EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 31. Oktober, 2019 Tilgivende optagelseskrav for uddannelsen (Jeg er ordblind, og det var intet problem). Jeg er honoreret pr. time, omend cocktails tilbydes. Mine kunder er primært mænd (90%). Min familie ved hvad jeg laver, men kan ikke lide det. Når jeg fortæller venner og bekendte om detaljerne er de ligedelte nysgerrige og afskyet Hvad er min profession 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 31. Oktober, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 3 minutter siden: Tilgivende optagelseskrav for uddannelsen (Jeg er ordblind, og det var intet problem). Jeg er honoreret pr. time, omend cocktails tilbydes. Mine kunder er primært mænd (90%). Min familie ved hvad jeg laver, men kan ikke lide det. Når jeg fortæller venner og bekendte om detaljerne er de ligedelte nysgerrige og afskyet Hvad er min profession Lige bortset fra din timebetaling, så lyder du til at være en levebrødspolitiker. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 31. Oktober, 2019 bartender på en homo bar ?? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 31. Oktober, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 55 minutter siden: Tilgivende optagelseskrav for uddannelsen (Jeg er ordblind, og det var intet problem). Jeg er honoreret pr. time, omend cocktails tilbydes. Mine kunder er primært mænd (90%). Min familie ved hvad jeg laver, men kan ikke lide det. Når jeg fortæller venner og bekendte om detaljerne er de ligedelte nysgerrige og afskyet Hvad er min profession Lejemorder 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 31. Oktober, 2019 SÆD-TAPPER. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 31. Oktober, 2019 Stripper,,, er det dig Kira Eggers fra din tid i stripper-kongens piger, eller måske silikone - Simone 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 31. Oktober, 2019 (edited) Er det dig Karl-Mar Møller? Redigeret 31. Oktober, 2019 af Kanon1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 31. Oktober, 2019 Toddy skrev, for 4 timer siden: Lejemorder Lejemorder på timebetaling?? Det har de aldrig foreslået, dem jeg bruger... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 31. Oktober, 2019 Easy-peasy.....du er Peter fra Leasy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 1. November, 2019 @EksilKøbenhavner Kooooom så med afsløringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 1. November, 2019 Trinetease skrev, for 1 time siden: @EksilKøbenhavner Kooooom så med afsløringen Ccccccccc..... Og så påstod de at manden er utålmodig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. November, 2019 fængselsbetjent ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. November, 2019 Er det dig der står for de bemandede underjordiske toiletter på Amager Torv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 1. November, 2019 serveU skrev, for 4 timer siden: advokat Jeg ville have gættet på skra.. øh.. renovationsmedarbejder, men dit bud var faktisk bedre. Det tror jeg også jeg vil gå med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 1. November, 2019 Sæd malker på en Orne / tyrestation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 1. November, 2019 Fængselsbetjent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 1. November, 2019 slip skrev, for 15 timer siden: Lejemorder på timebetaling?? Det har de aldrig foreslået, dem jeg bruger... Det tager jo sjældent mere end en time og hvis det gør, er det jo for det meste fordi at man hygger sig med sit arbejde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 1. November, 2019 Brugtvognsforhandler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 1. November, 2019 Og svaret er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 1. November, 2019 Prostitueret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 1. November, 2019 People Pleaseren skrev, for 1 time siden: Prostitueret. De skal kunne en masse om regnskab når Skattemand kommer forbi. Her går det vist ikke at være ordblind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 2. November, 2019 Lauersen skrev, for 2 timer siden: De skal kunne en masse om regnskab når Skattemand kommer forbi. Her går det vist ikke at være ordblind. Er det en joke eller hvad? Kan man ikke være prostitueret hvis man er ordblind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 2. November, 2019 EksilKøbenhavner skrev, den 31.10.2019 at 17:30: Tilgivende optagelseskrav for uddannelsen (Jeg er ordblind, og det var intet problem). Jeg er honoreret pr. time, omend cocktails tilbydes. Mine kunder er primært mænd (90%). Min familie ved hvad jeg laver, men kan ikke lide det. Når jeg fortæller venner og bekendte om detaljerne er de ligedelte nysgerrige og afskyet Hvad er min profession bartender på en stripklub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg