Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Sex uden kondom

Recommended Posts

Gæst

ved godt stump næsten lige har haft emnet oppe. Men her drejede det sig om, hvorvidt det var i orden.

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvor udbredt det er??? Tænker ikke på superfransk, men sex uden kondom. Nogle får det til at lyde som om, næsten alle piger er til det.

Altså når jeg kigger i annoncer, er der ikke mange der tilbyder det! de få jeg har set, er typisk på annoncelight, men det er jo også et grinagtig medie i mine øjne...... man skal lede længe efter, så meget svindel, på så lidt plads :)

Er aldrig selv blevet tilbudt det, og det undrer mig måske lidt, hvis det er meget udbredt :) eller måske ligner jeg bare en, som man ikke skal tilbyde det til ;) Har så heller aldrig spurgt til det, da jeg på ingen måde ønsker det.

Så drenge, hvor udbredt er det?

og piger, tilbyder i det? forventer mange mænd i tilbyder det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvor udbredt det er??? Tænker ikke på superfransk, men sex uden kondom. Nogle får det til at lyde som om, næsten alle piger er til det.

Jeg kunne ikke drømme om at gøre det uden, der var en pige der forsøgte at lave

indføring uden for 14 dage siden, ellers har jeg ikke været ude for det.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har heller aldrig fået det tilbudt.

Men det kommer vel også an på, hvor man færdes?

Det nærmeste, jeg har været, var en thaipige i Buddinge, som gav fransk uden – og uden at spørge. Det skete bare, og det havde jeg i et par dage lidt bondeanger over.

Men nej, jeg har heldigvis aldrig fået tilbudt samleje uden, og Gudskelov for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig fået tilbuddet og er heller ikke interesseret, og egentlig tror jeg ikke, at det er særlig udbredt på kendte og etablerede steder.

Bortset fra usikkerhedsmomentet er det vel også som at save den gren over, man selv sidder på da det vist normalt fører til at vedkommende pige må finde et nyt sted. Men måske er det bare mig, der er naiv?

og piger, tilbyder i det?
Svaret er vist helt oplagt eller sagt på en anden måde, så er spørgsmålet nok ikke særlig velovervejet. Hvis der overhovedet er nogen herinde, der tilbyder dette, vil de da aldrig indrømme det, da det vil skræmme folk væk jvfr. ovenstående og gøre livet sværere.

Nyt indlæg eller bare en fortsættelse :?:

Men nu hvor skriveriet falder på måske usikker sex, så er det måske relevant at få en ide om, hvor ofte både piger/kvinder og gæster bliver checket for evt 'arbejdsrelaterede' /'hobbyrelaterede' sygdomme?

Dette er klart nok meget personligt, så jeg forstår udmærket, at der er mange, der ikke har lyst til at svare.

Så for at tage mig selv først.

Aldrig.

Jeg kommer fast et sted, hvor jeg ved, at hygiejnen og sikkerheden er helt i top og at der bliver foretaget regelmæssige checks ofte, så jeg vil helt sikkert få besked såfremt der bare er den mindste usikkerhed (både mit mobilnummer og min mail-adresse er kendt). Så jo, jeg føler mig helt tryg. :D

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tja så har jeg været heldig/uheldig. Har fået mange BJ gennem årene, udelukkende på thaisteder, uden dut på. En enkelt hoppede også hurtig på mig, fordi hun nu engang havde lyst her og nu.

Nogle måneder efter den kåde piges misbrug af min lille ven, fik jeg sved på pande, og krøb hen til lægen. Resultat negativt. En senere test, i anden anledning, var også negativ. Pyha, men det kan altså ske, og når man sidder/ligger der og er oppe 12000 omdr/min så når man ikke at bakke.

I de seneste år har jeg dog aldrig været ude for at nogen har leget med mig uden dut.

"Ingen kutten uden dutten" er vist mottoet blandt de prof piger som vi alle bør besøge. Glem amatør pigerne fra AL. Det er for farligt, og hvorfor betale en urutineret pige 1000 kr for noget som en prof kan gøre meget bedre for samme pris?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt glædespiger i 15 år,og det er vel blevet til mellem 250 og 300 besøg, og tør slet ikke tænke på, hvor stor en "investering" det har været - men pyt, langt de fleste penge har været givet godt ud.

Dette blot for at fortælle, at jeg ikke er nogen novice på "markedet"............nu til sagen

Min oplevelse er helt klart, at der er langt langt flere der tilbyder samleje uden kondom, end man får indtryk af, når man ser de forskellige annoncer.

Jeg har selv mange gange kontaktet piger, der i deres annoncer skriver, "alt sex er med kondom", og spurgt om "sex uden", og i mange tilfælde fået at vide, "det kan vi godt finde ud af".

Og hvorfor spørger jeg så om jeg kan få det uden ......det skal jeg sige.....jeg besøger ikke en pige, der i sin annonce

skriver, at alt sex er med kondom, og som så viser sig, er villig til sex uden......for mig er det helt

uacceptabelt markedsføring. Jeg besøger piger der kræver kondom, fordi jeg gerne vil passe på, både mig selv og naturligvis også pigen......fortsættes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det farlige i det her er, at man får en falsk sikkerhed, fordi nogle piger ikke er ærlige omkring brugen af kondom........for de farlige piger er jo ikke dem der fortæller det...dem kan vi bare undgå, hvis vi vil.....næ, de rigtig farlige er dem der siger at de altid kræver det, men så alligevel ikke gør det...det er falsk sikkerhed.

Der er jo masser af piger der helt kan melde "hus forbi" vedr. dette, men det har været overraskende for mig, hvor mange piger (ikke bare udenlandske...dem bruger jeg ikke)der tilbyder det....ikke i ann. men irl.....også af de "faste" vi hver dag ser på sexpiger, voksenlisten, sexnews osv osv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

også af de "faste" vi hver dag ser på sexpiger, voksenlisten, sexnews osv osv

Gælder det også klinik? Forstår godt at du fravælger dem, der er til at overtale.

Når du nu spørger, får du så også ind i mellem at vide, at du ligeså godt kan holde dig væk, da det er et tåbeligt og neddvurderende spørgsmål (kan ikke lige finde på et bedre udtryk :oops: )?

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det sker også på klinik......men i langt sjældnere grad end hos "privat pigerne", og ikke når du skriver eller ringer, kun under besøg, ellers tror jeg de bliver smidt ud fra klinikken .....det overraskende er, at også nogle af "de kendte" privat piger gør det ..........og ja, ikke så få gange er telefonen blevet afbrudt, når jeg har spurgt....og en del gange har jeg også fået en ordentlig røffel - og når det så er sket, så ved jeg, at det er et sted jeg roligt kan besøge ;)

Lidt lusket måske.....jeg ved det ikke...men ellers kan man jo ikke finde ud af, om pigen er ærlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv mange gange kontaktet piger, der i deres annoncer skriver, "alt sex er med kondom", og spurgt om "sex uden", og i mange tilfælde fået at vide, "det kan vi godt finde ud af".

Og hvorfor spørger jeg så om jeg kan få det uden ......det skal jeg sige.....jeg besøger ikke en pige, der i sin annonce

skriver, at alt sex er med kondom, og som så viser sig, er villig til sex uden......for mig er det helt

uacceptabelt markedsføring. Jeg besøger piger der kræver kondom, fordi jeg gerne vil passe på, både mig selv og naturligvis også pigen......fortsættes

Syntes det er super måde og måske den eneste måde at sortere de useriøse fra på.. så må det koste en i ny og næ hvis det finder de nedeværdende.

Har også lige et spørgsmål... hvor meget ekstra tager de for det... dem der tilbyder det.. for i min verden må de da skulle have en formue med den risiko de løber...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den normale pris + 300,- til + 1000,-........men langt den overvejende del, er nærmere de 300,- end de 1000,- ...........nogle siger også, hvis du er sygdomsfri, er det ok!!!!! godaw do....sikken en sikkerhed - enkelte kræver attest.......den er heller ikke noget værd - selv med de nye kombitest, skal der gå 4 uger, inden den er sikker, og hvad så hvis man er blevet smittet i løbet af de 4 uger!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

næ, de rigtig farlige er dem der siger at de altid kræver det, men så alligevel ikke gør det...det er falsk sikkerhed.
Jamen du har da helt ret og selvfølgelig godt og det eneste fornuftige er at sortere de 'usikre ' fra.

Egentlig bør man vel også lave anmeldelser (og omtale) af de 'usikre' og nævne dem, så kan vi selv (fra)vælge. Men der er jo nok er risiko for, at det ikke bliver omtalt, hvilket kan give falsk tryghed.

Men hvordan klarer man den? Gøre som PJ, simpelthen spørge direkte, der er vel ikke andre muligheder, desværre.

Men rent personligt vil jeg vedblive med at kigge forbi mit "sted", hvor jeg er helt sikker på at alt bare er 100% i orden, og det er ikke kun sikkerheden, der er i top, det er oplevelsen også hver gang. :D

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har to gange fået tilbudt uden og begge gange takket nej.

Første gang var på Artemis Berlin. Lækker pige, drivvåd og megaliderlig. Efter en masse fransk til os begge lå jeg øverst i et dybt kys, pludslig mærkede jeg en blid hånd, der trak i den lille ven og en anden hånd skubbe på mine balder. Fik løst situationen ved diskret at rulle væk. Derefter et rigtig godt knald med. I øvrigt min første FKK pige.

Anden gang herhjemme hos en privat. Mit i løjerne siger hun, skal vi ikke uden - for 200 mere? Igen nej tak, men det tog lidt af toppen. Ellers ærgerligt hun var skidesød og flot. Er stoppet nu.

Jeg gør det aldrig uden! Fransk uden er OK, her er risikoen meget mindre og vi slikker og kysser jo også.

Venligst OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, det sker også på klinik......men i langt sjældnere grad end hos "privat pigerne",

Det tror jeg er rigtigt.

Jeg besøger kun klinikker, og jeg har også fået tilbudt sex uden gummi 2 gange på 5 år.

Begge gange har det været efter en 3-4 besøg, hvor pigen måske har fornemmet en vis fortrolighed, og gerne har villet holde på mig som gæst... :? Sådan vælger jeg at tolke forespørgslen.

I begge tilfælde takkede jeg nej, men det har ikke afholdt mig for at gentage mine besøg hos den pågældende pige. Efterfølgende har vi jo begge kendt spillereglerne.

Får man tilbuddet, gør andre det også.. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt lusket måske.....jeg ved det ikke...men ellers kan man jo ikke finde ud af, om pigen er ærlig

Ja, du er en værre luskepeter... ;) Men når det er sagt, så er det egentlig temmelig smart, og noget jeg aldrig havde drømt om kunne være bagtanken for at spørge om ubeskyttet samleje. Og jeg havde ikke drømt om, at så mange piger (som du lidt antyder til) kan lokkes til at gå så langt for ussel mammon.

De gange - som heldigvis kan tælles på én hånd - at jeg er blevet spurgt om det, sådan under de indledende øvelser, har det altid lagt en lille dæmper på stemningen. Fordi for mit vedkommende kan det ikke undgås, at manden får et lille minus i "bogen", hvis han forsøger at presse mig til det. Men jeg har jo aldrig tænkt på, at det kunne være en test... :)

Jeg forstår dine bevæggrunde for at teste pigen, men er du ikke bange for det indtryk, som du giver af dig selv til de piger, som ikke kan presses?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Nikita......du spørger om ikke jeg er betænkelig, ved det indtryk jeg giver pigen af mig selv, ved at efterspørge "uden".......jo absolut, men det luskede stopper skam slet ikke her (uha, nu har jeg snart afsløret alle mine forretnings hemmligheder :D ).......den person der efterspørger det (mig), kommer aldrig - men derimod så henvender en anden person sig(mig) et kvarter senere, og laver en aftale.....forudsat at svaret vedr. sex "uden" var tilfredsstillende.......for ellers har du jo helt fuldstændig ret ......det ville nok afstedkomme en ret anspændt stemning :D

Ps det er selvfølgelig ikke fra samme telefon ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nååårh! Jeg var ikke helt sikker på, om du bragte det på bane, når du var face to face med pigerne eller hvordan... :)

Så klogt move! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nååårh! Jeg var ikke helt sikker på, om du bragte det på bane, når du var face to face med pigerne eller hvordan... :)

Så klogt move! ;)

Ha ha :lol: - nej for hulen da, så går det første besøg jo med at reparere stemningen, hvis man da overhovedet kan :D - men alt var jo meget nemmere, hvis ikke man behøvede alt det luskeri.

Det er jo ingen problem med dem man kender - men hvis man en gang imellem skal ud, og finde lidt ny inspiration, ja så er man lidt på "herrens mark"

Del dette indlæg

Link til indlæg

men alt var jo meget nemmere, hvis ikke man behøvede alt det luskeri.

Det er jo ingen problem med dem man kender - men hvis man en gang imellem skal ud, og finde lidt ny inspiration, ja så er man lidt på "herrens mark"

Det er da osse beskæmmende, at du overhovedet føler dig nødsaget til det! Som sagt er jeg stadig i chok over, at det åbenbart er så udbredt. At mange er så desperate, at de vil gå på kompromis i den grad. Lidt ansvarlighed ville da være at ønske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da osse beskæmmende, at du overhovedet føler dig nødsaget til det! Som sagt er jeg stadig i chok over, at det åbenbart er så udbredt. At mange er så desperate, at de vil gå på kompromis i den grad. Lidt ansvarlighed ville da være at ønske.

Jeg har samme reaktion. Hvordan kan man sætte sit liv og helbred på spil for lidt fisse?!?!

Og alle de andre piger man besøgers helbred på spil også?

Mig ik' forstå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mig heller ikk' forstå.

Jeg har aldrig fået det tilbudt, og det er jeg glad for. Det ville være svært for mig at blive sat i en situation, hvor mit primære hoved sagde nej, mens det sekundære hoved samt måske urinstinktet ville overrule med et ja.

Som Liv skrev for et stykke tid siden: Vi skal passe på hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, du er en værre luskepeter... ;) Men når det er sagt, så er det egentlig temmelig smart, og noget jeg aldrig havde drømt om kunne være bagtanken for at spørge om ubeskyttet samleje...

Nogen af os kan være endog endnu mere "luskede" og "smarte"... 8-)

I mine yngre år havde jeg altid meget svært ved at sige "nej tak" og gå igen, hvis jeg besøgte en glædespige, og hendes udseende mod forventning ikke var til min smag, eller hvis hun havde en væremåde, der forekom usympatisk.

I en sådan situation plejede jeg at spørge efter "fransk uden" eller "binding af pigens hænder" i forb. m. samleje, fordi det næsten altid blev pure nægtet, og så kunne jeg gå igen uden at pigen behøvede at føle sig afvist, og jeg ikke behøvede at føle mig skidt tilpas over at have afvist hende... 8-):D

En enkelt gang oplevede jeg dog det pinlige, at pigen sagde ok til mit "franske uden", og hvor jeg så lettere rød i hovedet valgte at gå alligevel.. :mrgreen:

I dag er det en helt naturlig ting for mig ikke at spørge til fransk uden, men blot at gå igen med en høflig bemærkning til pigen og en 50'er eller en 100'er i "glopenge", så man ikke på den pågældende klinik får ry for at være en klassisk "oser" og derfor kan komme igen en anden gang uden at være ildeset. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...