cumonface 1812 Skrevet 26. Oktober, 2019 Anna er bestemt en sød lille sag og er helt som hendes billeder antyder med en dejlig lille numse. I mit besøg i dag var hun ivrig efter at yde service og hendes superfransk er helt i top. Afslutningsvis var også helt i top. Alt i alt en god oplevelse. Pigen sød og behagelig 8,5 , gfe 7, superfransk 10, cof/cif 10 Gentagelses fare 99 % 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 26. Oktober, 2019 Er man til de helt sikre kort så er Megan og Sweet Sarah i byen. Jessica S er her få dage endnu. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 926 Skrevet 26. Oktober, 2019 cumonface skrev, for 28 minutter siden: Anna er bestemt en sød lille sag og er helt som hendes billeder antyder med en dejlig lille numse. I mit besøg i dag var hun ivrig efter at yde service og hendes superfransk er helt i top. Afslutningsvis var også helt i top. Alt i alt en god oplevelse. Pigen sød og behagelig 8,5 , gfe 7, superfransk 10, cof/cif 10 Gentagelses fare 99 % GFE 7 ? Hvordan var hendes nusse/kæle faktor og kyssede hun med tungen, hvis hvordan? Yderst lokkende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 27. Oktober, 2019 Vildsvinet skrev, for 23 timer siden: GFE 7 ? Hvordan var hendes nusse/kæle faktor og kyssede hun med tungen, hvis hvordan? Yderst lokkende Desværre ikke kys med tungen med mig. Det afviste hun med et forholdvis blidt bid på min tunge da jeg prøvede. Jeg giver hende også kun et 7 tal for GFE som kan blive meget bedre men hun vil heller igang med action end nusse/kæle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand 129 Skrevet 29. Oktober, 2019 Er du GAL hun ser godt ud i mine øjne! Hende vil jeg overveje! @cumonface Jessica er super! Jeg har ikke været sammen med Megan endnu, men hun har også været på min liste længe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg