Guest Flax Skrevet 2. November, 2019 slip skrev, den 31.10.2019 at 22:45: Lejemorder på timebetaling?? Det har de aldrig foreslået, dem jeg bruger... Prisen er vel et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, jeg læste engang om en mand der i retten var tiltalt for at slå en mand ihjel for en krone, Dommeren sagde, ville de virkelig slå en mand ihjel for en krone, så svarede tiltalte, årh hvad, en krone her og en krone der, det bliver da til penge efterhånden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2771 Skrevet 2. November, 2019 gigolo passer fint med 90% af kunderne er mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 2. November, 2019 Svar på TS' indlæg: En frivillig arbejdsløs person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 2. November, 2019 Flax skrev, for 7 timer siden: Prisen er vel et spørgsmål om udbud og efterspørgsel, jeg læste engang om en mand der i retten var tiltalt for at slå en mand ihjel for en krone, Dommeren sagde, ville de virkelig slå en mand ihjel for en krone, så svarede tiltalte, årh hvad, en krone her og en krone der, det bliver da til penge efterhånden. Manden har jo ret. Men skal der fakta på bordet kan man jo vælge at kontakte een af de sikkert utallige udbydere: http://lejemorder.dk/ Og nej, det er IKKE mit site, og jeg har ALDRIG brugt deres service - kontanthjælpen rækker ikke til både pigesjov og lejemord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 3. November, 2019 Loser skrev, for 19 timer siden: Manden har jo ret. Men skal der fakta på bordet kan man jo vælge at kontakte een af de sikkert utallige udbydere: http://lejemorder.dk/ Og nej, det er IKKE mit site, og jeg har ALDRIG brugt deres service - kontanthjælpen rækker ikke til både pigesjov og lejemord. I kill for money But your my Friend, so i kill you fore nothing Silence i kill you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 3. November, 2019 Toddy skrev, for 2 minutter siden: I kill for money But your my Friend, so i kill you fore nothing Silence i kill you Hov hov, man må ikke true her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 3. November, 2019 Loser skrev, for 3 minutter siden: Hov hov, man må ikke true her. Det er søndag, jeg var til familie tamtam igår og jeg har ikke nydt duften af en kvinde i over en uge. Så bær over med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kamilla K 224 Skrevet 25. December, 2019 Hva f... ? Nu har jeg ventet i over en måned på trådstarters svar Det her er næsten lige så slemt , som at vente på at få sex ! NU kan jeg altså snart ikke vente mere Hvis jeg skulle vente lige så længe på at få sex , så var jeg blevet sindssyg @EksilKøbenhavner Hvad er svaret ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg