytter han sig af og oven i købet med store armbevægelser. Så tak til Kanal5 for en kanon udsendelse Mit indlæg var nu rettet til de brugere herinde på EG og ikke til hele Danmarks befolkning. Jeg tvivler stærkt på at Per laver opsøgende arbejde for at finde uskyldige unge piger. Det er højst sandsynlig piger som allerede tilbyder købesex inkl. SD. Ligelænge der ikke er tale om tvang eller trusler kan jeg ikke se at han er værre end så mange andre. Pigerne søger hurtige nemme penge, men det er nu deres valg/beslutning at de deltager i gb og tilbyder købesex . Det fremgik ikke i udsendelsen at Per forsøgte at overtale/manipulere den nysgerrige kvinde til at deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13906 Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Lige et par links til avisartikler om udsendelsen: https://stiften.dk/artikel/gangbang-politiker-er-i-fuld-gang-igen https://nordjyske.dk/nyheder/mariagerfjord/tv-kanal-eks-politiker-arrangerer-sex-orgier-i-hadsund/3a6b19fb-dda8-4463-8585-c9d877bc28a6 https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/eks-politiker-fortsaetter-trods-dom-tjener-stadig-paa-gangbangs Nogen der har et link til hvor man gratis kan se hele udsendelsen? Redigeret 30. Oktober, 2019 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 30. Oktober, 2019 Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden: Lige et par links til avisartikler om udsendelsen: https://stiften.dk/artikel/gangbang-politiker-er-i-fuld-gang-igen https://nordjyske.dk/nyheder/mariagerfjord/tv-kanal-eks-politiker-arrangerer-sex-orgier-i-hadsund/3a6b19fb-dda8-4463-8585-c9d877bc28a6 https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/eks-politiker-fortsaetter-trods-dom-tjener-stadig-paa-gangbangs Nogen der har et link til hvor man gratis kan se udsendelsen? Programmet kan ses på Dplay: https://www.dplay.dk/programmer/kanal-5-afslrer Man kan få et gratis 14 dages prøveabonnement til Dplay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 30. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 16 minutter siden: Mit indlæg var nu rettet til de brugere herinde på EG og ikke til hele Danmarks befolkning. Jeg tvivler stærkt på at Per laver opsøgende arbejde for at finde uskyldige unge piger. Det er højst sandsynlig piger som allerede tilbyder købesex inkl. SD. Ligelænge der ikke er tale om tvang eller trusler kan jeg ikke se at han er værre end så mange andre. Pigerne søger hurtige nemme penge, men det er nu deres valg/beslutning at de deltager i gb og tilbyder købesex . Det fremgik ikke i udsendelsen at Per forsøgte at overtale/manipulere den nysgerrige kvinde til at deltage. Hvordan er manipulation og udnyttelse af helt unge piger ikke lige så slemt? Jeg forstår ærlig talt ikke dit ærinde. Det virker som om du er ude i et forsvar af svinet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babymom1 15 Skrevet 30. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Mit indlæg var nu rettet til de brugere herinde på EG og ikke til hele Danmarks befolkning. Jeg tvivler stærkt på at Per laver opsøgende arbejde for at finde uskyldige unge piger. Det er højst sandsynlig piger som allerede tilbyder købesex inkl. SD. Ligelænge der ikke er tale om tvang eller trusler kan jeg ikke se at han er værre end så mange andre. Pigerne søger hurtige nemme penge, men det er nu deres valg/beslutning at de deltager i gb og tilbyder købesex . Det fremgik ikke i udsendelsen at Per forsøgte at overtale/manipulere den nysgerrige kvinde til at deltage. Jeg syntes det er en god ide at du evt læser mit indlæg igen. Selvfølgelig er det opsøgende arbejde han laver, når han forsøger at rekruttere unge piger på bl.a SD. Han har et vigtigt mål og det er ikke kun at tjene penge, han ønsker at føle sig som en verdensmand og dyrke sit gudekompleks. En der kan leverer det forbudte, nemlig at adskellige mænd sammen kan have det til fælles at dyrke sex med purunge piger på samme tid. Og så oven i købet uden kondom. At dette også efterlyses og anmeldes herinde refærdigør da ikke at skide værre med hvad PZ gør for det gør andre også. Derfor er man nødt til at forholde sig til fakta. Fakta er at, det nu er beviset, at han har gjort som han har gjort. Og det han har gjort er ikke lovligt. Det giver da ikke lovligt for mig at stjæle i et supermarked fordi min evt nabo gør det. Alt kan ikke stoppes men det der kan stoppes, skal da stoppes - derfor har vi love For mig er det da tydeligt at se i udsendelsen, at PZ ikke bruger vold for at tvinge, men hvis du ikke kan høre at han manipulerer i udsendelsen ja så forstår jeg intet - han lover guld og grønne skove og taler i et væk, det er da manipulation i højeste gear 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 29 minutter siden: Det fremgik ikke i udsendelsen at Per forsøgte at overtale/manipulere den nysgerrige kvinde til at deltage. Det er ikke et forsøg på manipulation, når PZ fortæller journalisten, at hun kan tjene markant mere ved at tilbyde sex uden gummi og anal? Det er heller ikke et forsøg på manipulation, når han har travlt med at fortælle, at pigerne lige lavede 14.000 hver - og det da var en særdeles god timeløn? Og det er slet ikke et forsøg på manipulation, når han fortæller om piger, der har tjent over 50.000 i løbet af en weekend? Redigeret 30. Oktober, 2019 af LesterBurnham 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Oktober, 2019 Babymom1 skrev, for 2 minutter siden: Jeg syntes det er en god ide at du evt læser mit indlæg igen. Selvfølgelig er det opsøgende arbejde han laver, når han forsøger at rekruttere unge piger på bl.a SD. Han har et vigtigt mål og det er ikke kun at tjene penge, han ønsker at føle sig som en verdensmand og dyrke sit gudekompleks. En der kan leverer det forbudte, nemlig at adskellige mænd sammen kan have det til fælles at dyrke sex med purunge piger på samme tid. Og så oven i købet uden kondom. At dette også efterlyses og anmeldes herinde refærdigør da ikke at skide værre med hvad PZ gør for det gør andre også. Derfor er man nødt til at forholde sig til fakta. Fakta er at, det nu er beviset, at han har gjort som han har gjort. Og det han har gjort er ikke lovligt. Det giver da ikke lovligt for mig at stjæle i et supermarked fordi min evt nabo gør det. Alt kan ikke stoppes men det der kan stoppes, skal da stoppes - derfor har vi love For mig er det da tydeligt at se i udsendelsen, at PZ ikke bruger vold for at tvinge, men hvis du ikke kan høre at han manipulerer i udsendelsen ja så forstår jeg intet - han lover guld og grønne skove og taler i et væk, det er da manipulation i højeste gear Hvad laver purunge piger/kvinder på SD? De har taget et aktivt valg ved at oprette en profil på det forum - og ja for at tjene "hurtige nemme" penge eller få den rigtige mærketaske. SD er i min optik også prostitution og er ikke mindre uskyldigt end gadeluderen (undskyld mit udtryk). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Oktober, 2019 LesterBurnham skrev, for 7 minutter siden: Det er ikke et forsøg på manipulation, når PZ fortæller journalisten, at hun kan tjene markant mere ved at tilbyde sex uden gummi og anal? Det er heller ikke et forsøg på manipulation, når han har travlt med at fortælle, at pigerne lige lavede 14.000 hver - og det da var en særdeles god timeløn? Og det er slet ikke et forsøg på manipulation, når han fortæller om piger, der i løbet af en weekend, har tjent over 50.000? Prøv at tjekke de første 10 annoncer på AL, om der ikke er ekstra tillæg for anal, tillæg ved ubeskyttet sex osv. Det er da klart at jo mere der tilbydes jo mere kan der tjenes. Det er næppe Per der er kommet på den ide. Det som Per foretager sig forekommer rigtig mange steder - han er ikke den eneste "bad guy" i dette univers med købesex. Jeg søgte for nyligt en til at hjælpe mig med et set-up. Jeg skulle betale 1400 kr for at låne et værelse hos ham for en dag og efterfølgende 400 kr per kunde jeg havde besøg af. Jeg takkede selvfølgelig pænt nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9508 Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 10 minutter siden: Hvad laver purunge piger/kvinder på SD? De har taget et aktivt valg ved at oprette en profil på det forum - og ja for at tjene "hurtige nemme" penge eller få den rigtige mærketaske. SD er i min optik også prostitution og er ikke mindre uskyldigt end gadeluderen (undskyld mit udtryk). Du mener "mere uskyldigt". Det er usmart at sige at al salg af sex er det samme. Selvfølgelig er det ikke det, og det ved du helt sikkert også. Du indtager bare et ledigt standpunkt, fordi du er provokeret af det hykleri, du synes det er, at sexkunder er forargede i denne sag, både fordi de er sexkunder og fordi Per Z kun får den pressedækning fordi han er politiker - slet ikke fordi han er en af de værste røvhuller derude. Jeg kan sagtens følge dig, men lad være med at falde ned på det vrøvlede niveau. Redigeret 30. Oktober, 2019 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babymom1 15 Skrevet 30. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Hvad laver purunge piger/kvinder på SD? De har taget et aktivt valg ved at oprette en profil på det forum - og ja for at tjene "hurtige nemme" penge eller få den rigtige mærketaske. SD er i min optik også prostitution og er ikke mindre uskyldigt end gadeluderen (undskyld mit udtryk). Jeg ved da ikke hvad purunge piger laver på SD. Ja de helt unge har taget et aktivt valg og et naivt valg og det er jeg ked af på deres vegne. Jeg traf ikke ligeså gode valg da jeg var 18 år som jeg gør nu og det tror jeg heller ikke du gjorde. Derfor er det os, der har meget mere livserfaring, der skal hjælpe og guide disse unge mennesker og DET er netop det PZ ved. Derfor udnytter han helt unge puger, da han har det mere livserfaring til at snører dem, da de naturligvis kun har livserfaring som helt unge piger nu engang har. Jeg syntes det ville klæde dig af vise de unge piger noget omsorg og sympati istedet for at forsvare PZ fordi han bare gør som enkelte andre også gør En helt ung pige behøver ikke at ligge som hun har redt - hun kan ved hjælp af andre med mere erfaring og hjælp komme til at ligge helt anderledes og det er vores altså samfundetsopgave at hjælpe hende med det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babymom1 15 Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Prøv at tjekke de første 10 annoncer på AL, om der ikke er ekstra tillæg for anal, tillæg ved ubeskyttet sex osv. Det er da klart at jo mere der tilbydes jo mere kan der tjenes. Det er næppe Per der er kommet på den ide. Det som Per foretager sig forekommer rigtig mange steder - han er ikke den eneste "bad guy" i dette univers med købesex. Jeg søgte for nyligt en til at hjælpe mig med et set-up. Jeg skulle betale 1400 kr for at låne et værelse hos ham for en dag og efterfølgende 400 kr per kunde jeg havde besøg af. Jeg takkede selvfølgelig pænt nej tak. Prøver lige for sidste gang - fordi det foregår, som du skriver, mange andre steder, så retfærdiggør det da ikke hvad PZ gør. Og det er PZ den udsendelse på kanal5 handler om. Jeg er ikke mindre begavet og har forstået PZ ikke er den eneste, der foretager sig hvad han foretager sig MEN derfor er det stadig ikke okay Redigeret 30. Oktober, 2019 af Babymom1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 30. Oktober, 2019 TheVoice skrev, for 43 minutter siden: Nu har jeg desværre ikke set udseendelsen, men af ren nysgerrighed hvad er årsagen til at du nu ikke vil købe sex længere ? Det er ikke på grund af et klip i udsendelsen - selvom den korte samtale, mellem journalisten og en af de unge piger, var hjerteskærende. Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Prøv at tjekke de første 10 annoncer på AL, om der ikke er ekstra tillæg for anal, tillæg ved ubeskyttet sex osv. Det er da klart at jo mere der tilbydes jo mere kan der tjenes. Det er næppe Per der er kommet på den ide. Det som Per foretager sig forekommer rigtig mange steder - han er ikke den eneste "bad guy" i dette univers med købesex. Det er fuldstændig irrelevant om PZ er den eneste. Det er ganske fint dokumenteret, at han er et usympatisk og manipulerende røvhul, der udnytter helt unge kvinder. Du forhold dig slet ikke til mine spørgsmål. Hvorfor tror du at PZ fortæller journalisten om kvinder, der tjener over 50.000 på nogle få timers arbejde i løbet af en weekend? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 25 minutter siden: Prøv at tjekke de første 10 annoncer på AL, om der ikke er ekstra tillæg for anal, tillæg ved ubeskyttet sex osv. Det er da klart at jo mere der tilbydes jo mere kan der tjenes. Det er næppe Per der er kommet på den ide. Det som Per foretager sig forekommer rigtig mange steder - han er ikke den eneste "bad guy" i dette univers med købesex. Jeg søgte for nyligt en til at hjælpe mig med et set-up. Jeg skulle betale 1400 kr for at låne et værelse hos ham for en dag og efterfølgende 400 kr per kunde jeg havde besøg af. Jeg takkede selvfølgelig pænt nej tak. Vil give dig ret i dit skriv. I udsendelsen er 2 piger 18 og 20 år, hvilket gør det lovligt at ha sex med dem i de afskygninger der for den dag, er aftalt. De 2 piger får penge når de er færdige med "jobbet", Per betaler, af de penge, som han i videoen modtager fra de deltagende mænd, minus Pers 20 %. Per ligger hus til og står for alle aftaler mellem pigerne og mændene, inden GB. Det er er ulovligt at "holde bordel", det er ulovligt at tjene penge på bordeldrift. Per er i maj 2019 dømt for rufferi (73 GB). Han forsætter 14 dage efter dommen med det samme setup. Endvidere, lejer han sit hus ud i weekender til op til 2 piger i hvert sit værelse og ligger ikke skjul på, at de kan lave 30-40 tusinde sådan en weekend. For den aftale, tager han også 20 %, hvilket også er ulovligt Det hele er veldokumentet med video, også hvor han tager mod penge og fortæller han snyder Skat. Da han så bliver konfronteret i tlf med optagelserne, nægter han fuldstændig og fortæller det er 2 år siden han har lavet det, hvilket er løgn. Manden må fejle et eller andet, leve i 2 verdener. Nå, men han, når de finder ham, afhøres og sigtes nok en gang. De 6 mdr betinget fra maj, udløser 6 mdr ubetinget, da løbetiden er 2 år + en ny dom for rufferi, som ikke bliver betinget. Skat vil også se nogle penge, han kan selv fortælle, eller de skønner. Strafferammen for rufferi er Max 4 år, det er der aldrig nogen der er idømt. Redigeret 30. Oktober, 2019 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Oktober, 2019 Bebop skrev, for 3 minutter siden: Du mener "mere uskyldigt". Det er usmart at sige at al salg af sex er det samme. Selvfølgelig er det ikke det, og det ved du helt sikkert også. Du indtager bare et ledigt standpunkt, fordi du er provokeret af det hykleri, du synes det er, at sexkunder er forargede i denne sag, både fordi de er sexkunder og fordi Per Z kun får den pressedækning fordi han er er politiker - slet ikke fordi han er en af de værste røvhuller derude. Jeg kan sagtens følge dig, men lad være med at falde ned på det vrøvlede niveau. Tak for dit indlæg. Jeg har ingen særlig grund til at beskytte Per, men ja jeg bliver voldsom provokeret af den dobbelt moral som er herinde, og den hetzs der køres mod en tidligere politiker. Der findes så meget l... og jeg krummer tæer når jeg læser anmeldelser hvor mænd gennemfører samleje med piger der er 20-30 år yngre end dem selv og de beskriver at pigen ikke var oplagt, men dejlig stram, eller mænd der gang på gang besøger påvirket piger eller piger hvor der er bagmænd som snupper indtjeningen. Hvorfor accepteres dette stillesigende, men en tidligere politiker dømmes som et dumt svin. Der er en populær tråd under Fyn med gadeludere, hvor man nærmest kan høre mændene give high-five når de har fået en sutter til 150 kr. Jeg går ind for at lovgivningen overholdes, bare for at fastslå mit synspunkt. Jeg afskyr denne form for dobbelt moral og får nok hug for mit indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babymom1 15 Skrevet 30. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Tak for dit indlæg. Jeg har ingen særlig grund til at beskytte Per, men ja jeg bliver voldsom provokeret af den dobbelt moral som er herinde, og den hetzs der køres mod en tidligere politiker. Der findes så meget l... og jeg krummer tæer når jeg læser anmeldelser hvor mænd gennemfører samleje med piger der er 20-30 år yngre end dem selv og de beskriver at pigen ikke var oplagt, men dejlig stram, eller mænd der gang på gang besøger påvirket piger eller piger hvor der er bagmænd som snupper indtjeningen. Hvorfor accepteres dette stillesigende, men en tidligere politiker dømmes som et dumt svin. Der er en populær tråd under Fyn med gadeludere, hvor man nærmest kan høre mændene give high-five når de har fået en sutter til 150 kr. Jeg går ind for at lovgivningen overholdes, bare for at fastslå mit synspunkt. Jeg afskyr denne form for dobbelt moral og får nok hug for mit indlæg. Det er nu yderst sjældent jeg giver folk hug tja så at sige aldrig men du får et lille hug af mig fordi du kun svare på de indlæg du bliver citeret i som du ønsker at svare på. De indlæg du ikke svarer på hvor du bliver citeret, ja dem ønsker du så ikke at svare på - det undre mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. Oktober, 2019 Babymom1 skrev, for 1 minut siden: Det er nu yderst sjældent jeg giver folk hug tja så at sige aldrig men du får et lille hug af mig fordi du kun svare på de indlæg du bliver citeret i som du ønsker at svare på. De indlæg du ikke svarer på hvor du bliver citeret, ja dem ønsker du så ikke at svare på - det undre mig Selvfølgelig svarer jeg kun på de indlæg som jeg ønsker at svare på/som jeg finder relevante. Alt andet vil være et overgreb på mig. Jeg forsøger at gå efter bolden i stedet for manden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babymom1 15 Skrevet 30. Oktober, 2019 Nemtøs skrev, for 20 minutter siden: Selvfølgelig svarer jeg kun på de indlæg som jeg ønsker at svare på/som jeg finder relevante. Alt andet vil være et overgreb på mig. Jeg forsøger at gå efter bolden i stedet for manden. Ja nu er der så noget der yderligere undre mig - denne tråd blev startet på et link om manden og endda en specifik mand nemlig PZ hverken om bolden, SD, gadeludere eller om dig hmmm du har da fået tvistet tråden betydeligt kan jeg konstatere. Men ser ingen grund til at du svarer på mine indlæg til dig, da jeg jo nødig ligefrem skulle risikere at blive anmeldt for overgreb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 30. Oktober, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 57 minutter siden: Der er en populær tråd under Fyn med gadeludere, hvor man nærmest kan høre mændene give high-five når de har fået en sutter til 150 kr. Lige dette bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere på og tilslutte mig. For den tråd har jeg også læst - indtil jeg ikke kunne holde ud at læse mere . Det er noget af det mest beskæmmende jeg nogensinde har læst. Jeg var så provokeret og så ked af at der findes sådanne mennesker i Danmark at jeg overvejede alvorligt at melde mig helt ud af eroguide. For tanken om at være medlem på et site ( eroguide ) der husede så usle mennesker med så destruktivt og hadefuldt et kvindesyn var næsten for ubærligt. Men jeg blev ( på eroguide ) og valgte at lukke øjnene og prøve at glemme hvad jeg havde læst i den tråd, men nu hvor den bliver bragt op bliver jeg lige nødt til at lufte min harme. Det måtte simpelthen ud. Den tråd er en skændsel . Så ja der er meget dobbeltmoral herinde. . Redigeret 30. Oktober, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Oktober, 2019 Lady C skrev, for 1 minut siden: Lige dette bliver jeg simpelthen nødt til at kommentere på og tilslutte mig. For den tråd har jeg også læst - indtil jeg ikke kunne holde ud at læse mere . Det er noget af det mest beskæmmende jeg nogensinde har læst. Jeg var så provokeret og så ked af at der findes sådanne mennesker i Danmark og jeg overvejede alvorligt at melde mig helt ud af eroguide for tanken om at være medlem på et site ( eroguide ) der husede så usle mennesker med så destruktivt og hadefuldt et menneskesyn var næsten for ubærligt. men jeg blev ( på eroguide ) og valgte at lukke øjnene og prøve at glemme hvad jeg læste i den tråd men nu hvor den bliver bragt op bliver jeg lige nødt til at lufte min harme. Så ja der er meget dobbeltmoral herinde. . Kære Lady C Det var bestemt ikke for at genvække din harme. Bare ordet sutter, er i sig selv nedladende. Når det er sagt leger jeg selv med ord, og bruger ord som luder, luderso om mig selv.. Det er leg med ord - de mænd som har en grundlæggende respekt for mig som menneske nyder jeg den verbale ordleg med. Men mænd som skal tømmes og ligemeget hvem det er, bare det er billigt undgår jeg. Den type af mænd som udnytter svage kvinder som er tvunget ud i gadeprostitution, kvinder som er handlet og kvinder i misbrug er slemt og moralsk forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg