Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 (edited) Lige en fredags hilsen. Jeg bliver altid begejstret når jeg modtager mails med indhold. Redigeret 2. November, 2019 af Nemtøs sådanne offentliggørelse af private mails skal anonymiseres, så mailafsenderen ikke fremgår, uanset hvor langt ude mailafsenderen måtte være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 1. November, 2019 Meget intiligent forfatter ha ha ha, har vedkommen i det hele taget mødt dig?? Sådan en nar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 1. November, 2019 Ha ha ha - sikke et ordforråd. Tænk hvis det havde været anvendt på noget klogt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 1. November, 2019 Hahaha. Hold da op. Tak for at dele, @Nemtøs. Ham der sender den slags, er jo et festfyrværkeri i problemer og lavt selvværd. Jeg håber ikke du lader dig gå på af det. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 1. November, 2019 Hvad er en pissevisker??? Bare tryk Delete @Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. November, 2019 Valderrama skrev, for 4 minutter siden: Hvad er en pissevisker??? Det hedder en pisvisk, og referer til den tot ( visk) hår der er på venusbjerget. Selv brugte jeg udtrykket i 7-8 års alderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 tvr skrev, for 17 minutter siden: Hahaha. Hold da op. Tak for at dele, @Nemtøs. Ham der sender den slags, er jo et festfyrværkeri i problemer og lavt selvværd. Jeg håber ikke du lader dig gå på af det. God weekend Jeg fik mig et morgengrin og mail adressen er registret som spam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Det hedder en pisvisk, og referer til den tot ( visk) hår der er på venusbjerget. Selv brugte jeg udtrykket i 7-8 års alderen Kender heller ikke det ord - nu har jeg udvidet mit ordforråd. Men tvivler på jeg kommer til at anvende de ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 1. November, 2019 Der må da virkelig have været en der har tisset på "Stjernelindas" sukkermad. Sex kan jo både få det bedste og det værste frem i os. Jeg håber i alle får en god weekend og er søde mod dem i er sammen med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 lhrn skrev, for 34 minutter siden: Meget intiligent forfatter ha ha ha, har vedkommen i det hele taget mødt dig?? Sådan en nar Det væsen som har skrevet har med sikkerhed ikke mødt mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 1. November, 2019 Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: Det væsen som har skrevet har med sikkerhed ikke mødt mig Det tror jeg på god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 lhrn skrev, for 4 minutter siden: Det tror jeg på god weekend Mange tak skal du have og i lige måde til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. November, 2019 Nemtøs skrev, for 34 minutter siden: Det væsen som har skrevet har med sikkerhed ikke mødt mig Mon ikke det er vores gamle ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Mon ikke det er vores gamle ven Mine venner er bedre til at stave og formulere sig, end dette væsen. Det virker nærmest som om væsenet lider af tvangshandlinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 1. November, 2019 Bare for at få det helt på plads, så var det en af mine venner der opfandt ( Pissevisker) det betyder , når vinduesviskerne i bilen ikke virker eller er i stykker, når det regner , så er det nogle pissevisker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 Københavner skrev, for 4 minutter siden: Bare for at få det helt på plads, så var det en af mine venner der opfandt ( Pissevisker) det betyder , når vinduesviskerne i bilen ikke virker eller er i stykker, når det regner , så er det nogle pissevisker. Så har væsenet jo ret, jeg er ikke egnet som vinduesvisker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 1. November, 2019 (edited) Nemtøs skrev, den 1.11.2019 at 12:31: Lige en fredags hilsen. Jeg bliver altid begejstret når jeg modtager mails med indhold. Du HAR måske ikke klamydia??.......... Redigeret 2. November, 2019 af lurepikken sådanne offentliggørelse af private mails skal anonymiseres, så mailafsenderen ikke fremgår, uanset hvor langt ude mailafsenderen måtte være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 247ole Skrevet 1. November, 2019 Smiler.... Mon dog din weekend bliver dårlig af sådanne en dum mail Men sikker da en klaphat som har sendt den. God J dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. November, 2019 247ole skrev, for 29 minutter siden: Smiler.... Mon dog din weekend bliver dårlig af sådanne en dum mail Men sikker da en klaphat som har sendt den. God J dag Min weekend er startet godt med et stort grin over sådan et væsen. God weekend til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 1. November, 2019 lurepikken skrev, for 4 timer siden: Du HAR måske ikke klamydia??.......... Hmmm, jeg er lidt langsom så jeg kan ikke få spørgsmålet og smiley-emoji til at passe samme. Jeg vil så gerne grine, så please help Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2019 Det jo det jeg siger, han er lidt personlighedsforstyrret, flere mails både som mænd og kvinder Pissevisker, elsker det, det lidt ligesom at sige din papand, giver ingen mening overhovedet. (Ikke at alt det andet han skriver giver nogen mening heller) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. November, 2019 (edited) Nemtøs skrev, den 1.11.2019 at 12:31: Lige en fredags hilsen. Jeg bliver altid begejstret når jeg modtager mails med indhold. Hej @Nemtøs Ja det, er desværre for nemt. At sidde ude bag skærmen og svine folk til. Men der er desværre folk der, har tiden til det. De må have et meget sølle liv. Sidder næsten og får lyst til at sende en mail til ham. Men på den anden side. Er det nok bedst bare at ignorere ham. Men ordekvilibrist, bliver han aldrig. Og godt du, kan se det sjove. Og ikke lader dig gå på. God weekend KK Redigeret 2. November, 2019 af Stabilizer sådanne offentliggørelse af private mails skal anonymiseres, så mailafsenderen ikke fremgår, uanset hvor langt ude mailafsenderen måtte være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2019 7.53 alligevelle, godt nok tidligt han står op og er sur, ellers sidder han bare i morgentrafikken og skal ud med vreden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. November, 2019 Kysseglade Molly skrev, for 16 minutter siden: 7.53 alligevelle, godt nok tidligt han står op og er sur, ellers sidder han bare i morgentrafikken og skal ud med vreden Jeg tror han er så tåget i låget at dag og nat går i ét for ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2019 @Nemtøshvem er det du går og stikker i ryggen, og inden du stikker mig i ryggen, kan vi så ikke drikke en kop kaffe og snak om det inden det når så vidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg