Hop til indhold
Gæst

Tamsabai Hvidovre

Recommended Posts

Gæst

Håber nogen kan hjælpe mig? Jeg har for et par måneder siden besøgt Tamsabai i Hvidovre og fik en fuldstændig enestående behandling af en super fræk pige der vist nok hedder On. Er der nogen der ved om hun stadig er der, om hun overhovedet er i dk mere eller om hun arb et andet sted? Jeg håber nogen ved det? Hun er for deeeejlig;-) Har ringet der til nogle gange men får altid at vide, at hun ikke er der. Har også hørt at hun har været på sawadee. Er der nogen der ved om det er rigtigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Håber nogen kan hjælpe mig? Jeg har for et par måneder siden besøgt Tamsabai i Hvidovre og fik en fuldstændig enestående behandling af en super fræk pige der vist nok hedder On. Er der nogen der ved om hun stadig er der, om hun overhovedet er i dk mere eller om hun arb et andet sted? Jeg håber nogen ved det? Hun er for deeeejlig;-)

Ring til klinikken og spørg. De har den nyeste information.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber nogen kan hjælpe mig? Jeg har for et par måneder siden besøgt Tamsabai i Hvidovre og fik en fuldstændig enestående behandling af en super fræk pige der vist nok hedder On. Er der nogen der ved om hun stadig er der, om hun overhovedet er i dk mere eller om hun arb et andet sted? Jeg håber nogen ved det? Hun er for deeeejlig;-)

Mig bekendt er der for tiden 3 piger på stedet, Aom, Milly og Jip.

(Da Tamsabai er et thaisted, har du større chance for respons under "Thaiefterlysninger")

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er jeg godt nok ked af at høre:-( Hvem skal jeg så besøge af de tre piger der er der? Hvem er bedst til massage, hvem er frækkest? Bedste krop osv..

Havde godt nok håbet på at møde On igen! Det var den absolut bedste oplevelse jeg har fået på thai steder i dk og har besøgt mange indtil videre...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg godt nok ked af at høre:-( Hvem skal jeg så besøge af de tre piger der er der? Hvem er bedst til massage, hvem er frækkest? Bedste krop osv..

Havde godt nok håbet på at møde On igen! Det var den absolut bedste oplevelse jeg har fået på thai steder i dk og har besøgt mange indtil videre...

Jeg tror Jip vil gøre dig glad igen og du vil glemme alt om On!

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...