Hop til indhold
EksilKøbenhavner

Gæt en profession

Recommended Posts

Guest Flax
slip skrev, den 31.10.2019 at 22:45:

Lejemorder på timebetaling?? Det har de aldrig foreslået, dem jeg bruger...

Prisen er vel et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, jeg læste engang om en mand der i retten var tiltalt for at slå en mand ihjel for en krone, Dommeren sagde, ville de virkelig slå en mand ihjel for en krone, så svarede tiltalte, årh hvad, en krone her og en krone der, det bliver da til penge efterhånden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Flax skrev, for 7 timer siden:

Prisen er vel et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, jeg læste engang om en mand der i retten var tiltalt for at slå en mand ihjel for en krone, Dommeren sagde, ville de virkelig slå en mand ihjel for en krone, så svarede tiltalte, årh hvad, en krone her og en krone der, det bliver da til penge efterhånden.

Manden har jo ret. :) Men skal der fakta på bordet kan man jo vælge at kontakte een af de sikkert utallige udbydere: http://lejemorder.dk/  :DB):ph34r:

Og nej, det er IKKE mit site, og jeg har ALDRIG brugt deres service - kontanthjælpen rækker ikke til både pigesjov og lejemord. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loser skrev, for 19 timer siden:

Manden har jo ret. :) Men skal der fakta på bordet kan man jo vælge at kontakte een af de sikkert utallige udbydere: http://lejemorder.dk/  :DB):ph34r:

Og nej, det er IKKE mit site, og jeg har ALDRIG brugt deres service - kontanthjælpen rækker ikke til både pigesjov og lejemord. :rolleyes:

I kill for money

But your my Friend, so i kill you fore nothing :ph34r:

Silence i kill you :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Toddy skrev, for 2 minutter siden:

I kill for money

But your my Friend, so i kill you fore nothing :ph34r:

Silence i kill you :evil:

Hov hov, man må ikke true her. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Loser skrev, for 3 minutter siden:

Hov hov, man må ikke true her. :D

Det er søndag, jeg var til familie tamtam igår og jeg har ikke nydt duften af en kvinde i over en uge.

Så bær over med mig :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hva f... ? :lol:

Nu har jeg ventet i over en måned på trådstarters svar 

Det her er næsten lige så slemt , som at vente på at få sex ! 
NU kan jeg altså snart ikke vente mere 

Hvis jeg skulle vente lige så længe på at få sex , så var jeg blevet sindssyg :lol:

@EksilKøbenhavner Hvad er svaret ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...