Guest fede Skrevet 3. November, 2019 Loser skrev, Lige nu: Godt at være sig sit ansvar bevidst. Så er det bare lige med at efterleve det. Som nævnt har jeg ikke rigtig den mulighed idag. Jeg kunne selvfølgelig sige “ alle østeuropæere er handlede” men jeg ved det ikke er sandt. Omvendt er der også Danske piger, som er presset ind i prostitution grundet gæld, narko misbrug osv. Ja og psykisk udsatte piger.Desuden ved jeg ikke hvordan bordeldriften det pågældende sted er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 3. November, 2019 Rejsenetværk skrev, den 25.10.2019 at 18:29: Nu diskuterer de den svenske model i Tyskland Jeg tror simpelthen at prostitution i Tyskland, udgør en så stor økonomi, og omfatter så mange mennesker, at det ingen mening giver at kriminalisere hverken sexkøbere, eller sexsælgere. Det bliver symbol politik, som i USA i forbudstiden hvor spiritus var forbudt, og som det er med forbuddet mod euroforiserende stoffer. Det var gyldne tider for mafiaen, så længe det varede. Hvis tobak og alkohol blev opfundet idag, er jeg sikker på at man ville prøve at forbyde det, men alle realistiske og pragmatiske mennesker ved jo, at man aldrig ville komme det til livs med et forbud. Når noget fylder tilstrækkelig økonomisk og beskæftigelsesmæssigt, er der ikke andet at gøre, end at politikerne opstiller rammebetingelser, hvilket de også bør gøre. Men forbud er kun i kriminelles interesser, for efterspørgslen er der, og de skal nok søge at udnytte et forbud for egen vinding. Konsekvenserne er alt følgekriminalitet, men uden at samfundet hverken opnår indtægter, eller kontrol: Tror at du misforstår mig her Bebop? Jeg mener jo netop at spiritusforbuddet i USA førte til, at mafiaen imødekom efterspørgslen, udenfor samfundets kontrol, og uden indtægter for samfundet, og uden at man løste det problem som man påstod at ville løse med forbuddet. Dermed var forbuddet symbol politik, som afsted kom flere problemer, uden at komme udbud og efterspørgsel til livs. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. November, 2019 fede skrev, for 2 minutter siden: Som nævnt har jeg ikke rigtig den mulighed idag. Jeg kunne selvfølgelig sige “ alle østeuropæere er handlede” men jeg ved det ikke er sandt. Omvendt er der også Danske piger, som er presset ind i prostitution grundet gæld, narko misbrug osv. Ja og psykisk udsatte piger.Desuden ved jeg ikke hvordan bordeldriften det pågældende sted er. Den er jeg til dels med på, men det er jo kun fordi du har det købsmønster du har. Mit er f.eks. et andet. Jeg holder mig til få, og synes jeg selv velvalgte, selvstændige hobby piger i en moden alder, hvor jeg føler mig overbevist om at de er drevet af lysten. Men jo, jeg anerkender problemet ved de piger man ikke har mødt før/kender. Authorisation ville i min verden give mening, i hvert fald i forhold til købersikkerhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 3. November, 2019 MickeyM skrev, den 25.10.2019 at 20:44: Hvilket jeg synes er en lidt mærkelig lovgivning Vi har tilsvarende i Danmark, fx hvis man rejser ud og har sex med mindreårige, så kan man straffes i DK - selv hvis det hypotetisk set er lovligt i det land, hvor det foregik. Det samme gælder kvindelig omskæring eller forbrydelser mod danskere i udlandet. Det fremgår af Straffeloven § 7. Dvs. hvis du tager til Tjekkiet og køber sex af en 15-årig, så kan du straffes i Danmark, selvom det er lovligt i Tjekkiet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 3. November, 2019 (edited) Loser skrev, for 10 minutter siden: Den er jeg til dels med på, men det er jo kun fordi du har det købsmønster du har. Mit er f.eks. et andet. Jeg holder mig til få, og synes jeg selv velvalgte, selvstændige hobby piger i en moden alder, hvor jeg føler mig overbevist om at de er drevet af lysten. Men jo, jeg anerkender problemet ved de piger man ikke har mødt før/kender. Authorisation ville i min verden give mening, i hvert fald i forhold til købersikkerhed. Men hvis der kommer en bedret købersikkerhed. Mener du så det er utænkeligt, at mange mænd vil opsøge de sikre steder? Hvis ja, burde de lyssky steder så ikke miste marked? Og hvis ja igen, burde det så ikke kunne reducere mængden af handlede kvinder, når nu politiet kan bruge ressourcerne primært på de lyssky steder kombineret med deres marked skrumper? Redigeret 3. November, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. November, 2019 fede skrev, for 1 minut siden: Men hvis der kommer en bedret købersikkerhed. Mener du så det er utænkeligt, at mange mænd vil opsøge det? Hvis ja, burde de lyssky steder så ikke miste marked? Og hvis ja igen, burde det så ikke kunne reducere mængden af handlede kvinder, når nu politiet kan bruge ressourcerne primært på de lyssky steder kombineret med deres marked skrumper? Spørgsmålet er jo om det er den autoriserede der koster 1000 eller den uautorisede der koster 500 der får besøget. Nogle ville sikkert betale for at der er orden i sagerne, men der er med sikkerhed også nogle der hellere vil have dobbelt så meget sex for pengene uagtet forholdene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 3. November, 2019 Rejsenetværk skrev, for 37 minutter siden: Tror at du misforstår mig her Bebop? Det er nok bare en diskussion om, hvordan ordet bruges, som ikke er relevant for tråden. Beklager afsporingen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 3. November, 2019 (edited) Loser skrev, 1 time siden: Spørgsmålet er jo om det er den autoriserede der koster 1000 eller den uautorisede der koster 500 der får besøget. Nogle ville sikkert betale for at der er orden i sagerne, men der er med sikkerhed også nogle der hellere vil have dobbelt så meget sex for pengene uagtet forholdene. Altså du er helt sikker på, at alle de steder der kører til 600 kr/30 min idag er svimmel og humburg med skumle bagmænd? Og pigerne ikke kunne se fidusen i samme priser, hvis det var autoriseret? Alternativet kunne evt være et job i køkken eller rengøringsbranchen uden overenskomst til ? Kr i timen. Eller et job i hjemlandet til få tusinde kr i måneden Redigeret 3. November, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. November, 2019 fede skrev, Lige nu: Altså du er helt sikker på, at alle de steder der kører til 600 kr/30 min idag er svimmel og humburg med skumle bagmænd? Nej, det tror jeg ikke og det skrev jeg absolut heller ikke. Det jeg skriver er såmænd bare at der vil være mænd som vælger prisen fremfor sikkerhed. Tallene var ikke med relation til hverken tid eller ydelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 3. November, 2019 (edited) Loser skrev, for 31 minutter siden: Nej, det tror jeg ikke og det skrev jeg absolut heller ikke. Det jeg skriver er såmænd bare at der vil være mænd som vælger prisen fremfor sikkerhed. Tallene var ikke med relation til hverken tid eller ydelse. Der vil altid være mænd der er fuldstændig kolde i røven. Men det er nu næppe alle og jeg håber heller ikke flertalet. Men mener du så, at de autoriserede piger automatisk bliver dobbelt så dyre? Redigeret 3. November, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. November, 2019 fede skrev, Lige nu: Der vil altid være mænd der er fuldstændig kolde i røven. Men det er nu næppe alle og jeg håber heller ikke flertalet. Og jeg mener ikke nødvendigvis. At sådan noget autorisation nødvendigvis skal gøre det dyrere eller at dem som eksempelvis tager 600 kr/ 30 min ikke skulle kunne blive autoriserede. Tværtimod ville det blive mere gennemskueligt for en østpige, hvis man kan arbejde i de og de klinikker til den og den husleje. Enig, og jeg håber da bestemt også at fjertallet opføre sig pænt og ordentligt. Min bekymring er heller ikke så meget at det bliver dyrere, men nærmere hvis de der lyssky skabninger vælge at sænke prisen som kompensation for manglende autorisation - læs "hvis mine handlede piger ikke kan få autorisation, så ryger prisen ned og de må arbejde endnu mere og under endnu mere kommerlige forhold". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 3. November, 2019 Loser skrev, Lige nu: Enig, og jeg håber da bestemt også at fjertallet opføre sig pænt og ordentligt. Min bekymring er heller ikke så meget at det bliver dyrere, men nærmere hvis de der lyssky skabninger vælge at sænke prisen som kompensation for manglende autorisation - læs "hvis mine handlede piger ikke kan få autorisation, så ryger prisen ned og de må arbejde endnu mere og under endnu mere kommerlige forhold". Og der bliver det nødvendig med politiets indsats. Desuden skal det være strafbart for manden at besøge de uautoriserede steder. Men uanset er jeg sikker på det vil hjælpe. For nogle/ mange mænd ville vælge stederne hvor det er under ordnede forhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. November, 2019 fede skrev, for 1 minut siden: Og der bliver det nødvendig med politiets indsats. Desuden skal det være strafbart for manden at besøge de uautoriserede steder. Men uanset er jeg sikker på det vil hjælpe. For nogle/ mange mænd ville vælge stederne hvor det er under ordnede forhold Kan være du har ret. Spørgsmålet er bare om det der hjælper de fleste gør det værre for de få (piger). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 3. November, 2019 Loser skrev, 1 time siden: Kan være du har ret. Spørgsmålet er bare om det der hjælper de fleste gør det værre for de få (piger). Man mener der er et stort problem... Men vælger intet at gøre. Jeg skal da ikke kunne svare nøjagtig, hvor meget det ville hjælpe, men min fornuft siger mig, at det ville hjælpe. I hvert fald hjælper det ikke, ikke at gøre noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 3. November, 2019 fede skrev, for 4 timer siden: I Tyskland skal man have hurenpas for at må være prostitueret. Altså man er registreret. I Tyskland får Mændene store bøder, hvis de eksempelvis efterspørger usikker sex, såsom superfransk. Ellers er lovgivningen relativ ens med i Danmark. Eksempelvis kan du ikke skrive/ ringe til en FKK klub og hører hvad pigerne koster. Pigerne er 100 % selvstændige og klubberne må på ingen måde blande sig i deres forretning. Eksempelvis blev ARTEMIS hevet igennem en kæmpe politiaktion, blandt andet fordi de hjalp pigerne med skattebetaling ( også andre ting). Men lovgivningen bliver nok ikke helt overholdt alle steder, hvilket den jo heller ikke gør herhjemme. Men præmisserne er nogenlunde de samme. Men så kan du jo spørge dig selv. Vil du helst besøge et bordel, hvor der er relativ styr på tingene eller et bordel du har fundet på alternativ vis og alt er lyssky? Jeg har ret let ved at vælge iøvrigt, som @Rejsenetværk er inde på. Så kan man koncentrere al politiindsatsen på det som ikke er registreret, i stedet for, som nu, at man skal bruge ressourcerne bredt Jeg skal love dig 100% at klubberne blander sig i hvad tingene koster. Hvis du har bevis for at der faktisk er blevet uddelt bøder, så må du meget gerne sende et link. Angrebet på Artimis var ene og alene et medie stunt. God dag til alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 3. November, 2019 (edited) jenslillemandhansenv2 skrev, for 9 timer siden: Jeg skal love dig 100% at klubberne blander sig i hvad tingene koster. Hvis du har bevis for at der faktisk er blevet uddelt bøder, så må du meget gerne sende et link. Angrebet på Artimis var ene og alene et medie stunt. God dag til alle Paradise ejeren røg da 5 år i fængsel. Noget af årsagen var han krævede at de arbejdede fra 11-02, hvilken han ikke må, han må ikke sådan styre deres arbejdsplan https://www.stuttgarter-zeitung.de/inhalt.prostitution-in-stuttgart-paradise-urteil-ist-rechtskraeftig.dda527fc-ac1c-4b41-87fc-c6709ff8f8a6.html https://www.emma.de/artikel/prostitution-ein-historisches-urteil-336609 I Freiburg fik en mand bøde og fængselstraf. Grundet pigerne ikke havde opholdstilladelse, han tog sig for godt betalt og ville også styre arbejdstiden https://www.freiburger-nachrichten.ch/sensebezirk-archiv/16-monate-bedingt-fuer-einen-ehemaligen-sauna-club-besitzer Redigeret 3. November, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 4. November, 2019 fede skrev, for 8 timer siden: Paradise ejeren røg da 5 år i fængsel. Noget af årsagen var han krævede at de arbejdede fra 11-02, hvilken han ikke må, han må ikke sådan styre deres arbejdsplan https://www.stuttgarter-zeitung.de/inhalt.prostitution-in-stuttgart-paradise-urteil-ist-rechtskraeftig.dda527fc-ac1c-4b41-87fc-c6709ff8f8a6.html https://www.emma.de/artikel/prostitution-ein-historisches-urteil-336609 I Freiburg fik en mand bøde og fængselstraf. Grundet pigerne ikke havde opholdstilladelse, han tog sig for godt betalt og ville også styre arbejdstiden https://www.freiburger-nachrichten.ch/sensebezirk-archiv/16-monate-bedingt-fuer-einen-ehemaligen-sauna-club-besitzer Selve snakken om hvor meget ejerne blander sig i prissætning og arbejdstider er nok mere kompleks end som så. At de ikke må i følge loven er noget andet. Jeg fastholder at Paradis var et medie stunt. Hvis du nærlæser den anden artikel du henviser til, tænker jeg godt man kan læse mellem linjerne at der var tale om grov udnyttelse af pigerne, ps. artiklen er ikke fra Tyskland men fra Schweiz. Jeg fastholder at der findes klubber hvor priserne er faste, et godt eksempel "Freudenhouse Münster", et andet godt eksempel "Totalclub, Hannover" jeg erkender naturligvis også at der findes klubber hvor man kan blive præsenteret for endog meget forskellige priser. Ja, loven foreskriver kondom pligt også ved oral, men det er så det krav der oftest ikke overholdes langt ofte mod merpris. Jeg har end ikke hørt rygter om nogle mænd der har fået bøde for at bryde denne regel. Det skal også nævnes at der efter den nye lov er lukket en del klubber, man skulle nu tro at det konsekvent skyldes de nye regler, men det er en sandhed med modifikationer. Det er de enkelte delstater og Land-Kreise der skal håndhæve loven og her spiller den lokale politiske sammensætning en stor rolle. Et godt eksempel er Totalclub, Hannover, klubben ligger i et industriområde i måske ikke den pæneste del af byen, klubben genere ingen = den kører som den altid har gjort (oral nur mit, HAHA, men det er godt at reglen findes, så kan pigerne altid trække dette kort), kun for fuldstændighedens skyld, pigerne bestemmer selv over arbejdstid, +/- inden for rimelighedens grænser. Nu vil jeg ikke nævne navne, men jeg kender helt explicit til en klub der blev indkaldt til en forhandling hos myndighederne om hvilke regler der skulle gælde, dette ville ikke være tilfældet hvis reglerne var klare! Eksempler på mærkelige regler, yes pigerne skal have gyldigt Hurenpas, en del af argumentationen var at man ville holde øje med antallet af piger i de enkelte Land-Kreise, HAHA, det er lovligt at ansøge om Hurenpas i en Land-Kreis og bruge det i et andet, det fuldstændige vandvittige er at det også er de enkelte Land-Kreise der bestemmer hvad et Hurenpas koster, nej det er ikke gratis. Så nej myndighederne ved ikke hvor mange der arbejder i de forskellige Land-Kreise, næste latterlighed er at det koster forskelligt om man vil have sit rigtige navn i passet eller man vil have sit arbejdsnavn. Jeg ved godt det er lidt af min kæphest, men hele lovgivningen er et stort "stunt" sat i søen af venstre fløjen, som for øvrigt blev haste behandlet, havde man virkelig ønsket at forbedre forholdene for pigerne havde man nok valgt at spørge pigerne, det gjorde man så ikke, min helt personlige og ganske uvidenskabelige oplevelse er, at når jeg snakker med pigerne, siger de at arbejdsforholdene er blevet bedre (det skal også nævnes) men indtjeningen er også faldet trods en generel stigning i time prisen. Altså færre kunder. PS blot for fuldstændighedens skyld, mine erfaringer dækker mellem klasse området og ikke de dyre klubber. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 4. November, 2019 Tak jenslillemandhansenv2, for at dele denne imponerende indsigt i de faktiske forhold de steder du kender til det. Jeg synes kun, at det borger for at centralisere forvaltningen af lovgivningen på forbundsstats plan, og at lade forbundsmyndighederne være repræsenteret som overordnet myndighed i deltstaterne. Herunder som jeg foreslog, et offentligt monopol på formidling af alt arbejdskraft, uden som indenlandsk i klubberne. Man kunne også indføre at der skulle være offentlig repræsentation i den daglige ledelse, og eller bestyrelse, og at der skal benyttes en offentlig udpeget revisor. Hvis man aldrig havde afskaffet loven om offentlig repræsentation i bankers bestyrelser, så havde man måske undgået alle skandalerne i Danske Bank og Nordea. Det er bedre at have vagthunden indenfor i maskinrummet, end siddende udenfor den lukkede dør. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 4. November, 2019 (edited) jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 timer siden: Selve snakken om hvor meget ejerne blander sig i prissætning og arbejdstider er nok mere kompleks end som så. At de ikke må i følge loven er noget andet. Jeg fastholder at Paradis var et medie stunt. Hvis du nærlæser den anden artikel du henviser til, tænker jeg godt man kan læse mellem linjerne at der var tale om grov udnyttelse af pigerne, ps. artiklen er ikke fra Tyskland men fra Schweiz. Jeg fastholder at der findes klubber hvor priserne er faste, et godt eksempel "Freudenhouse Münster", et andet godt eksempel "Totalclub, Hannover" jeg erkender naturligvis også at der findes klubber hvor man kan blive præsenteret for endog meget forskellige priser. Ja, loven foreskriver kondom pligt også ved oral, men det er så det krav der oftest ikke overholdes langt ofte mod merpris. Jeg har end ikke hørt rygter om nogle mænd der har fået bøde for at bryde denne regel. Det skal også nævnes at der efter den nye lov er lukket en del klubber, man skulle nu tro at det konsekvent skyldes de nye regler, men det er en sandhed med modifikationer. Det er de enkelte delstater og Land-Kreise der skal håndhæve loven og her spiller den lokale politiske sammensætning en stor rolle. Et godt eksempel er Totalclub, Hannover, klubben ligger i et industriområde i måske ikke den pæneste del af byen, klubben genere ingen = den kører som den altid har gjort (oral nur mit, HAHA, men det er godt at reglen findes, så kan pigerne altid trække dette kort), kun for fuldstændighedens skyld, pigerne bestemmer selv over arbejdstid, +/- inden for rimelighedens grænser. Nu vil jeg ikke nævne navne, men jeg kender helt explicit til en klub der blev indkaldt til en forhandling hos myndighederne om hvilke regler der skulle gælde, dette ville ikke være tilfældet hvis reglerne var klare! Eksempler på mærkelige regler, yes pigerne skal have gyldigt Hurenpas, en del af argumentationen var at man ville holde øje med antallet af piger i de enkelte Land-Kreise, HAHA, det er lovligt at ansøge om Hurenpas i en Land-Kreis og bruge det i et andet, det fuldstændige vandvittige er at det også er de enkelte Land-Kreise der bestemmer hvad et Hurenpas koster, nej det er ikke gratis. Så nej myndighederne ved ikke hvor mange der arbejder i de forskellige Land-Kreise, næste latterlighed er at det koster forskelligt om man vil have sit rigtige navn i passet eller man vil have sit arbejdsnavn. Jeg ved godt det er lidt af min kæphest, men hele lovgivningen er et stort "stunt" sat i søen af venstre fløjen, som for øvrigt blev haste behandlet, havde man virkelig ønsket at forbedre forholdene for pigerne havde man nok valgt at spørge pigerne, det gjorde man så ikke, min helt personlige og ganske uvidenskabelige oplevelse er, at når jeg snakker med pigerne, siger de at arbejdsforholdene er blevet bedre (det skal også nævnes) men indtjeningen er også faldet trods en generel stigning i time prisen. Altså færre kunder. PS blot for fuldstændighedens skyld, mine erfaringer dækker mellem klasse området og ikke de dyre klubber. Så du mener det er et mediestunt uanset om klubberne bliver dømt eller ej. Ja faktisk det hele er et mediestunt. Det kan jo hverken bevises eller afvises, men jeg deler ikke holdningen. Totalclub hannover er ikke en fkk klub. Disse partytreff klubber kører efter lidt andre regler. Her skal det være gennemskueligt hvad pigerne tjener og der er en løselig lov om pigerne ikke må aflønnes uanstændigt. Og der må man sige lovgivningen har været rigtig god!!!! For jeg har ikke kendskab til nogle klubber pigerne får alverden under 15 euro, hvor man så under 10 euro førhen, hvilket bestemt var uanstændigt. Freudenhaus munster. Hmm er det en fkk klub. Nå ja, den er svær at putte i en anden kategori, men så er det i hvert fald en low class.Men her var der nu differentierede priser indtil for ca 1 år siden. Cassandra og nogle andre tog 50. De fleste 40 og nogle enkelte 30. Idag har de harmoniseret priserne, så alle tager 40. Men eksempelvis er der idag kun ganske få der har quckien på 25 euro. Desuden er der forskelle på hvad der er ekstra og hvilken pris ekstra har. Summa summarum tænker jeg klubben har relativ beskeden indflydelse på den enkelte piges prissætning. Man har, som i de fleste klubber, en standard basis pris. Det ser du også på bordeller i dk. Men freudenhaus har tilladt at nogle tog mere eller mindre. Og ja, pigerne har brugt den nye lovgivning til at sætte priserne gevaldig i vejret. Og det har fået mændene til at komme sjældnere og tage mindre tid. Hvilket man kun kan sige “ no shit sherlock” til. Det har ramt pigerne men bestemt også klubberne, der får mindre entreindtægter. Så logisk set, har klubberne ikke haft indflydelse på prisstigningerne. Det ville jo være at skyde dem selv i foden. Redigeret 4. November, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 4. November, 2019 fede skrev, for 16 minutter siden: Og ja, pigerne har brugt den nye lovgivning til at sætte priserne gevaldig i vejret. Og det har fået mændene til at komme sjældnere og tage mindre tid. Hvilket man kun kan sige “ no shit sherlock” til. Det har ramt pigerne men bestemt også klubberne, der får mindre entreindtægter. Så logisk set, har klubberne ikke haft indflydelse på prisstigningerne. Det ville jo være at skyde dem selv i foden. Problemet har jo også altid været, at der er alt for mange piger til for få mænd, med en ureguleret udveksling af arbejdskraft indenfor EU's åbne grænser. Hvis udveksling af arbejdskraft kunne reguleres og begrænses, ville man kunne opnå en bedre balance mellem de stordriftfordele, der giver lavere omkostninger for pigerne, og derfor fornuftigere priser for sex, og så den faktiske omsætning, som der er for mange piger om at dele. Hvis vi mænd havde færre piger at vælge imellem, ville pigerne tjene mere hverisær til de priser der er. Det er kun godt, hvis priserne har fået et nøk op i bunden af discount segmentet i branchen, men priser på 50 + euro kan være attraktiv nok for pigerne, der har mellem 10 og 20 % af de udgifter til deres daglige vagter, som mange piger har i Danmark. Men balancen tilter jo fuldstændig når mange nok, nok fattige piger kan og vil arbejde til bundpriser, fordi alt er bedre end alternativer hjemme, eller som fattig i arbejde i Tyskland eller Italien. Her ville det være på sin plads med en øget offentlig intervention i markedet, med en mere aktiv regulerende rolle, for at begrænse udbuddet af piger, sådan at dem der er kan leve godt af den omsætning der er. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 4. November, 2019 fede fede skrev, for 32 minutter siden: Så du mener det er et mediestunt uanset om klubberne bliver dømt eller ej. Ja faktisk det hele er et mediestunt. Det kan jo hverken bevises eller afvises, men jeg deler ikke holdningen. Totalclub hannover er ikke en fkk klub. Disse partytreff klubber kører efter lidt andre regler. Her skal det være gennemskueligt hvad pigerne tjener og der er en løselig lov om pigerne ikke må aflønnes uanstændigt. Og der må man sige lovgivningen har været rigtig god!!!! For jeg har ikke kendskab til nogle klubber pigerne får alverden under 15 euro, hvor man så under 10 euro førhen, hvilket bestemt var uanstændigt. Freudenhaus munster. Hmm er det en fkk klub. Nå ja, den er svær at putte i en anden kategori, men så er det i hvert fald en low class.Men her var der nu differentierede priser indtil for ca 1 år siden. Cassandra og nogle andre tog 50. De fleste 40 og nogle enkelte 30. Idag har de harmoniseret priserne, så alle tager 40. Men eksempelvis er der idag kun ganske få der har quckien på 25 euro. Desuden er der forskelle på hvad der er ekstra og hvilken pris ekstra har. Summa summarum tænker jeg klubben har relativ beskeden indflydelse på den enkelte piges prissætning. Man har, som i de fleste klubber, en standard basis pris. Det ser du også på bordeller i dk. Men freudenhaus har tilladt at nogle tog mere eller mindre. Og ja, pigerne har brugt den nye lovgivning til at sætte priserne gevaldig i vejret. Og det har fået mændene til at komme sjældnere og tage mindre tid. Hvilket man kun kan sige “ no shit sherlock” til. Det har ramt pigerne men bestemt også klubberne, der får mindre entreindtægter. Så logisk set, har klubberne ikke haft indflydelse på prisstigningerne. Det ville jo være at skyde dem selv i foden. Hvis du mener at de forskellige klubber arbejder under forskellige lovgivninger så vil jeg gerne se beviser herfor, for det gør de ikke! hvis jeg tager fejl og du kan henvise til denne lovgivning, undskylder jeg mange gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fede Skrevet 4. November, 2019 (edited) jenslillemandhansenv2 skrev, for 6 timer siden: fede Hvis du mener at de forskellige klubber arbejder under forskellige lovgivninger så vil jeg gerne se beviser herfor, for det gør de ikke! hvis jeg tager fejl og du kan henvise til denne lovgivning, undskylder jeg mange gang. Åh jeg gider nu ikke at læse hele den Tyske prostitutions lovgivning igennem, for at bevise det for dig. Det er just ikke så vigtig for mig... Men som du nok har lagt mærke til, så er måden partytreff klubberne fungerer på ændret. Der skal fremstå, hvor stor en del der går til Pigerne og hvor stor en del til klubben. I totalclub hannover som du nævner, går eksempelvis 50 euro til pigerne og 30 euro til klubben ved 4 poletter. Idag står der iøvrigt et antal gange i rummet for hvilken pris. Tidligere var partytreff mange steder fri sex for entreprisen. Men det ændredes ved lovgivningen. Og så vidt jeg ved, så står det ikke direkte beskrevet i lovgivningen, at det skal gøres på den måde. Men mere at “ pigerne skal aflønnes ordentlig” På de rigtige FKK klubber er pigerne selvstændige og bestemmer selv deres individuelle priser. Det ser du oplyst på alle hjemmesiderne. Er du i tvivl kan du læse FKK harmonys side, der står det højt og tydeligt. Eller sharks, world osv Så FKK og Partytreff er 2 vidt forskellige ting, som lovgivningen tager højde for de forskellig måde. Redigeret 4. November, 2019 af fede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LesterBurnham 172 Skrevet 4. November, 2019 Rejsenetværk skrev, den 25.10.2019 at 18:29: Nu diskuterer de den svenske model i Tyskland Jeg tror simpelthen at prostitution i Tyskland, udgør en så stor økonomi, og omfatter så mange mennesker, at det ingen mening giver at kriminalisere hverken sexkøbere, eller sexsælgere. Det bliver symbol politik, som i USA i forbudstiden hvor spiritus var forbudt, og som det er med forbuddet mod euroforiserende stoffer. Det var gyldne tider for mafiaen, så længe det varede. Hvis tobak og alkohol blev opfundet idag, er jeg sikker på at man ville prøve at forbyde det, men alle realistiske og pragmatiske mennesker ved jo, at man aldrig ville komme det til livs med et forbud. Når noget fylder tilstrækkelig økonomisk og beskæftigelsesmæssigt, er der ikke andet at gøre, end at politikerne opstiller rammebetingelser, hvilket de også bør gøre. Men forbud er kun i kriminelles interesser, for efterspørgslen er der, og de skal nok søge at udnytte et forbud for egen vinding. Konsekvenserne er alt følgekriminalitet, men uden at samfundet hverken opnår indtægter, eller kontrol: Bundestagsabgeordnete diskutieren "Schwedisches Modell" https://rotlicht.de/magazin/bundestagsabgeordnete-diskutieren-schwedisches-modell Jeg ved godt at man hævder at legaliseringen af prostitution i Tyskland, blev udnyttet af rockere og indvandrerbander, til at drive legal virksomhed, men det er ikke et argument for et forbud. Tværtimod er det i samfundets interesse at, at branchen uanset bagmænd lever op til loven, og som i enhver anden virksomhed, kan der også foregå kriminalitet indenfor i princippet legal virksomhed. Man forbyder jo ikke af den grund, hverken autoværksteder, entrepenører, elle slik, og samme bør selvfølgelig gælde prostitution. Så må man gå efter de kriminelle, og den kriminalitet de måtte bedrive under dække af lovlig virksomhed. Ok, hvis de er så stupide at de går den svenske vej, så er verden stor nok udenfor Tyskland, til at vi kan rejse andre steder hen for at købe sex, og det for hver eneste land, der vælger den svenske model. Venlig hilsen Rejsenetværk Problemet er jo at en tyske og hollandske legalisering absolut ikke har været nogen succes. Du plejer at holde dig for god til at kalde folk, der har en anden overbevisning end du, for stupide.... Man kunne jo tale for, at det er mindst lige så stupid at vælge den tysk/hollandske model, der har fejlet så eklatant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 4. November, 2019 LesterBurnham skrev, for 7 minutter siden: Problemet er jo at en tyske og hollandske legalisering absolut ikke har været nogen succes. Du plejer at holde dig for god til at kalde folk, der har en anden overbevisning end du, for stupide.... Man kunne jo tale for, at det er mindst lige så stupid at vælge den tysk/hollandske model, der har fejlet så eklatant Nej jeg mener vanlig vis ikke, at folk der ikke har den samme holdning som jeg er stupide, men derfor kan de godt gøre noget som jeg mener er stupidt, og det var nok den sondring jeg manglede. For jeg mener at det er stupidt at gå den svenske vej, og jeg mener ikke at den tysk hollandske model har fejlet eklatant. Men udviklingen har vist at rammebetingelserne bør tilpasses udviklingen, indenfor en grundlæggende rigtig legalisering af erhvervet. Som jeg ser det, ikke overordnet på grund af en fejlslagen legalisering, men helt overvejende på grund af åbne grænser og arbejdskraftens frie bevægelighed, og fraværet af nogen form for kontrol med, og regulering af samme. Hvilket ikke udgør et entydigt problem indenfor prostitution, men ret så generelt på det nordeuropæiske arbejdsmarked, og det uden at man af den grad overveje at forbyde hele brancher. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 4. November, 2019 Bebop skrev, den 3.11.2019 at 11:07: Vi har tilsvarende i Danmark, fx hvis man rejser ud og har sex med mindreårige, så kan man straffes i DK - selv hvis det hypotetisk set er lovligt i det land, hvor det foregik. Det samme gælder kvindelig omskæring eller forbrydelser mod danskere i udlandet. Det fremgår af Straffeloven § 7. Jo, men det gælder jo kun for alvorlige overtrædelser (Hvilket i min optik er helt fint), men i DK gælder det jo ikke overtrædelser som "kun" ville kunne medføre bødestraf (Eller fængsel under 4 måneder). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg