ny_kjs 109 Skrevet 28. Oktober, 2019 Jessy new in Brønshøj, er der nogen der har været forbi og kan fortælle lidt om pigen, servicen og er hun berøringsvenlig, hun har iøvrigt en profil mere Alis ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 28. Oktober, 2019 Du skal lære at bruge søgemaskine, det er 99% sikkert fake billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 28. Oktober, 2019 Men hun kan da lege med en dildo https://xxx-scenes.com/Anilos/Jamie-Ray-Anilos-Toy-Orgasm/77228 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 28. Oktober, 2019 ved ikke om det var der i Brønshøj, men jeg var forbi igår, på en gammel hæderskronet adresse på en større vej i Brønshøj (vel den største), og på nummer 1xx. Der blev jeg i den gra dhuslet af 2 piger for 1100, og gik derfra med en meget dårlig oplevelse, og manglende forløsning. Jeg vi være lidt kritisk hvis hun er samme sted. Jeg tror dog at de 2 piger jeg besøgte har ægte, men MEGET retoucherede billeder på deres annoncer på EG. Beklager den lidt kryptisk udmelding, men nærmere detaljer kan gives i en PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WaitWhat 5 Skrevet 28. Oktober, 2019 (edited) Could just be my Google Translate, but her profile is titled “Jessy” but then she says “My name is Barby”. So with copied pictures and a profile not matching, good chance this is fake. Redigeret 28. Oktober, 2019 af WaitWhat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 28. Oktober, 2019 Det hele er fake og du kan se de bare har tabet de billeder fra en billede serie fra nettet af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ny_kjs 109 Skrevet 29. Oktober, 2019 Tak for svarene - jeg må søge videre;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg