Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Sex uden kondom

Recommended Posts

Nogen af os kan være endog endnu mere "luskede" og "smarte"...

Fnis, grynt, host...

Den dér har vi altså luret for længst, så den er faktisk slet ikke særlig "smart"... :lol:

Hvis du vidste hvor mange mærkelige argumenter, søforklaringer og virkelig ringe undskyldninger jeg har fået stukket i hovedet, fordi manden ikke kunne lide at sige sandheden! I've heard it all! :D Har faktisk griflet lidt på et blogindlæg om præcist dette emne. Som Sisse skrev, så har vi piger nemlig meget nemmere ved at forholde os til, at manden går igen, hvis man ikke et par minutter forinden er blevet regnet for at være dum som en dør. ;)

Hvis gæsten siger til mig, at jeg altså ikke lige er hans type, at jeg ikke falder i hans smag, eller at han bare har fortrudt, så er det da fair nok, og sådan tror jeg, at de fleste piger har det. Men når jeg får de mest gennemskuelige løgne serveret, får jeg jo ikke engang chancen for at vise, at jeg altså ikke tager det personligt! :D

Én dag lurede jeg hurtigt sådan et "smart" nummer som det, du beskriver, TH... Først var det de hårde former, han ville have... Jojo, det kan jeg da saaagtens, sagde jeg. Hmmm, jeg vil osse have græsk, sagde manden... No problemo, sagde jeg... Hihi... Så skulle der tænkes hurtigt kunne jeg se... :D Nå, men det koster jo osse nogle flere penge, så skal lige ned og hæve, sagde han... :lol: Jeg kunne næsten ikke holde masken...

Men please lad nu bare vær med alle de fiksfakserier, for i er altså gennemskuet! ;) Sig tingene som de er (uden dog at såre nogen) og i vil opdage, at de fleste piger vil tage det med et smil og ønske jer en god dag. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fnis, grynt, host...

Den dér har vi altså luret for længst, så den er faktisk slet ikke særlig "smart"... :lol:

Hvis du vidste hvor mange mærkelige argumenter, søforklaringer og virkelig ringe undskyldninger jeg har fået stukket i hovedet, fordi manden ikke kunne lide at sige sandheden! I've heard it all! :D Har faktisk griflet lidt på et blogindlæg om præcist dette emne. Som Sisse skrev, så har vi piger nemlig meget nemmere ved at forholde os til, at manden går igen, hvis man ikke et par minutter forinden er blevet regnet for at være dum som en dør. ;)

Hvis gæsten siger til mig, at jeg altså ikke lige er hans type, at jeg ikke falder i hans smag, eller at han bare har fortrudt, så er det da fair nok, og sådan tror jeg, at de fleste piger har det. Men når jeg får de mest gennemskuelige løgne serveret, får jeg jo ikke engang chancen for at vise, at jeg altså ikke tager det personligt! :D

Én dag lurede jeg hurtigt sådan et "smart" nummer som det, du beskriver, TH... Først var det de hårde former, han ville have... Jojo, det kan jeg da saaagtens, sagde jeg. Hmmm, jeg vil osse have græsk, sagde manden... No problemo, sagde jeg... Hihi... Så skulle der tænkes hurtigt kunne jeg se... :D Nå, men det koster jo osse nogle flere penge, så skal lige ned og hæve, sagde han... :lol: Jeg kunne næsten ikke holde masken...

Men please lad nu bare vær med alle de fiksfakserier, for i er altså gennemskuet! ;) Sig tingene som de er (uden dog at såre nogen) og i vil opdage, at de fleste piger vil tage det med et smil og ønske jer en god dag. :)

hov hvad er nu det nikita jeg trode ikke du tilbyde græsk :shock:

hvad ville du have gjordt hvis han haft pengene :?

ellers er jeg intereset ;) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad ville du have gjordt hvis han haft pengene

Ja, så havde jeg ikke været så kæk. :lol:

Men jeg kunne se med det samme, da jeg kom ind til ham, at han gerne - hurtigst muligt - ville ud af døren igen... Og derfor kunne jeg ikke nære mig for at gøre det svært for ham, når han nu begyndte på dette "smarte" trick som TH skrev om. ;)

Så må desværre skuffe dig... Menuen er ikke blevet udvidet siden sidst. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Men jeg kunne se med det samme, da jeg kom ind til ham, at han gerne - hurtigst muligt - ville ud af døren igen...
Han burde da have været mentalundersøgt :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han burde da have været mentalundersøgt :lol::lol::lol:

Ja bordene x folk er mærkelige

Når jeg besøger Nikita skal jeg nærmest sparkes ud af døren ;);)

Der er bare nogle som ikke ville have det godt

Mvh 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, jeg er faktisk også for længst holdt op med den fidus - det var jo i mine yngre dage det der ;)

Jeg har dog fortsat den holdning, at man bør opføre sig pænt og høfligt og ikke sige noget, der unødigt sårer pigen (det gælder iøvrigt i alle livets forhold - ikke kun ved kontakt med en glædespige ;) )

Dvs. jeg ville aldrig som begrundelse bruge en negativ bedømmelse af noget specifikt ved pigens udseende (såsom fx et hareskår eller skelen på øjnene).

Det ville ikke være ret pænt eller respektfuldt.

Iøvrigt er jeg langt fra sikker på, at et hareskår eller skelende øjne ville få mig til at afvise pigen, hvis ellers kroppen er velproportioneret og brysterne er naturligt økologiske... :mrgreen:

Og hun ellers virker sød og imødekommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg har dog fortsat den holdning, at man bør opføre sig pænt og høfligt og ikke sige noget, der unødigt sårer pigen
Man kan også sagtens sige det på en pæn måde :) Jeg foretrækker klart at gæsten siger, at jeg ikke er hans type, fremfor at han 'skal hæve penge' :roll: Det er da fair nok, vi kan jo ikke alle tænde på det samme ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

At sige nej tak og gå igen ... ja det har jeg endelig lært. Men det sker sjældent. Erfaringer og en efter hånden meget udviklet sensibilitet, fortæller mig hvorhen jeg overhovedet ikke skal gå.

Men det der med sex uden kondom ...... den er sværere. Jeg skal sige at jeg aldrig er blevet tilbudt det, aldrig spurgt efter det og heller aldrig betalet for det.

Ligevel har det sket nogle gange. I kampens liderlige hede har hun pludseligt lirket mig ind, og efter den første chok, har jeg tænkt: "Ok, så er jeg nu derinde .... så kan jeg ligevel standse der". Jeg har jo ikke nogen anelse hvis risikoen er større jo længere man forbliver i intim beskyttelsefri kontakt, men jeg tænker at det måske - sandsynligvis - ikke har nogen betydning.

I hvert fald har det sket nogle gange for mig, med forskellige kvinder - ikke nogen gang på mit initiativ. Det har handlet om ren og liderlig galskab - som det kan blive nogle magiske gange hvornår to mennesker bare fungerer sammen. Og selvfølgelig lidt om naiv dumhed. Men ikke om penge. Og alle gange har det drejet sig om pæne, smukke, dejlige kvinder som man ikke tror skulle tage sådan en risiko. Åbenbarligt bliver kvinder meget liderlige og føler sig på samme gang trygge i mit selskab. ;)

Hvis vi så til det tilføjer de gange som kondomet er sprunget, så er jeg nok oppe i beskyttelsefri sex med til mindstens 10-15 glædeskvinder. Og mange andre kvinder som været mig til glæde uden at være glædeskvinder.

Hvad gør jeg så. Bliver bange og går til lægen? Jo, nogle gange. Men ikke mer. Jeg er kommet til konklusionen at hvis sex skal være den del av mit liv hvor jeg går udenom mit sædvanligt kontrollerede civiliserede selv; hvor jeg svæver i grænselandet mellem himmel og helvede og griskt suger i mig af de urkrafter som gør livet værd at leve .... ja, så kan jeg jo ikke gå omkring og vare nervøs. Det bliver ligesom kontraproduktivt.

Men jeg er aldrig blevet tilbudt det, og hvis jeg fik spørgsmålet, skulle jeg pænt takke nej.

B (still alive and kicking)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig i, at det er en udmærket måde at "bakke ud" på og ikke nødvendigvis sårende.

Ulempen ved den afskedsreplik er, hvis glædespigen så svarer:

"Helt fint, for du er faktisk heller ikke min type!"... 8-) :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ved nogle, om der er nogle anmeldelser af Liv som skriver her i tråden,jeg kunne måske godt finde på at besøge hende med den lækre røv hun har

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved nogle, om der er nogle anmeldelser af Liv som skriver her i tråden,jeg kunne måske godt finde på at besøge hende med den lækre røv hun har
Næ, jeg har ikke set nogen, efter hvad jeg kan huske.

Men nu er røv jo ikke alt, Fick. Hun er faktisk – udover det, du kan se på billederne – en klog og meget reflekterende pige, så hvis du matcher det, synes jeg da afgjort, du skulle aflægge hende et besøg.

Men så vidt jeg har forstået hendes indlæg, er alt med gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de pæne ord, Fickenstein og BX, om hoved og røv kan man vist godt sige ;)

Nix, jeg tror ikke der er skrevet noget om mig nogensteder, så du må bare kaste dig ud i det Hr. Fickenstein, det har andre gjort med succes ;) Og jeps, alt er med gummi ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

bananas skriver:

At sige nej tak og gå igen ... ja det har jeg endelig lært.

Nu undrer du mig Bananas!!! jeg troede da du af alle bare går ud af døren, hvis de mindske alarmklokker lyder og altid har gjort det!!!!!!! At det er ukompliceret bare at gå igen, har du beskrevet det som. At man skal reflekter over, hvad man har gang i. Det er nemlig ikke pigerne der snyder i annoncer, men manden der lader sig blive snydt. Synes egentlig det er lidt sjovt, du kommer med disse udtalelser, når du selv "endeligt har lært det"

viewtopic.php?f=10&t=1751

har det så lidt ligesom dig! i starten var det lidt svært at gå! det er tillært nu. Derudover er udvælgelsen af klinikker og piger også blevet noget bedre, så løber ikke ind i så mange længere, hvor man tænker sit. Men kan godt sætte mig ind i, dem der har svært ved at gå igen.... Been there

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt en del piger. Har aldrig fået det tilbudt og har heller aldrig forespurgt om det. Undres over dem som udbyder og efterspørger det, men har efterhånden lært at folk er meget forskellige. Selvfølgelig synes jeg da det er bedst uden kondom, men så skal det være med kæresten for mit vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han burde da have været mentalundersøgt

Ja bordene x folk er mærkelige

I er nu søde... :)

Men det er vist nok temmeligt naivt at satse på, at alle mænd tænder på én. ;) Jeg har jo selvsagt osse kun lyst til at være sammen med dem, som synes jeg er toppen af poppen... 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jamen Fickenstein da. Jeg trode kun du besprang villige, våde dampende amatør piger fra dating siden, hvor der aldrig var mere end en flaske vin indvolveret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

bananas skriver:

At sige nej tak og gå igen ... ja det har jeg endelig lært.

Nu undrer du mig Bananas!!! jeg troede da du af alle bare går ud af døren, hvis de mindske alarmklokker lyder og altid har gjort det!!!!!!! At det er ukompliceret bare at gå igen, har du beskrevet det som. At man skal reflekter over, hvad man har gang i. Det er nemlig ikke pigerne der snyder i annoncer, men manden der lader sig blive snydt. Synes egentlig det er lidt sjovt, du kommer med disse udtalelser, når du selv "endeligt har lært det"

viewtopic.php?f=10&t=1751

Kære Liderligfyr. Der findes alarmklokker, også findes der alarmklokker. Når det drejer sig om steder og piger hvor man kan mistænke slemme bagmænd, work-around-the-clock og andre omstændigheder der gør at det slet ikke er at tænke på at få en fælles god oplevelse, men snarere at udnytte slidte piger kun for at man har penge og ikke giver en dyt for hvordan de har det - ja, så har jeg aldrig haft nogle problemer med at vende i døren.

Et helt andet ting er at opdage at den her kvinden nok ikke er min kop te, selvom stedet og betingelserne er gode nok. Alt for mange gange har jeg standset og fået bekræftet det jeg mistænkte fra begyndelsen. Hun var ikke min kop te.

Det har jeg nu lært ikke at gøre. Endelig.

Den tråd du henviser til handler om de første alarmklokker. Den her - hvis jeg forstår det rigtigt - om tekoppen og hvor svært det kan være at erkende at man helst vil gå igen.

Venligst

Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og så lige for at citere en side jeg fandt ved søgning på Google...

Det var måske forfatteren til denne side der inspirerede dig til dit brugernavn ?

Helt fint med gummi under købesex, men når der er tale om sex med sin faste partner, er gummi'et udelukket for mit vedkommende. Kondomet er efter min mening en kæmpe belastning som kun anvendes under købe-sex og utroskab uden økonomi.

Jeg stopper jo heller ikke I-pod'en i ørene under en livekoncert med AC/DC... ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Komdomet skal kun bruges til en ud-af-huset-oplevelse ;) Men her skal det til gengæld også bruges 8-) I alles interesse :!:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ligevel har det sket nogle gange. I kampens liderlige hede har hun pludseligt lirket mig ind, og efter den første chok, har jeg tænkt: "Ok, så er jeg nu derinde .... så kan jeg ligevel standse der". Jeg har jo ikke nogen anelse hvis risikoen er større jo længere man forbliver i intim beskyttelsefri kontakt, men jeg tænker at det måske - sandsynligvis - ikke har nogen betydning.

Hej Bananas

Jo længere tid du køre bananen rund i en sygdom, jo større sandsynlighed er der for, at du får noget ekstra med hjem.

Nogle sygdomme smitter dog lettere end andre, men tidsfaktoren er ALTID gældende.

Så ryger den ind ved et "uheld" eller springer gummiet, så er det ud af vagten, på med en ny regnfrakke og på den igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...